Topstammen/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Please, do it. Van alle werelden die ik speel(de) ken ik weinig mensen die hun positie op de ranglijst zo zeer NIET verdienen.

Waarom zou hij die niet verdienen? Omdat hij in de rim zeer actief speelt en gewoon een heel continent bezit dus alle tegenstand gewoon meteen wegveegt?
Ik zou net zeggen dat hij als rimspeler een pluim verdient om 2des te staan, dat zie je er niet veel nadoen.
 

DeletedUser

Guest
Please, do it. Van alle werelden die ik speel(de) ken ik weinig mensen die hun positie op de ranglijst zo zeer NIET verdienen.

Koen die het niet verdiend ? Lol, of je bent gewoon een zeer zwakke speler omdat je pissed bent omdat hij in H5 zit of je hebt gewoon totaal geen verstand van de dingen die je zegt.

Sowieso is Koen al een betere speler dan jij, dus waar je überhaupt het lef vandaan haalt, vraag ik mij af. Daarboven heeft hij ook het hoogste edel-gemiddeld op deze wereld en is hij ruim later gestart dan de meeste andere hier en nog staat hij 2de.
 

DeletedUser35742

Guest
Waarom zou hij die niet verdienen? Omdat hij in de rim zeer actief speelt en gewoon een heel continent bezit dus alle tegenstand gewoon meteen wegveegt?
Ik zou net zeggen dat hij als rimspeler een pluim verdient om 2des te staan, dat zie je er niet veel nadoen.

Dat is het probleem, iedereen word weggeveegd voor ze een bedreiging kunnen zijn. Koen ligt ver weg van elk front, staat 2e met OD rang 113(!) en edelt letterlijk alleen (kleine) barbs en dorpen van max 4k van 'tegenstanders'. Wanneer hij overduidelijk amper offence hoeft te gebruiken en nog zon lage OD heeft is er iets mis he. Sowieso zou een flink aantal aanvallen van H5 op Astra*/Nilva van hem moeten komen (omdat het een grote speler is duh) en dat is gewoon niet het geval.Weet je zeker dat je in discussie wilt gaan?

Koen die het niet verdiend ? Lol, of je bent gewoon een zeer zwakke speler omdat je pissed bent omdat hij in H5 zit of je hebt gewoon totaal geen verstand van de dingen die je zegt.

Sowieso is Koen al een betere speler dan jij, dus waar je überhaupt het lef vandaan haalt, vraag ik mij af. Daarboven heeft hij ook het hoogste edel-gemiddeld op deze wereld en is hij ruim later gestart dan de meeste andere hier en nog staat hij 2de.

Weer zo iemand die goed is in voorbarig conclusies trekken. Ongeacht welke stam ie zit, hij verdient z'n ranking niet. Het maakt mij niks uit waar ie zit, kerel doet geen vlieg kwaad. Wat dus precies mijn probleem met zijn type speler is, hij doet niks. Een top rank hoor je met flair te bespelen.

Ik mag geen commentaar leveren op iemand waar ik wel degelijk over kan oordelen, maar jij mag wel beweren dat hij 'sowieso beter' dan mij is? Waar haal JIJ het lef precies vandaan?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Weer zo iemand die goed is in voorbarig conclusies trekken. Ongeacht welke stam ie zit, hij verdient z'n ranking niet. Het maakt mij niks uit waar ie zit, kerel doet geen vlieg kwaad. Wat dus precies mijn probleem met zijn type speler is, hij doet niks. Een top rank hoor je met flair te bespelen.

Ik mag geen commentaar leveren op iemand waar ik wel degelijk over kan oordelen, maar jij mag wel beweren dat hij 'sowieso beter' dan mij is? Waar haal JIJ het lef precies vandaan?:confused:

Lol. Hij heeft Rang 2 puur op skills behaald. Hij mag dan wel niet de 'kwaaie speler' zijn die de originele nr 2 versloeg om op rang 2 te komen. Maar hij was duidelijk wel degene die heel zijn continent heeft uitgeroeid en vervolgens steeds meer geen domineren.

Overigens ken ik jouw spel goed van W5 en ik weet weldegelijk dat Koen beter is dan jij bent.
 

DeletedUser35742

Guest
Skills? Hij heeft die rang op voornamelijk farm skills behaalt. Misschien hebben we een ander idee van welke skills belangrijk zijn, maar ik gebruik mn troepen liever veelvuldig zoals ik nu doe, dan dat ik elke dag aanvallen op lege dorpen stuur. Farmen is geen skill, het is enkel een indicatie van je bereidheid om veel online te zijn. En over dat continent uitroeien, ik heb al beschreven dat elke speler door hem word uitgeroeid vóór ie een bedreiging kan vormen.

Daarmee drukt Koen eventuele leuke tegenstand de kop in (want daadwerkelijke tegenstand zoekt ie overduidelijk niet op) en jaagt ie nieuwe spelers direct weg omdat die geen spelplezier gegund worden. Met andere woorden, de wereld is al behoorlijk saai en Koen doet z'n best om dat zo te houden. Daarnaast, van alle def topics die ik op ons forum zie heb ik er nooit eentje gezien van iemand die door Koen word aangevallen. Het is dus geen teamspeler (misschien qua ondersteuning dan wel), geen vechter en iemand die niet van interactie houdt. Als dat jouw definitie is van een betere speler dan mij dan prima, maar ik betwijfel of veel mensen het met je eens zijn.
 

DeletedUser56622

Guest
Skills? Hij heeft die rang op voornamelijk farm skills behaalt. Misschien hebben we een ander idee van welke skills belangrijk zijn, maar ik gebruik mn troepen liever veelvuldig zoals ik nu doe, dan dat ik elke dag aanvallen op lege dorpen stuur. Farmen is geen skill, het is enkel een indicatie van je bereidheid om veel online te zijn. En over dat continent uitroeien, ik heb al beschreven dat elke speler door hem word uitgeroeid vóór ie een bedreiging kan vormen.

Daarmee drukt Koen eventuele leuke tegenstand de kop in (want daadwerkelijke tegenstand zoekt ie overduidelijk niet op) en jaagt ie nieuwe spelers direct weg omdat die geen spelplezier gegund worden. Met andere woorden, de wereld is al behoorlijk saai en Koen doet z'n best om dat zo te houden. Daarnaast, van alle def topics die ik op ons forum zie heb ik er nooit eentje gezien van iemand die door Koen word aangevallen. Het is dus geen teamspeler (misschien qua ondersteuning dan wel), geen vechter en iemand die niet van interactie houdt. Als dat jouw definitie is van een betere speler dan mij dan prima, maar ik betwijfel of veel mensen het met je eens zijn.

nagel op de kop ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol. Hij heeft Rang 2 puur op skills behaald. Hij mag dan wel niet de 'kwaaie speler' zijn die de originele nr 2 versloeg om op rang 2 te komen. Maar hij was duidelijk wel degene die heel zijn continent heeft uitgeroeid en vervolgens steeds meer geen domineren.

Overigens ken ik jouw spel goed van W5 en ik weet weldegelijk dat Koen beter is dan jij bent.

Geef het op:p
 

DeletedUser

Guest
Skills? Hij heeft die rang op voornamelijk farm skills behaalt. Misschien hebben we een ander idee van welke skills belangrijk zijn, maar ik gebruik mn troepen liever veelvuldig zoals ik nu doe, dan dat ik elke dag aanvallen op lege dorpen stuur. Farmen is geen skill, het is enkel een indicatie van je bereidheid om veel online te zijn. En over dat continent uitroeien, ik heb al beschreven dat elke speler door hem word uitgeroeid vóór ie een bedreiging kan vormen.

Daarmee drukt Koen eventuele leuke tegenstand de kop in (want daadwerkelijke tegenstand zoekt ie overduidelijk niet op) en jaagt ie nieuwe spelers direct weg omdat die geen spelplezier gegund worden. Met andere woorden, de wereld is al behoorlijk saai en Koen doet z'n best om dat zo te houden. Daarnaast, van alle def topics die ik op ons forum zie heb ik er nooit eentje gezien van iemand die door Koen word aangevallen. Het is dus geen teamspeler (misschien qua ondersteuning dan wel), geen vechter en iemand die niet van interactie houdt. Als dat jouw definitie is van een betere speler dan mij dan prima, maar ik betwijfel of veel mensen het met je eens zijn.

En farm skills zijn geen skills ? Lol. Hoe lang speel jij dit al 3-4 jaar ? In die tijd had je toch allang moeten weten dat farmen gewoon een erg essentieel deel is van het spel. Het feit dat jij graag je troepen continu gebruikt voor aanvallen, dat is te begrijpen. Dat doe ik namelijk zelf ook graag. Maar volgens mij, als je vaak aanvalt, dan worden je clears op een gegeven moment toch ook kleiner en moet je opbouwen ? Juist dan is farmen heel erg efficiënt. Des te eerder heb je de gs bij elkaar voor de clears en dan kan je al weer sneller de gs in die dorpen voor pakketjes gebruiken. Waardoor je dus ook weer sneller edels maakt en dus ook meer edels. Kortom, farmen is weldegelijk noodzakelijk, ongeacht hoe, waar, wanneer en waarom.

Tevens, je mag gerust zeggen dat Koen dat wel niet de meest vechtende speler is vanwege zijn positie. Maar wie zegt dat hij er nooit is voor de stam ? Want hem nou geen teamspeler noemen, is totaal niet aan jou om te zeggen. Al helemaal niet om je niet eens in de stam zit bij hem. Dus spreek niet over ervaringen die je niet hebt. Dat geldt dus ook voor het feit dat het 'geen vechter' is. Het feit dat hij dan weliswaar niet de meest aangevallen speler is, komt juist neer op het feit dat hij een geweldige speler bent. Want iemand die alle concurrentie uitgeschakeld, hoeft ook geen aanvallen te verwachten. Het mag dan wel niet het grootste TW-avontuur zijn, maar dominatie is toch zeker een belangrijke factor. En dat is iets waar Koen goed beroep op doet momenteel.
 

DeletedUser35742

Guest
Wat een anti-post. Ik zeg niet dat farmen niet goed of niet nuttig is. Ik zeg alleen dat het een skill-loos iets waar het enige wat je nodig hebt, tijd en bereidheid zijn. Dat ie farmt heb ik natuurlijk niks op tegen, maar farmen is een veel minder belangrijk iets dan goed kunnen spelen/er voor je stam zijn etc. Farmen kan namelijk in principe iedereen. Bedankt dat je me uitlegt waar farmen goed voor is, dat had ik in die paar jaar nog niet door.

Koen is niet de meest vechtende speler nee, dat zeker. En dat dat komt door zijn positie en manier van spelen is ook duidelijk. Maar juist zijn positie is iets waar ik hem op afreken. Zo'n grote account in een stam met zoveel front en hij weigert naar een front toe te edelen en is plaats daarvan content om noobjes uit te schakelen. Dominatie is enkel goed als je er iets mee kunt, wat in dit geval niet zo is. Een continent in het centrum domineren is goed. Een rim continent willen overheersen is een onnozel streven.
 
Bovenaan