Topspelers

DeletedUser40933

Guest
Lekker bluniom!!!!!!!!!!! Nu nog de rest van de super pro's van sinc :D vooral sebastian valmont please:D

Tjah, als je het zelf niet kan moet je hopen dat anderen het voor je doen hé ;)

Zal vast gelden voor heel wat in je tw-leventje.
 

DeletedUser

Guest
Ja hoor, heb jij al lekker veel bewezen op deze wereld. :rolleyes:

Ps. Weet iemand trouwens wanneer w22 start? :eek:

Ook al eens gedacht aan feiten liefjes? :)
"heb jij al lekker veel bewezen op deze wereld."

Ik betwijfel ten zeerste of je al maar weet wie waar speelt in S.Inc... :rolleyes"
 

DeletedUser

Guest
Ook al eens gedacht aan feiten liefjes? :)
"heb jij al lekker veel bewezen op deze wereld."

Ik betwijfel ten zeerste of je al maar weet wie waar speelt in S.Inc... "rolleyes"

Hoef ik dat te weten? :rolleyes:

Het interesseert mij dan ook geen bal wie waar speelt.
Enigste dat mij interesseert is de start van volgende wereld.
Dan kunnen jullie daar wel even ownen. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hoef ik dat te weten? :rolleyes:

Het interesseert mij dan ook geen bal wie waar speelt.
Enigste dat mij interesseert is de start van volgende wereld.
Dan kunnen jullie daar wel even ownen. :cool:

Ah, je hoopt dat wij stoppen, zodat je de best of the rest kan spelen. :eek:
 

DeletedUser48670

Guest
Hoef ik dat te weten? :rolleyes:

Het interesseert mij dan ook geen bal wie waar speelt.
Enigste dat mij interesseert is de start van volgende wereld.
Dan kunnen jullie daar wel even ownen. :cool:

Toch raar dat jij de speler bent met het schuilnaampje.

meaw.png
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog niet gechiqued.

Hoe zit het met jou op dat gebied? ;)

Oooh, dacht je dat ik passé was omdatk een backtime kreeg? ;)

Is niets moeilijks aan continue troepenproductie.
Resterende gs muntjes + nobles.

Jaja, je hoeft je geen zorgen te maken om mij. :rolleyes:
 

DeletedUser26046

Guest
Met alle respect maar je hebt bijzonder weinig eer aan dit imo.
Gewacht tot the don zijn clear die 3 keer zo groot als de jouwe was voor 90% doodliep op Zaletio zijn oud dorp en kataitem. Op dat dorp edels nagestuurd, je eigen trein getimed als een blinde die dan ook gesniped is. En dan nog je eigen main maar nipt gered (muur van 18 naar 12 via kata's, daar stond niet veel in).

Je eigen trein is nog gesniped geweest ook bij je 2de try, helaas net te weinig troepen in het dorp nog om je edel te killen. Hoe dan ook had ik er respect voor gehad mits je het zelf had gedaan. Hoe het nu verlopen is en je speelstijl bekijkend totnogtoe kan ik enkel maar concluderen dat je ver en ver tekortschiet.

Zou ik ook doen inderdaad, maar dan wel een goede trein. En niet iets als wat er toen verstuurd werd.


Ik ben niet boos omdat Don is genobeld hoor, ik baal ervan dat hij is genobeld door iemand die dat nooit had mogen doen omdat hij zijn kaarten zo slecht uitspeelde.

Ajah, het spreekwoord "Het geluk is met de dommen" gaat weer mooi op. Laten we het daar op houden. :)

Bedenk wel dat als iemand op Isidorus de kaarten die gepland waren zo gespeeld had The Don Isidorus nooit geëdeld had ;). Daar had The Don mazzel, wij pech. Nu is het andersom, was op zich te verwachten. Dat Bluniom het zo uitspeelt is ondermaats, maar het resultaat blijft staan.
 

DeletedUser

Guest
Ja mooi man, je moet alleen niet zo stoer praten:D

dan doen we toch allemaal dat stoer praten het merendeel van de tijd:confused:

propaganda houdt nog altijd in dat je jezelf en je stam in de ogen van anderen op een hoog niveau probeert te plaatsen en anderen zichzelf klein probeert te doen voelen. dit alles met behulp van ingame actie,s uiteraard zowel positief als negatief.

of dit wel of niet lukt hangt van jezelf af en degenen aan den anderen kant;)


is toch een mooi iets dat af he:D
 

DeletedUser

Guest
Bedenk wel dat als iemand op Isidorus de kaarten die gepland waren zo gespeeld had The Don Isidorus nooit geëdeld had ;). Daar had The Don mazzel, wij pech. Nu is het andersom, was op zich te verwachten. Dat Bluniom het zo uitspeelt is ondermaats, maar het resultaat blijft staan.

tw draait om keuzes die je maakt en als je met meerderen speelt op een account is communicatie belangrijk. het is gegaan zoals het gegaan is daar veranderd niemand meer wat aan helaas en soms heb je pech en ook wel eens veel geluk .

hoort allemaal bij het spelletje:)
 
Bovenaan