Topspelers

DeletedUser37136

Guest
als iemand jou vraagt een edel op zijn dorp te sturen en iemand die een groot concurrent is een hak kunt zetten
zou jij het niet doen
Zou ik ook doen inderdaad, maar dan wel een goede trein. En niet iets als wat er toen verstuurd werd.

en dan zullen wij het slimmer gespeelt hebben
ik zou ook kwaad zijn zoals jou hoor als een maatje van me een dorpje verloor ;)
trek het je niet aan morgen ben je het weer vergeten ;)
Ik ben niet boos omdat Don is genobeld hoor, ik baal ervan dat hij is genobeld door iemand die dat nooit had mogen doen omdat hij zijn kaarten zo slecht uitspeelde.

Ajah, het spreekwoord "Het geluk is met de dommen" gaat weer mooi op. Laten we het daar op houden. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zou ik ook niet, maar dan wel een goede trein. En niet iets als wat er toen verstuurd werd.


Ik ben niet boos omdat The Don is genobeld hoor. Ik ben boos omdat The Don is genobeld door iemand die het spel dusdanig slecht heeft gespeeld als jullie dat hebben gedaan.

Ajah, het spreekwoord "Het geluk is met de dommen" gaat weer mooi op. Laten we het daar op houden. :)



btw fijn je nog eens gesproken te hebben na zo een lange tijd :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat S.inc probeert te laten overkomen dat de spelers van account bluniom het slecht gespeeld hebben.

Laten we er eens van uitgaan dat dit klopt.

Dan is het natuulijk nog slechter van S.inc dat het heeft toegestaan dat het nog gelukt is ook. Volgens mij proberen ze te verbloemen dat ze zelf gefaald hebben door de spelers van bluniom van alles en nog wat te verwijten over hoe slecht ze eigenlijk het hebben aangepakt.
Niet beseffende dat ze daarmee hun eigen falen nog maar eens weer extra benadrukken.


Conclusie mijnerzijds.

Beide kampen hebben het niet bijster goed gespeeld. Beide kampen hadden het beter kunnen doen. Maar het is gegaan zoals het gegaan is en de dorpen zijn overgenomen.

Leer van je fouten en doe het volgende keer beter.....


NOBODDY IS PERFECT :D
and i see noboddy whit this name :p
 

DeletedUser26151

Guest
Zonde van The Don Mega had wel een hele mooie clear moet ik zeggen.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat S.inc probeert te laten overkomen dat de spelers van account bluniom het slecht gespeeld hebben.

Laten we er eens van uitgaan dat dit klopt.

Dan is het natuulijk nog slechter van S.inc dat het heeft toegestaan dat het nog gelukt is ook. Volgens mij proberen ze te verbloemen dat ze zelf gefaald hebben door de spelers van bluniom van alles en nog wat te verwijten over hoe slecht ze eigenlijk het hebben aangepakt.
Niet beseffende dat ze daarmee hun eigen falen nog maar eens weer extra benadrukken.

Als je nou eerst eens leert lezen, en dan nog een terug komt posten?
Van Mars en Blunion had men meer verwacht, dat ze het zo knullig zouden uitspelen reken je niet op, dat het dan lukt is hardstikke mooi voor hun, maar veel valt Don niet te verwijten.
 

DeletedUser

Guest
Straks nog zo'n paar verliezen en we kunnen al weer een nieuw begrip in de dikke van Peevee opschrijven. ;)
 

DeletedUser

Guest
Lekker bluniom!!!!!!!!!!! Nu nog de rest van de super pro's van sinc :D vooral sebastian valmont please:D
 

DeletedUser

Guest
Ik mis de smiley :eek:

Welke?

skype-wackyb-0137-clapping.gif


Die? :$
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand hoe het met brummbear gaat, ik hoorde van iemand dat hij gecleard werd?
 
Bovenaan