Topspelers

DeletedUser26046

Guest
tw draait om keuzes die je maakt en als je met meerderen speelt op een account is communicatie belangrijk. het is gegaan zoals het gegaan is daar veranderd niemand meer wat aan helaas en soms heb je pech en ook wel eens veel geluk .

hoort allemaal bij het spelletje:)

Klopt, maar om dan met de uitspraak te komen ´het geluk is met de domme´, slaat natuurlijk nergens op. Want hier had The Don evenveel geluk als dat hij later pech had ;).
 

DeletedUser5071

Guest
ODA

27 Muhammed Ali [Chorda] 41.035
28 Mornyn [Evil.] 40.838
29 Drogyn [R*] 40.415
30 Sir Love [Rest.] 39.581
31 Rez. [Evil.] 39.181
32 TooHotForYou [Lief!] 38.804
33 blooddwolf [=TWC=] 38.749
34 Bouw 12 [BASSIE] 37.826
35 Brummbear [Evil.] 37.474
36 abrikoos07 [Evil.] 37.305
37 Frysk Hynder [Chorda] 37.254
38 Justinsane89 [.Inf] 37.178
39 Nummero Uno [T-ARMY] 36.626
40 .Muhammad Ali. [Create] 36.314

twins_ver3.jpg
 

DeletedUser7025

Guest
Bedenk wel dat als iemand op Isidorus de kaarten die gepland waren zo gespeeld had The Don Isidorus nooit geëdeld had ;). Daar had The Don mazzel, wij pech. Nu is het andersom, was op zich te verwachten. Dat Bluniom het zo uitspeelt is ondermaats, maar het resultaat blijft staan.

Ik had gehoopt dat mensen op W21 is de schuld niet bij hun co zouden zoeken. In een paar dagen tijd zie ik jou en ook al Munaivert, weer de schuld aan jullie co's geven. Jij kiest je co en je bent dus ook verantwoordelijk voor wat hij doet. Get the fact, you both(Zal+Munaivert) failed :)

beaten.png
 

DeletedUser26046

Guest
Ik had gehoopt dat mensen op W21 is de schuld niet bij hun co zouden zoeken. In een paar dagen tijd zie ik jou en ook al Munaivert, weer de schuld aan jullie co's geven. Jij kiest je co en je bent dus ook verantwoordelijk voor wat hij doet. Get the fact, you both(Zal+Munaivert) failed :)

beaten.png

En waar staat dat The Don gefaild is? Nee, dat ontkent heel S.Inc. 'Hij is door pech verslagen'. En ja, ik ben hier gefaild. Ja, het is de fout van mijn co. Ja, het is onze schuld, ik ben er evengoed verantwoordelijk voor (ondanks dat ik er 4 dagen niet was ;)). Maar in datzelfde rijtje failt The Don Mega ook, en het dus aan pech wijten is onzin.
 

DeletedUser

Guest
En waar staat dat The Don gefaild is? Nee, dat ontkent heel S.Inc. 'Hij is door pech verslagen'. En ja, ik ben hier gefaild. Ja, het is de fout van mijn co. Ja, het is onze schuld, ik ben er evengoed verantwoordelijk voor (ondanks dat ik er 4 dagen niet was ;)). Maar in datzelfde rijtje failt The Don Mega ook, en het dus aan pech wijten is onzin.

alweer joh :D
 

DeletedUser

Guest
En waar staat dat The Don gefaild is? Nee, dat ontkent heel S.Inc. 'Hij is door pech verslagen'. En ja, ik ben hier gefaild. Ja, het is de fout van mijn co. Ja, het is onze schuld, ik ben er evengoed verantwoordelijk voor (ondanks dat ik er 4 dagen niet was ;)). Maar in datzelfde rijtje failt The Don Mega ook, en het dus aan pech wijten is onzin.

Nee het was door zijn Co Zale :D
 

DeletedUser

Guest
Weetje, iedereen die nu stopt of geedeld wordt is gefailed. Als ik de menigte mag geloven althans.
 

DeletedUser42470

Guest
Topspelers???

Ik denk dat je daar nu nog geen beeld van kan hebben.
Wacht ff tot ik weer rang top 10 sta.
 

DeletedUser

Guest
Is toch eigenlijk ook zo, als je lekker gaat en ineens stopt, tja dat is meestal teken dat er iets niet goed gaat :D.

Als ik nu stop is dat enkel omdat ik dat wil en niet omdat het slecht gaat. Maar dat zegt niet dat ik ga stoppen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Als ik nu stop is dat enkel omdat ik dat wil en niet omdat het slecht gaat. Maar dat zegt niet dat ik ga stoppen :rolleyes:

Hehe, :rolleyes:

Maar meestal als mensen zomaar stoppen heeft dat een reden. Dat niet altijd te maken heeft met dat ze het willen(ze zeggen dat ze willen, maar eigenlijk willen ze hun ego beschermen door te zeggen voor ze af kunnen gaan dat ze stoppen.
En natuurlijk heb je mensen die hun co de schuld geeft ^^
 

DeletedUser

Guest
Hehe, :rolleyes:

Maar meestal als mensen zomaar stoppen heeft dat een reden. Dat niet altijd te maken heeft met dat ze het willen(ze zeggen dat ze willen, maar eigenlijk willen ze hun ego beschermen door te zeggen voor ze af kunnen gaan dat ze stoppen.
En natuurlijk heb je mensen die hun co de schuld geeft ^^

Tja, dat doet mijn co ook al, weet alleen niet wie mijn co is. Dat even terzijde nemend, hij doet het wel :(
 

DeletedUser47551

Guest
Als ik fail kan mijn co zeggen dat het de schuld van zijn co zijn co is hoor.
 
Bovenaan