Topspelers

DeletedUser52174

Guest
En dan vervolgens van een flat gebouw vallen langs een grote eikenboom tussen de eikels door, waaronder een grote beuken boom staat. En viel vervolgens tussen de beuken nootjes vervolgens nam hij een hap uit de stoeprant naar de afvoerputje van het riool richting de splitsing van waterafvoer en riolering tussen de drollen van tim en maurice terwijl die drollen nog byzonder nat en lang waren, gleed hij verder door naar de urinatie van turgon.

Waanzinnig!

Gaat dit verfilmt worden? Ik wil graag meedoen met mijn drol.
 

DeletedUser56594

Guest
En dan vervolgens van een flat gebouw vallen langs een grote eikenboom tussen de eikels door, waaronder een grote beuken boom staat. En viel vervolgens tussen de beuken nootjes vervolgens nam hij een hap uit de stoeprant naar de afvoerputje van het riool richting de splitsing van waterafvoer en riolering tussen de drollen van tim en maurice terwijl die drollen nog byzonder nat en lang waren, gleed hij verder door naar de urinatie van turgon.

Waarom krijg ik geen rol in dit verhaal :(
Of komt er nog een hoofdstuk 2? :rolleyes:
 

DeletedUser57892

Guest
neja hoofdstuk 2 kan pas komen als ik nog meer bier krijgt :s ds
 

DeletedUser

Guest
Om daarna van een flat gebouw te vallen langs een grote eikenboom tussen de eikels door waar ook een grote beuken boom staat. Tussen de beuk zijn beukennootjes nam hij een hap uit de stoeprand naar de afvoerputje van het riool richting de splitsing van waterafvoer en riolering tussen de drollen van Tim en Maurice terwijl die drollen nog bijzonder nat, glad, glanzend, hevig geurend en lang waren, gleed hij door de urine van turgon naar het absolute dieptepunt van het AF.

Mocht die na mijn post? Heb de leesbaarheid iets aangepast :p.
 
Reactiescore
4
lol deze zin moest ik 3x lezen om alle grappen er uit te kunnen halen hahahahah! xD



Discussie is discussie, het is verschil in discussie aangaan tussen Wilders en Jobcohen is ook enorm groot en toch zijn ze alle 2 politicus ;)

Cohen : Zal ik me baan behouden?
Wilders : Dacht het niet job :D


Turgon , hij heeft het niveau van een klein kind ;)
'En schuift alles op andere af ect.
 

DeletedUser57892

Guest
Maurice jij bent echt een jappaner alles verbeteren wij kunnen samen een enorm geil lekker mooi lang lullend mindfuck verhaal bouwen en dan vervolgens iedereen een leesplezier te geven
 

DeletedUser

Guest
Cohen : Zal ik me baan behouden?
Wilders : Dacht het niet job :D


Turgon , hij heeft het niveau van een klein kind ;)
'En schuift alles op andere af ect
.

Het niveau van een klein kind hebben we allemaal wel eens net na een grote onaangename verrassing, dat money zijn niveau zo laag is zou hem hier nog niet het recht op posten moeten ontnemen. Bovendien had kingding die opmerking niet verdient. Hij heeft immers niet hetzelfde niveau als money maar zit op zijn minst 8 niveaus hoger als je serieus met hem in gesprek gaat.
 

DeletedUser

Guest
-Rare Moneyconnect prachtig op zijn smoel gegaan hier, slappe sponzen tegen het raam van de brandweerman z'n café gooien en vervolgens uitglijden over 't sop.

Oorspronkelijk geplaatst door nothing but insane.
Om daarna van een flat gebouw te vallen langs een grote eikenboom tussen de eikels door waar ook een grote beuken boom staat. Tussen de beuk zijn beukennootjes nam hij een hap uit de stoeprand naar de afvoerputje van het riool richting de splitsing van waterafvoer en riolering tussen de drollen van Tim en Maurice terwijl die drollen nog bijzonder nat, glad, glanzend, hevig geurend en lang waren, gleed hij door de urine van turgon naar het absolute dieptepunt van het AF.

Zo is het toch veel toffer te lezen? :p
 
Reactiescore
4
Het niveau van een klein kind hebben we allemaal wel eens net na een grote onaangename verrassing, dat money zijn niveau zo laag is zou hem hier nog niet het recht op posten moeten ontnemen. Bovendien had kingding die opmerking niet verdient. Hij heeft immers niet hetzelfde niveau als money maar zit op zijn minst 8 niveaus hoger als je serieus met hem in gesprek gaat.

Ik weet hoe kingdigetje is hoor ;).
En hoe hij Ig is :p
 

DeletedUser57892

Guest
En nam een enorm hap uit de kip rollade van de tante van romanna op de brommer richting de klaverblad hoevelakken en kwam toevallig 4 edelmannen tegen, kwik kwek kwak en niels.
 

DeletedUser

Guest
En nam een enorm hap uit de kip rollade van de tante van romanna op de brommer richting de klaverblad hoevelakken en kwam toevallig 4 edelmannen tegen, kwik kwek kwak en niels.

Om daarna tot de slotsom te komen dat dit wel een droom moest zijn. Toen het wakker worden maar niet lukte besloot hij dat hij toch echt wakker worden zou bij het repetitief luisteren van kwaliteit muziek als 'Met Sharon in de luchtballon' van diezelfde Rinus.

Aan jou om met een passend vervolg te komen :p.
 

DeletedUser57892

Guest
Pakte zijn skate board om van een schans te springen die toevallig op een zeplyn stond vol met helium waarop een groot bordje stond niet roken. Dat toch werd gedaan door de grote menigte: Tim Daan Remco Maurice Luuk Luc Luuk luuk luuk tim roman astra jan vetrix bwr cluclcuc zone x
 

DeletedUser56594

Guest
Pakte zijn skate board om van een schans te springen die toevallig op een zeplyn stond vol met helium waarop een groot bordje stond niet roken. Dat toch werd gedaan door de grote menigte: Tim Daan Remco Maurice Luuk Luc Luuk luuk luuk tim roman astra jan vetrix bwr cluclcuc zone x

I am so Famous, ik zit er gewoon 4x in :cool::cool::cool: :eek::eek::eek:
 
Bovenaan