Topspelers

Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Het lek is na even zoeken boven... zowaar is er 600 :zwaar: in ondersteuningen vanuit verschillende dorpen gestuurd om hem zijn mond te laten houden, een waar parade paardje van money :p

De Visionairs worden ingeschakeld om er in ondersteuningen met niets zeggende hoeveelheden nog meer van te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mmmm, ik zal niet uit de school klappen, maar =Turgon- is wel erg overtuigd van zijn stamleden, door te beweren dat zij geen OS zenden.
Ik ben niet de persoon die nu namen gaat lopen roepen, dit kan ik de betreffende personen niet aandoen, maar het bewijs is te vinden in mijn OS lijst.

Ga weg noob.
Je staat zo verschrikkelijk erg voor schut nu, dikke troll.

Respect voor Turgon, niet vaak gezien dat iemand met 1 post zo erg de grond in is geboord :)
 

DeletedUser

Guest
@ money

Mijn persoonlijke mening eerst.
Id een klote streek hopelijk helpen je stamleden met een goed vv beleid om de schade te beperken.
En sterkte met je operatie, dat is weel belangrijker dat een spelletje.

Nu kan ik natuurlijk t niet laten om een lijntje te trekken mbt Bas op hèt freud acc.
Ik kan een paar van jou eigen quotes gaat pakken, maar dat doe ik maar niet. Wel wel ik zeggen dat er schijnbaar toch iemand van boven meekijkt en wat dingen wil duidelijk maken aan de stam Maori.. ;)

Maar t blijft een klote actie van de v.

Cluc

Cluc, je sprak het uit alsof het al een feit was die streek, alsof je die streek mij al toe zou vertrouwen voordat er bewijs getoont was... Ik ga bash nog even door... ik denk dat je graag wilde geloven dat het waar was vanwege maori vs freud ... ik denk dat je graag je eigen punt wilde maken maar dat gaat niet over mijn rug heen. Trek de bovenste en onderste zin alsjeblieft in als vorm gerechtigheid, het was geen streek zoals ik hier al breed heb uitgemeten. Ik wil jullie best helpen om er dan samen gerichtheid tegen maori. uit te halen en de druk op te voeren.

Dit is het laatste wat ik er over te zeggen heb.

P.s. Thanks flame, dat compliment steek ik in mijn broekzak :)
 
Reactiescore
4
Dan moet je ze niet lezen. ;)

Of jij en Money kappen gewoon met hier posten :).
dan Is dit forum niet verpest :)
Want ik kan ook zeggen ja, dat klopt.
Zonder dat er bewijs is ;)
Als jij jezelf geloofdwaardig vind moet je eens vragen waarom hier de emeste jou en money niet geloven ^^

Daarbij zijn jullie gewoon bezig jullie zelf voor schut te zetten.
T leuke is jullie zijn zo dom t neiteens door te hebben ;).

Het feit dat -turgon- jullie met 1 post de grond in boiort zegt al genoeg ;)

Daarbij zijn de Paranoia Smurfjes in de meerderheid . ^^
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Smurf. is gewoon gezellig :p.

Lol gezelligheid weten we hier alles van, alleen jammer dat er soms van die mensen zijn die denken dat ze de ramen van ons gezellige Visionair cafe kunnen ingooien.

Hoe gezellig zijn jullie? Is er bij jullie zoiets als cafe paddestoel?
 

DeletedUser

Guest
Lol gezelligheid weten we hier alles van, alleen jammer dat er soms van die mensen zijn die denken dat ze de ramen van ons gezellige Visionair cafe kunnen ingooien.

Hoe gezellig zijn jullie? Is er bij jullie zoiets als cafe paddestoel?

Smurfenkroeg :D.
 

DeletedUser

Guest
Of jij en Money kappen gewoon met hier posten :).
dan Is dit forum niet verpest :)

Want ik kan ook zeggen ja, dat klopt.
Zonder dat er bewijs is ;)
Als jij jezelf geloofdwaardig vind moet je eens vragen waarom hier de emeste jou en money niet geloven ^^

Daarbij zijn jullie gewoon bezig jullie zelf voor schut te zetten.
T leuke is jullie zijn zo dom t neiteens door te hebben ;).

Het feit dat -turgon- jullie met 1 post de grond in boiort zegt al genoeg ;)

Daarbij zijn de Paranoia Smurfjes in de meerderheid . ^^

Kingding en Money hebben net zoveel recht om hier te posten als jij en ik crazy... dit forum is immers voor de discussies. Dat sommige jammerlijk verliezen hoort erbij :rolleyes:

ik steel hem uit je door geknipte broekzak

Ik kom hem vannacht wel terug halen ^^
 

DeletedUser

Guest
Lol gezelligheid weten we hier alles van, alleen jammer dat er soms van die mensen zijn die denken dat ze de ramen van ons gezellige Visionair cafe kunnen ingooien.

Hoe gezellig zijn jullie? Is er bij jullie zoiets als cafe paddestoel?

Hahaha, we hebben nog geen café paddenstoel, ga er gelijk een topicnaam van maken :).

Post was natuurlijk niet ten nadele van The V. -Rare Moneyconnect prachtig op zijn smoel gegaan hier, slappe sponzen tegen het raam van de brandweerman z'n café gooien en vervolgens uitglijden over 't sop is leuk om te zien :).
 

DeletedUser52174

Guest
Niets kan tippen aan onze hete mannenlijn. Bijna 24/7 beschikbaar.
Turgon kan dit bevestigen!
 

DeletedUser57892

Guest
En dan vervolgens van een flat gebouw vallen langs een grote eikenboom tussen de eikels door, waaronder een grote beuken boom staat. En viel vervolgens tussen de beuken nootjes vervolgens nam hij een hap uit de stoeprant naar de afvoerputje van het riool richting de splitsing van waterafvoer en riolering tussen de drollen van tim en maurice terwijl die drollen nog byzonder nat en lang waren, gleed hij verder door naar de urinatie van turgon.
 
Reactiescore
4
Kingding en Money hebben net zoveel recht om hier te posten als jij en ik crazy... dit forum is immers voor de discussies. Dat sommige jammerlijk verliezen hoort erbij :rolleyes:



Ik kom hem vannacht wel terug halen ^^

Ja maar de manier waarop turgon ;)
Daarbij komen ze enkel met feiten zonder bewijs ;)
Oftewel geen feit.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, we hebben nog geen café paddenstoel, ga er gelijk een topicnaam van maken :).

Post was natuurlijk niet ten nadele van The V. -Rare Moneyconnect prachtig op zijn smoel gegaan hier, slappe sponzen tegen het raam van de brandweerman z'n café gooien en vervolgens uitglijden over 't sop is leuk om te zien :).

lol deze zin moest ik 3x lezen om alle grappen er uit te kunnen halen hahahahah! xD

Ja maar de manier waarop turgon ;)
Daarbij komen ze enkel met feiten zonder bewijs ;)
Oftewel geen feit.

Discussie is discussie, het is verschil in discussie aangaan tussen Wilders en Jobcohen is ook enorm groot en toch zijn ze alle 2 politicus ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan