Topspelers

DeletedUser57892

Guest
Wow die J ik vind dat echt een top gozer die N is vast vreemd gegaan met J
 

DeletedUser

Guest
Hier wil ik nog aan toevoegen dat je zelf aangeeft een lange tijd weg te zijn (revalidatie meegerekend), moet -Turgon- dan al die tijd wachten tot je weer terug bent, omdat je geen vv's wil belasten? Sorry hoor...

En jah, nieuwe post :) Geen zin om weer aan te passen

Een tot twee weken een lange tijd. Ja voor mij is dat een lange tijd, omdat ik elke dag zo'n 15 uur per dag actief ben op TW.
Daarbij aangevend dat -Turgon- nogal selectief is.

Geschreven door -Turgon- : Ik hou al rekening met Gregorian zijn gezondheid, je weet dat die operatie er aan zit te komen dus zoek een goede vv zou ik zeggen.

Makkelijk gezegd dus. Natuurlijk heb ik VV, maar ze hebben ook hun eigen account, en hun eigen leven. En duidelijk heel selectief gedrag. Wel rekening met de ene houden, en niet met de andere? En waarom? Omdat meneertje een gloeiende hekel aan me schijnt te hebben....

En het is de grootste stunt ever. Stamleden van -Turgon- ondersteunen mij !!!
Hoezo loyaal aan hun eigen stamleider? Is dit het begin van het einde van The V.??
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een tot twee weken een lange tijd. Ja voor mij is dat een lange tijd, omdat ik elke dag zo'n 15 uur per dag actief ben op TW.
Daarbij aangevend dat -Turgon- nogal selectief is.



Makkelijk gezegd dus. Natuurlijk heb ik VV, maar ze hebben ook hun eigen account, en hun eigen leven. En duidelijk heel selectief gedrag. Wel rekening met de ene houden, en niet met de andere? En waarom? Omdat meneertje een gloeiende hekel aan me schijnt te hebben....

En het is de grootste stunt ever. Stamleden van -Turgon- ondersteunen mij !!!
Hoezo loyaal aan hun eigen stamleider? Is dit het begin van het einde van The V.??

Ik had het met die lange tijd over de tijd die -Turgon- moet wachten voor hij kan aanvallen. Twee weken wachten als iets al gepland staat is een lange tijd.

En lol! Je interpreteert die zin van -Turgon- wel heel erg raar, wat ik eruit haal, is dat hij al rekening aan het houden is met Gregorian zijn gezondheid. Om dan ook nog rekening met jouw gezondheid te houden word dan teveel en heb jij dus gewoon pech. Ik snap niet hoe jij erbij komt dat -Turgon- aanvalt omdat jij het bent. Ik mis een hoop hoor, maar ik denk dat wanneer jij eerder was geweest met je gezondheid om het maar even zo te zeggen, was Gregorian de target geweest.

Allemaal heel leuk en aardig die verhaaltjes van jou altijd, maar vaak slaan ze compleet nergens op en volgens mij ben jij een van de meest paranoide spelers op deze wereld. Net zoals die hele tekst over de zogenaamde complottheorie van -xXXx- om de wereld te winnen, niet?
 

DeletedUser56594

Guest
Ik vind dit beetje hetzelfde verhaal als bij Dr. Freud. Het kan niet maar toch doe je het omdat het dan allemaal wat makkelijker gaat. Maori. zegt het zelf slim te vinden van hen om Dr. Freud juist nu te pakken. Dan vind ik het slim van -Turgon- om jou nu aan te pakken.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit beetje hetzelfde verhaal als bij Dr. Freud. Het kan niet maar toch doe je het omdat het dan allemaal wat makkelijker gaat. Maori. zegt het zelf slim te vinden van hen om Dr. Freud juist nu te pakken. Dan vind ik het slim van -Turgon- om jou nu aan te pakken.

Hoe bedoel je een lang verhaal kort maken? :p 100% waar deze tekst :D
 

DeletedUser

Guest
Bestaat er ook zoiets als een award voor de "Lafste speler van de dag?"

Ik ben namelijk nu het toppunt van lafheid aan het ontdekken.

  • Wetende dat ik morgen het ziekenhuis in ga,
  • een forse operatie moet ondergaan,
  • en de komende dagen in het ziekenhuis zal moeten blijven,
  • gevolgd door een pittige revalidatie,
  • heeft -Turgon- besloten om honderden aanvallen uit te voeren op al mijn dorpen.

Die verdient dus echt de award : Lafste speler van de dag !!!

Wel jammer voor hem dat de loyaliteit binnen zijn stam begint af te brokkelen, en dat zelfs stamleden van The V. OS aan me verlenen !!!

Erg sportief hoor als je weet dat een tegenspeler zich niet kan verdedigen, en niet van de VV's kan verwachten dat ze meer tijd gaan besteden aan mijn account, dan aan hun eigen account......

Een zoveelste aanval op mijn persoon, een zoveelste aanval op mijn geloofwaardigheid en een zoveelste reeks woorden in plaats van daden uit money zijn mond. Dit is onze pm wisseling laat iedereen dan maar beoordelen wie wat fout doet. Wat het ook moge zijn ik weet dat de groep spelers die ik om me heen verzamelt heb loyaal is. Ik weet dat de Visionairs een moneyconnect geen ondersteuning sturen. Ik ben geen jaar bezig geweest met het leiden en helpen van deze groep om vervolgens me door money er uit te laten lullen en mijn visionairs in twijfel te laten trekken. Money zijn stam is ten onder gegaan, die van mij is er nog.... money beticht mij sindsdien met hele tirades van allerlei dingen, ik ben er ook nog. Mijn respect voor money is op, mijn geduld is op, mijn goesting om nog langer naar zijn verhalen te luisteren is op. Als hij zich in het verleden rustiger gehouden had, het bij de waarheid had gehouden, mijn trots niet had geprobeerd plat te stampen en de afgelopen tijd geen hopeloze pogingen had gedaan om verschillende van zijn oud stam leden die nu overtuigd visionairs zijn over te halen om naar hem terug te komen had ik hem zonder verdere vragen een tijd met rust gelaten zoals ik nu Gregorian de kans geef om te revalideren. Lichamelijke gezondheid is 1 ding maar er iets belangrijkers als een lichaam is een gevoel van waardigheid en rechtvaardigheid. Ik hoop oprecht dat money zijn operatie succesvol is en dat het revalideren voorspoedig verloopt, daarnaast hoop ik ook dat hij op deze wereld 20 niet meer terug komt.


Moneyconnect
Beste [player]-Turgon-[/player],

Je bent er door [player]Kingdingeling84[/player] al over aangesproken, en ik had eigenlijk wel een excuus van je verwacht, ten aanzien van je ruggegraat-uitspraak op het forum.

Wat voor persoonlijke strijd je ook wilt voeren, het is in mijn ogen beneden de maat dat je dit soort uitspraken even tussen neus en lippen door, en zonder nadenken op het AF doet.

Een excuus was dus wel op zijn plaats geweest. Maar nee, geen excuus, maar wel weer een lading aanvallen, wetende dat ik de komende weken volledig buiten beeld ben, omdat ik maandag wordt geopereerd aan een hernia.

Het zou eerder op zijn plaats zijn geweest als je met een excuus was gekomen, en had aangegeven dat we voorlopig even rust in de regio in acht nemen, want het feit dat ik het ziekenhuis in moet en maandag op de operatietafel lig, is natuurlijk wel een hele makkelijke aanleiding om volop te gaan aanvallen. Als je een beetje fatsoen hebt, dan betracht je de komende weken absolute rust, al is het maar om een eerlijke strijd te krijgen.

Groet,

[player]Moneyconnect[/player]

-Turgon-
Ik heb bij al jou zwartmakerij en leugens ook niet om excuses gevraagd money... en nu kom je bij mij huilie huilie doen om 1 ondoordachte post?

Het was in spreekwoordelijke verband bedoeld en niet gemikt op je gezondheid maar op je gekonte draai qua politieke standpunten en het blijven edelen van barbarendorpen terwijl je dorpen van andere spelers verliest.

Dit betekent dus niet dat ik mijn standaard voor wat wel en niet kan verlaag en dus dat ik je gezondheid niet bewust belachelijk ga maken maar wel dat ik blijf zeggen waar het op staat. Ik heb mijn post op het AF aangepast en voor mij is de kous daarmee af.

Ik hou al rekening met Gregorian zijn gezondheid, je weet dat die operatie er aan zit te komen dus zoek een goede vv zou ik zeggen. Ik ga je niet veel langer links laten liggen. Ik kan niet eeuwig rekening blijven houden met alle lichamelijke gebreken die iedereen op tw heeft, bovendien onthoud ik ze ook niet allemaal want als ik had onthouden dat jij zoon last had van je rug had ik die post op het af anders verwoord.


Groet Turg,

Moneyconnect
Het zegt genoeg over jouw persoonlijkheid. Ook [player]Kingdingeling84[/player] had wel verwacht dat je met een excuus zou komen, maar dat is blijkbaar niet jouw stijl.

Ach, wat maak ik me druk om een speler die blijkbaar heel veel woorden nodig heeft om het spelletje te winnen. Wart dat betreft ben je inderdaad een 2e [player]evi til[/player], en die heeft het ook niet gered.

Maar goed, ik weet hoe de vlag erbij hangt. Jij gaat duidelijk over lijken, of in dit geval, gezondheid zegt jouw niets, zolang jouw persoonlijk belang maar voorop staat.

Groet,

MC

-Turgon-
Och money toch wat creëer jij toch altijd je eigen waarheden.

Het verschil tussen mij en Evi til is dat een mooie visie en strategie heb en beide gaan er voor zorgen dat ik het einde van de wereld ga halen. Bovendien hou ik daar met spelers zoals De verbouwing, pascal en Utreg een paar mooie vrienden aan over die mijn visie en strategie wel waarderen. Mijn stam overleeft het nu al meer als een jaar en dat is niet zonder reden en ook niet met een reden die jij ons graag toe zou dichten. Wij spelen met plezier en we spelen samen zonder al te veel acht te slaan op alle kletskoek. We storen ons niet teveel aan wat andere vinden wat wij moeten doen en we laten ons al helemaal niet vertellen wat we zouden moeten doen.

Als jij je niet zo druk zou maken had ik geen enkel woord nodig gehad. Jij dwingt me met je woorden altijd tot het verantwoorden van mijn daden en het tonen van mijn waarheid om de jouwe wat te temperen omdat die uit het lood staat. Dat ik mijn daden graag verantwoord omdat ik er van overtuigd ben dat ik vaak de juiste beslissingen neem moet je me dan maar niet kwalijk nemen.

Author zei:
Ach, wat maak ik me druk om een speler die blijkbaar heel veel woorden nodig heeft om het spelletje te winnen.

Bovendien zou ik jezelf met deze qoute om je oren kunnen slaan door je laatste tirades over mij en je complot theorie hier te posten. Ik schrijf en ik doe vervolgens ook, jij schrijft en doet weinig tot niks. Daarom zou het ook niet zoveel uitmaken als jij hier verliest, je kletskoek kunnen heel veel spelers hier op wereld 20 missen als kiespijn en je daden daar hoor je niemand over praten. Jou stam verging, mijn stam is er nog. Als ik een akelig persoon was geweest had ik nu geen stam meer gehad.

Ik ga over virtuele lijken als deze onwaarheden verkondigen en mij belachelijk maken om vervolgens daarna excuses te komen halen vanwege een onbedoelde uitspraak. Dit is een groot verschil met wat jij hieronder schrijft.

Verkondig over mij wat je te verkondigen heb, beschuldig mij van alles wat je maar wil. Ik hoop dat de operatie succesvol is en dat je weer gezond word, tegelijkertijd hoop ik dat je hier als gezond man op wereld 20 niet meer terug komt.

Met vriendelijke groeten Turgon,

Moneyconnect
Ach, laat ik hier maar geen woorden meer aan vuil maken. Ik denk dat je nog verrast zult staan van de vrienden die die je zelf opnoemt.

Verdere woorden maak ik er niet aan vuil.

-Turgon-
Ik denk dat jij nog verrast zult zijn als je woorden niet zoveel gehoor vinden als dat jij altijd denkt. Ik denk dat jij nog verrast zult zijn als je woorden aan geloofwaardigheid verliezen. Zie het als het teveel gebruiken van je zwaard zonder het te slijpen, dan word het bot en zullen de slagen steeds minder schade aan richten.

Fijn dan hoef ik ook niet langer te reageren.

Moneyconnect
Laat ik er dan tot slot dit over zeggen. Over verrast staan..... Waarom krijg ik OS vanuit JOUW stam i.v.m. aanvallen op mijn dorpen????

Dus hoe loyaal zijn jouw mensen?
Die wilde ik je toch even meegeven als slotwoord.
Dan heb je toch nog wat om over na te denken.

-Turgon-
Ik weet dat je ondersteuning gevraagd heb aan verschillende spelers binnen onze stam. Ik weet ook dat de groep spelers die ik om me heen verzameld heb die ondersteuning niet sturen. Ik heb vertrouwen in deze groep en die ga ik door jou amateuristische opmerking niet laten omzetten in twijfel. Als ik nu zou gaan twijfelen dan zou ik mijn eigen visie in twijfel trekken.

Als mijn spelers jou zonder het aan te geven toch nog belangrijk vinden dan mogen ze van mij best ondersteunen, dat ik vervolgens dan dwars door de ondersteuning heen loop komt dan wel op jou en hun rekening en niet op de mijne.

Dit scenario is echter hoogst onwaarschijnlijk omdat ik de afgelopen tijd behoorlijk veel vv´s gedraaid heb en niemand bezwaar heb horen maken tegen een aanval op jou.

Ik hoef nergens over na te denken behalve over mijn massa aanval op jou. Als de dorpen er net zo hard af gaan als bij evi dan word het echter een peulen schil.

Moneyconnect
Author zei:
Ik weet dat je ondersteuning gevraagd heb aan verschillende spelers binnen onze stam. Ik weet ook dat de groep spelers die ik om me heen verzameld heb die ondersteuning niet sturen.

Fout antwoord........
Toch een beetje misgegokt.....

-Turgon-
lol of een falende bluf van jou die je nu ook nog eens te ver door probeert te drijven.

-Turgon-
Voorlopig praat ik nu met iemand die bij ons om ondersteuning komt bedelen tegen mij en tegelijkertijd verlangt dat ik hem een tijdje met rust laat vanwege zijn gezondheid...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Afgezien van het feit dat het niet netjes is, is hier een VakantieVervanger voor uitgevonden.

Zoals je zelf aangeeft zijn je stamgenoten niet bereid moeite in jouw account te steken, dan zou ik eens bij je eigen stam te rade gaan. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit beetje hetzelfde verhaal als bij Dr. Freud. Het kan niet maar toch doe je het omdat het dan allemaal wat makkelijker gaat. Maori. zegt het zelf slim te vinden van hen om Dr. Freud juist nu te pakken. Dan vind ik het slim van -Turgon- om jou nu aan te pakken.

Dit gaat niet om het makkelijker maken, ik heb niet opzoek naar een makkelijk target... dit gaat meer om rechtvaardigheid voor mij en mijn stam.
 
Reactiescore
4
Een tot twee weken een lange tijd. Ja voor mij is dat een lange tijd, omdat ik elke dag zo'n 15 uur per dag actief ben op TW.
Daarbij aangevend dat -Turgon- nogal selectief is.



Makkelijk gezegd dus. Natuurlijk heb ik VV, maar ze hebben ook hun eigen account, en hun eigen leven. En duidelijk heel selectief gedrag. Wel rekening met de ene houden, en niet met de andere? En waarom? Omdat meneertje een gloeiende hekel aan me schijnt te hebben....

En het is de grootste stunt ever. Stamleden van -Turgon- ondersteunen mij !!!
Hoezo loyaal aan hun eigen stamleider? Is dit het begin van het einde van The V.??

Het spijt me zeer , en ik weet dat je het ziekenhuis ingaat ect.ect. maar je hebt het hier wel zelf naar gemaakt E. als ik eerlijk ben ;)
Daarbij is Turgon niet de enigste van W20 zoals je misschien al wist.

Het is erg die operatie ect,ect. maar het is een Spel ;)

Daarbij is het vergeven van die informatie aan degene die volgendsjou een hekel aan je heeft je eigen keus geweest.
Je kan nou zeggen dat t een rotstreek is , maar denk dat jij dit andersom ook had gedaan na al die ruzies onderling.
Want iedereen weet hoe jij bent zo ongeveer.
Daarbij gok ik dat ik niet echt verkeerd zit.

Daarbij ben jij degene die dit allles enkel op t AF lult , en Ig geen counter of iets doet..

Daarbij zijn mensen jou na allerlei kleineringen en stokerige idee-en ook wel eens zat ';)
En dat merk je nu vanuit Turgon.

Je hebt evi ook CONTINUE af lopen zeiken.
En nu word jij afgezeken en jou gedrag IG beantwoord wat jij niet doet.
Enkel praatjes.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
4
@Money;

Als ze jou os-en waarom vern**i je ze dan?
Jij probeert echt mensen kapot te maken en tegenover elkaar te zetten.
Gaat niet lukken bij Turgon ;), dat weet ik wel.
Daarbij heeft Evi niets maar dan ook NIETS te maken met jou ruzie met turgon
Je kan wel ouwe koeien uit de sloot trekken , maar zolang jij zo doorgaat en enkel @AF een grote bek hebt en IG niets doet trekken die koeien jou en zichzelf de sloot in ;)
 

DeletedUser

Guest
Met excuses naar Evi, ik was er niet vanuit gegaan dat het nodig zou zijn om deze pm op het forum te posten. Evi had ook een mooie strategie en heeft een hoop pech gehad en is wel degelijk een goede speler geweest.
 
Reactiescore
4
Met excuses naar Evi, ik was er niet vanuit gegaan dat het nodig zou zijn om deze pm op het forum te posten. Evi had ook een mooie strategie en heeft een hoop pech gehad en is wel degelijk een goede speler geweest.

Money die trekt alleen dingen van een tijd geleden erbij , dit omdat hij of niets meer weet of het niet kan winnen ;)
Typisch Money ;)
 

DeletedUser

Guest
stertke met je operatie, idd wel lelijk als dit echt zo is.

ik ga stuk als het fakes zijn:eek:

En dan als klap op de vuurpijl:

Aanval op Gold City 002 (707|371) C37 herbenoemen The Vision (766|256) C27 op 11.01. om 07:01:50:148 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 024 (698|372) C36 herbenoemen The Vision (747|251) C27 op 11.01. om 07:03:02:513 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 042 (702|396) C37 herbenoemen The Vision (762|284) C27 op 11.01. om 07:04:49:656 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 014 (703|371) C37 herbenoemen The Vision (745|247) C27 op 11.01. om 07:11:11:188 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 040 (714|385) C37 herbenoemen The Vision (762|266) C27 op 11.01. om 07:13:18:394 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 021 (704|374) C37 herbenoemen The Vision (746|250) C27 op 11.01. om 07:13:28:907 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 026 (711|406) C47 herbenoemen The Vision (746|285) C27 op 11.01. om 07:13:30:916 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Amber City 001 (697|392) C36 herbenoemen The Vision (756|279) C27 op 11.01. om 07:14:48:292 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 044 (706|398) C37 herbenoemen The Vision (763|284) C27 op 11.01. om 07:15:58:008 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 012 (714|404) C47 herbenoemen The Vision (757|284) C27 op 11.01. om 07:18:58:750 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 023 (713|404) C47 herbenoemen The Vision (756|284) C27 op 11.01. om 07:19:41:734 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 028 (711|373) C37 herbenoemen The Vision (765|254) C27 op 11.01. om 07:20:14:456 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 005 (702|380) C37 herbenoemen The Vision (757|263) C27 op 11.01. om 07:20:21:628 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 001a (704|384) C37 herbenoemen The Vision (759|268) C27 op 11.01. om 07:20:48:226 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 054 (720|405) C47 herbenoemen The Vision (744|281) C27 op 11.01. om 07:21:20:299 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 026 (708|370) C37 herbenoemen The Vision (762|250) C27 op 11.01. om 07:21:48:925 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 034 (700|381) C37 herbenoemen The Vision (758|266) C27 op 11.01. om 07:21:49:474 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 001 (706|372) C37 herbenoemen The Vision (743|246) C27 op 11.01. om 07:22:31:722 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 005 (700|395) C37 herbenoemen The Vision (744|275) C27 op 11.01. om 07:23:16:478 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 017a (705|405) C47 herbenoemen The Vision (744|285) C27 op 11.01. om 07:23:57:188 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 001 (706|383) C37 herbenoemen The Vision (758|265) C27 op 11.01. om 07:24:04:698 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Platinum City 016 (718|364) C37 herbenoemen The Vision (766|241) C27 op 11.01. om 07:24:24:301 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 002 (697|382) C36 herbenoemen The Vision (755|267) C27 op 11.01. om 07:25:18:779 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Amber City 005 (695|393) C36 herbenoemen The Vision (749|278) C27 op 11.01. om 07:26:58:247 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 001a (704|384) C37 herbenoemen The Vision (756|266) C27 op 11.01. om 07:27:12:002 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 006 (697|398) C36 herbenoemen The Vision (748|282) C27 op 11.01. om 07:27:14:134 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 023 (698|368) C36 herbenoemen The Vision (761|253) C27 op 11.01. om 07:27:36:096 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 004 (695|388) C36 herbenoemen The Vision (747|271) C27 op 11.01. om 07:27:50:978 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Amber City 010 (696|386) C36 herbenoemen The Vision (749|269) C27 op 11.01. om 07:28:07:850 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 029 (704|371) C37 herbenoemen The Vision (745|246) C27 op 11.01. om 07:28:51:501 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Respect City 006 (693|363) C36 herbenoemen The Vision (747|243) C27 op 11.01. om 07:29:17:811 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 001 (710|400) C47 herbenoemen The Vision (745|278) C27 op 11.01. om 07:29:20:512 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 032 (712|387) C37 herbenoemen The Vision (759|267) C27 op 11.01. om 07:29:33:225 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 036 (712|406) C47 herbenoemen The Vision (749|285) C27 op 11.01. om 07:29:49:050 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Platinum City 016 (718|364) C37 herbenoemen The Vision (764|240) C27 op 11.01. om 07:30:17:279 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 037 (701|399) C37 herbenoemen The Vision (747|281) C27 op 11.01. om 07:30:58:133 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 016 (704|393) C37 herbenoemen The Vision (759|277) C27 op 11.01. om 07:31:11:134 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 024 (712|393) C37 herbenoemen The Vision (755|272) C27 op 11.01. om 07:34:09:274 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 006a (704|379) C37 herbenoemen The Vision (756|260) C27 op 11.01. om 07:36:04:652 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 009 (706|391) C37 herbenoemen The Vision (757|273) C27 op 11.01. om 07:37:33:586 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Amber City 013 (694|393) C36 herbenoemen The Vision (742|274) C27 op 11.01. om 07:37:38:936 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 014 (707|391) C37 herbenoemen The Vision (753|271) C27 op 11.01. om 07:37:50:709 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 002 (706|384) C37 herbenoemen The Vision (759|266) C27 op 11.01. om 07:37:59:490 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Amber City 012 (696|384) C36 herbenoemen The Vision (756|270) C27 op 11.01. om 07:38:13:848 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 027 (714|406) C47 herbenoemen The Vision (745|283) C27 op 11.01. om 07:38:27:556 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 003a (709|384) C37 herbenoemen The Vision (760|265) C27 op 11.01. om 07:38:50:986 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 025 (710|405) C47 herbenoemen The Vision (752|284) C27 op 11.01. om 07:38:51:822 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 020 (698|370) C36 herbenoemen The Vision (748|248) C27 op 11.01. om 07:39:52:075 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 16 0 0
Aanval op Diamond City 009 (701|384) C37 herbenoemen The Vision (754|266) C27 op 11.01. om 07:40:16:722 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 024 (708|374) C37 herbenoemen The Vision (750|249) C27 op 11.01. om 07:41:17:002 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 015 (705|368) C37 herbenoemen The Vision (753|245) C27 op 11.01. om 07:41:31:147 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 017 (706|393) C37 herbenoemen The Vision (760|276) C27 op 11.01. om 07:41:51:128 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 019a (704|395) C37 herbenoemen The Vision (747|274) C27 op 11.01. om 07:41:56:137 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 003 (709|383) C37 herbenoemen The Vision (764|266) C27 op 11.01. om 07:43:01:514 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 019 (699|375) C36 herbenoemen The Vision (749|253) C27 op 11.01. om 07:43:02:859 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 010 (699|384) C36 herbenoemen The Vision (756|268) C27 op 11.01. om 07:43:49:922 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 003 (700|385) C37 herbenoemen The Vision (751|266) C27 op 11.01. om 07:44:15:479 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 015 (701|393) C37 herbenoemen The Vision (763|280) C27 op 11.01. om 07:45:09:334 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Gold City 019 (710|375) C37 herbenoemen The Vision (755|251) C27 op 11.01. om 07:46:34:591 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Amber City 011 (694|394) C36 herbenoemen The Vision (747|278) C27 op 11.01. om 07:47:09:917 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Amber City 006 (693|392) C36 herbenoemen The Vision (742|273) C27 op 11.01. om 07:48:19:864 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 036 (702|398) C37 herbenoemen The Vision (743|277) C27 op 11.01. om 07:51:58:062 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 021 (709|398) C37 herbenoemen The Vision (744|275) C27 op 11.01. om 07:55:05:467 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Ruby City 012 (696|381) C36 herbenoemen The Vision (758|267) C27 op 11.01. om 07:55:16:475 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Opal City 029 (720|407) C47 herbenoemen The Vision (758|284) C27 op 11.01. om 07:56:13:997 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 038 (704|389) C37 herbenoemen The Vision (746|267) C27 op 11.01. om 07:56:47:721 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
Aanval op Diamond City 033 (700|384) C37 herbenoemen The Vision (758|268) C27 op 11.01. om 07:57:47:946 uur 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 0 0
 
Bovenaan