Topspelers

DeletedUser

Guest
Topspelers, ook een topic dat in elk wereldfora thuishoort. Wat zijn jullie kandidaten om hoog te komen, en zijn er mensen met aanstormend talent? Discussier hier over wie je de meeste kans geeft om de top binnen te stormen!
 

DeletedUser1449

Guest
Volgens mij is deze wereld nog niet heel populair, maar ik heb toch een poging gedaan.
 

DeletedUser40402

Guest
Wie zijn de 'topspelers' die starten op deze wereld? Iedereen die ik hoor start op W19 en laat deze wereld vallen :p
 

DeletedUser

Guest
Jij mag wereld 20 domineren, misschien ben je over 1 maand wel de enigste persoon die speelt. :p

Ik hoop het. Geeft dan wel gelijk een goed beeld over hoe de 'topspelers' denken dat ze moeten spelen.
 

DeletedUser40402

Guest
Zijn de topspelers van plan de halveringsoptie te gebruiken? Dat vraag ik me eigenlijk al een tijdje af.
 

DeletedUser1449

Guest
Hmm, misschien ergens met smederij 18 t/m 20.
Voor de rest absoluut niet.
 

DeletedUser40933

Guest
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. :rolleyes:

Het punt is?

Wat een vooroordeel...

Een topspeler wordt niet bepaald door zijn punten, dat zou je moeten weten.

Ik heb het vooral over die halvering gebruiken.
Tactisch sterk en blablabla ja maar imo heb je toch afgedaan als je dat begint te gebruiken. Niet meer of minder dan een toegeving dat je het anders niet kan. Nu goed waar maak ik me ook druk over: deze zullen toch worden ingehaald.
 

DeletedUser1449

Guest
Het is een nieuwe functie in dit spel, waarom zou je geen topspeler zijn als je deze funtie op de juiste manier weet toe te passen..
 
Bovenaan