Topspelers

DeletedUser

Guest
Iemand is wat drammerig ( ps. ik mag hem niet ;) 3 x raden ..) en denk dat hij iets weet..

Wij hadden geen directe plannen tegen Maori . Wij hebben immer een paar weken van te voren een planning MBT mass aanvallen, ( op dit moment oa op chuugi zie stads .. ) En die plannig loopt intern over een aantal weken.
Op mijn woord van eer ! stond er helemaal niets gepland op Maori, zelfs niet op recentelijk door hun aangenomen leden die bij ons als vijand stonden..

Dus waar je het telkens over hebt weet ik niet, wellicht doel je op de houding van de "foute" co, die direct na zijn handelen is ontslagen, vanwege zijn handelen in doen en laten. Maar die is geen BWR ( meer ) en zeker geen leiding !!!
Jullie stonden gewoon als bevriend bij ons.

Dat er naar de liggin gekeken in alle eerlijkheid daar in de toekomst een oorlog zou gaan losbarsten dat zat er dik in, maar dat was zeker nu ( en de komende maanden ) niet gepland. Zou zelfs dom zijn geweest gezien jullie recente aannamens daar.

Dus hopelijk begrijp je nu waarom ik het als onzin afdoe. Dat is het n.l. ook. het is van maori hun kant een slap smoesje om de laffe aanval op bas @ freud goed te praten hier op het AF. Niet meer of minder !

cluc

Ik vraag me eigenlijk heel erg af wat je nu eigenlijk probeert te bewijzen. Je hebt blijkbaar erg veel woorden nodig, waarin de nodige grote hoeveelheid tegenstrijdigheden, om je punt te maken, en om je gelijk te krijgen.

Lees nu eens goed dit hele topic door en wat zie je dan na analyse? ........??
Je zal dan tot de conclusie moeten komen dat wie er ook meepraat in dit topic, iedereen duidelijk tot één conclusie komt, of dit nou vrienden of vijanden van je zijn, of vrienden of vijanden van Maori., en die conclusie luidt dat Maori. en de betreffende spelers binnen Maori. waar het hier om gaat niets te verwijten valt. Zelfs onze vijanden in TW geven dit toch duidelijk aan.

Dus wat doe je eigenlijk. Je creëert hier je eigen waarheid, die eigenlijk niets anders is dan een fantasiewereld in je eigen dromen. Jammer voor jouw, maar er is hier maar één wereld waar zich dit afspeelt, en dat is toch echt W20, en niet jouw dromenwereld.
 
Reactiescore
4
@ x raider moet jij niet naar bed ? opnaaier :D T is geen film voor kleine kindjes ;)

cluc

Hey Clucje .
Moet jij geen banhammer krijgen ;).


Daarbij ben jij hier degene met een lage leeftijd aan je reacties te zien.
En een film met jou in de hoofdrol kan niet veel worden ;)
voel je je nou stoer/grappig?
Kinderachtig spelertje ;)
Welke klas zit je ?
Volgendsmij 3e van basischool aangezien je nieteens goed leest/Overtypen kan ;)


Waarom jij BWR is bij mij een raadsel ;)


@Clucjejeje, stop hier alsjeblieft met zeuren/discussieren waar jullie toch niet over eens worden ;)
Daarbij zet jy jezelf nu enkel voor lul.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26667

Guest
Hahaha ik zal het hem zodra ik hem aan de tel heb of op msn vragen HAHAHA dat is een goede. Los van het feit dat het echt niet zo is !! serieus ! Kijk zelf ff naar de regio, jou hebben we afgewezen 2 weken geleden omdat we bij een mogelijke toekomstige aanval van maori jou account al niet konden verdedigen !! Ik wil die afwijzing hier wel ff posten ??

Wellicht ( en zou zal t wel in elkaar zitten ) ging jij er hierdoor vanuit dat wij plannen hadden in die richting... NIET DUS ! Het was enkel verdedigend gekeken !!! Wij nemen enkel mensen aan die we direct voor 100% veiligheid kunnen geven. En dat ging met jou niet. Ondanks dan je vriend Bas mij bijna op zijn knieen heeft zitten vragen of ik jou toch zou willen aannemen.

Ik heb voor de liefhebbers nog 50 + berichten met verzoeken van bas en overload hierontrend.

Zelfgetrokken conculsie begrijp ik nu.

Wellicht begrijpen andere nu beter mijn irritatie....
Ik ben geen man om direct prive posten op dit forum t gooien, @ insane kan me dat beamen toendertijd met zijn co en t xxx verhaal. Maar als je nu weer ga vertellen dat ik nu lieg of onzin vertel maak ik je belachelijk voor heel wereld 20 en gooi ik alles hier neer.
Ik zou nu maar gaan oppassen heertje !!

cluc

397683C13-C24A.png
 

DeletedUser

Guest
meld ff als x raider iets nuttigs te zeggen heeft :D die zie ik niet meer .. ;)

Zal ik eens lijstje van de afgewezen solie's posten hier van de afgelopen 3 weken enkel van huidige Maori spelers ? En hun reactie bij hun afwijzingen ?? Hoeveel denk je dat het er zijn, of denk je dat ik "droom" hehehe...
Heb daar wel zin in eigenlijk. ben moari aardig beu.
Zelfs als je in alle eerlijkheid keurig uitlegt hoe ik het zie, geef ook aan wat ik in deze fout heb gedaan, krijg je amper ( er zijn er gelukkig wel een paar ) een eerlijk en fatsoenlijk antwoord terug...

Edit Hahaha We zorgen altijd dat we elkaars edelroute's vrij houden we maken daar zoals elke stam afspraken over. Zoals ik eerder had aangegeven zou er zeker in de toekomst een treffen komen. En zoals je hierboven kunt zien zou dat zodra we bij Maori zouden zijn zeker een half jaar verder zijn. ... Dit is dus zoals iedereen kan zien niets :D interne afspraken waar iedereen in de toekomst naar toe kan gaan.... Of d8t je dat dit een aanvals plan was hahhahaha GVR valt jou aan lolol ( moet nog ff een hele K overnemen voor hij bij jou is ) Whahahahaha


cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26667

Guest
meld ff als x raider iets nuttigs te zeggen heeft :D die zie ik niet meer .. ;)

Zal ik eens lijstje van de afgewezen solie's posten hier van de afgelopen 3 weken enkel van huidige Maori spelers ? En hun reactie bij hun afwijzingen ?? Hoeveel denk je dat het er zijn, of denk je dat ik "droom" hehehe...
Heb daar wel zin in eigenlijk. ben moari aardig beu.
Zelfs als je in alle eerlijkheid keurig uitlegt hoe ik het zie, geef ook aan wat ik in deze fout heb gedaan, krijg je amper ( er zijn er gelukkig wel een paar ) een eerlijk en fatsoenlijk antwoord terug...

Edit Hahaha We zorgen altijd dat we elkaars edelroute's vrij houden we maken daar zoals elke stam afspraken over. Zoals ik eerder had aangegeven zou er zeker in de toekomst een treffen komen. En zoals je hierboven kunt zien zou dat zodra we bij Maori zouden zijn zeker een half jaar verder zijn. ... Dit is dus zoals iedereen kan zien niets :D interne afspraken waar iedereen in de toekomst naar toe kan gaan.... Of d8t je dat dit een aanvals plan was hahhahaha GVR valt jou aan lolol ( moet nog ff een hele K overnemen voor hij bij jou is ) Whahahahaha


cluc

Haha, dat is een goeie! ^^

Ik zie ook dat het geen aanvalsplan is. Maar wel dat er naar de richting van maori geëdelt word. Als jullie ons dan in de toekomst willen gaan aanvallen, dan moeten wij wachten met aanvallen tot jullie voor de deur staan?
 
Reactiescore
4
meld ff als x raider iets nuttigs te zeggen heeft :D die zie ik niet meer .. ;)

Zal ik eens lijstje van de afgewezen solie's posten hier van de afgelopen 3 weken enkel van huidige Maori spelers ? En hun reactie bij hun afwijzingen ?? Hoeveel denk je dat het er zijn, of denk je dat ik "droom" hehehe...
Heb daar wel zin in eigenlijk. ben moari aardig beu.
Zelfs als je in alle eerlijkheid keurig uitlegt hoe ik het zie, geef ook aan wat ik in deze fout heb gedaan, krijg je amper ( er zijn er gelukkig wel een paar ) een eerlijk en fatsoenlijk antwoord terug...

Edit Hahaha We zorgen altijd dat we elkaars edelroute's vrij houden we maken daar zoals elke stam afspraken over. Zoals ik eerder had aangegeven zou er zeker in de toekomst een treffen komen. En zoals je hierboven kunt zien zou dat zodra we bij Maori zouden zijn zeker een half jaar verder zijn. ... Dit is dus zoals iedereen kan zien niets :D interne afspraken waar iedereen in de toekomst naar toe kan gaan.... Of d8t je dat dit een aanvals plan was hahhahaha GVR valt jou aan lolol ( moet nog ff een hele K overnemen voor hij bij jou is ) Whahahahaha


cluc

Ahh.
Kan het kleine kinderachtig jochie niet tegen kritiek ;)
Ga huilen in n hoekje ofzo ;)

Fight:bijl:Fight:bijl:Fight:bijl:
 

DeletedUser

Guest
Hij probeert er zich nog altijd uit te praten lol en als dat niet lukt gaat ie dreigen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zie ook dat het geen aanvalsplan is. Maar wel dat er naar de richting van maori geëdelt word. Als jullie ons dan in de toekomst willen gaan aanvallen, dan moeten wij wachten met aanvallen tot jullie voor de deur staan?

Kijk daar ben je eerlijk en daar heb je gelijk ! Nee vanuit dat standpunt vindt ik het slim dat je hebt aangevallen !!

Dus id slim ! maar t blijft voor iemand die op vakantie zijn acc. gehalveerd krijgt en direct daarna aangevallen wordt door mensen die hij als vriend zag voor bas een naaistreek van jullie.

cluc
 

DeletedUser55041

Guest
Ik zie ook dat het geen aanvalsplan is. Maar wel dat er naar de richting van maori geëdelt word. Als jullie ons dan in de toekomst willen gaan aanvallen, dan moeten wij wachten met aanvallen tot jullie voor de deur staan?

Kijk daar ben je eerlijk en daar heb je gelijk ! Nee vanuit dat standpunt vindt ik het slim dat je hebt aangevallen !!

Dus id slim ! maar t blijft voor iemand die op vakantie zijn acc. gehalveerd krijgt en direct daarna aangevallen wordt door mensen die hij als vriend zag voor bas een naaistreek van jullie.

cluc

Terugkrabbelen FTW
 

DeletedUser

Guest
Ik zie ook dat het geen aanvalsplan is. Maar wel dat er naar de richting van maori geëdelt word. Als jullie ons dan in de toekomst willen gaan aanvallen, dan moeten wij wachten met aanvallen tot jullie voor de deur staan?

Kijk daar ben je eerlijk en daar heb je gelijk ! Nee vanuit dat standpunt vindt ik het slim dat je hebt aangevallen !!

Dus id slim ! maar t blijft voor iemand die op vakantie zijn acc. gehalveerd krijgt en direct daarna aangevallen wordt door mensen die hij als vriend zag voor bas een naaistreek van jullie.

cluc

Rofl al de zoveelste keer dat je jezelf tegespreekt.
Dit is ook wat ik al zei gisteren..
 

DeletedUser

Guest
Exucces dan heb ik daar met een wellicht te stevig glaasje port overheen gelezen.
De naaistreek richting Bas was de rode lap.

cluc
 

DeletedUser

Guest
meld ff als x raider iets nuttigs te zeggen heeft :D die zie ik niet meer .. ;)

Zal ik eens lijstje van de afgewezen solie's posten hier van de afgelopen 3 weken enkel van huidige Maori spelers ? En hun reactie bij hun afwijzingen ?? Hoeveel denk je dat het er zijn, of denk je dat ik "droom" hehehe...
Heb daar wel zin in eigenlijk. ben moari aardig beu.
Zelfs als je in alle eerlijkheid keurig uitlegt hoe ik het zie, geef ook aan wat ik in deze fout heb gedaan, krijg je amper ( er zijn er gelukkig wel een paar ) een eerlijk en fatsoenlijk antwoord terug...

Edit Hahaha We zorgen altijd dat we elkaars edelroute's vrij houden we maken daar zoals elke stam afspraken over. Zoals ik eerder had aangegeven zou er zeker in de toekomst een treffen komen. En zoals je hierboven kunt zien zou dat zodra we bij Maori zouden zijn zeker een half jaar verder zijn. ... Dit is dus zoals iedereen kan zien niets :D interne afspraken waar iedereen in de toekomst naar toe kan gaan.... Of d8t je dat dit een aanvals plan was hahhahaha GVR valt jou aan lolol ( moet nog ff een hele K overnemen voor hij bij jou is ) Whahahahaha


cluc

Eerst maar eens even de leraar Nederlands spelen, en even rood markeren waar de typefouten zitten. En dan wijs ik nog maar een paar fouten aan. Jongens, dit moest even hoor.

Dan het volgende:
Denk je nu dat je door het plaatsen van afgewezen Maori. sollicitaties je gelijk kunt halen in een situatie die er nu eenmaal ligt, en die er toe heeft geleid dat er heel veel vrij te edelen dorpen zijn ontstaan, los van het feit dat er al over en weer aanvallen waren. Dat Dr. Freud nu gehalveerd is, maakt het alleen maar makkelijker voor de aanvallers, die toch al bezig waren. Moeten ze dan stoppen omdat jij dit wil? Waarom horen we hier alleen jouw en niet je stamgenoten? Met andere woorden, het lijkt wel alsof je alleen staat in je beweringen.

Dus ga nu geen verbanden leggen met andere zaken die hier niets mee te maken hebben zoals afgewezen sollicitaties. Heeft er niets mee te maken. Als je dan gelijk wilt hebben, kom dan eens met nieuwe goede en herkenbare overtuigende argumenten, die we nog niet eerder gehoord hebben. Misschien dat het dan zinvol is om deze discussie later voort te zetten.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik zal even BWR woorden gebruiken: veel bla bla, weinig boemboem. Dit geldt vooral vooral Cluc denk ik..

Maori. doet al boemboem, dus dan mogen ze ook bla bla doen:)

Moraal van dit verhaal (fifa epic win voor de kenners): pak ze ingame terug want op dit moment word je een beetje geraped door Maori op het AF. Dit ga je sws niet van ze winnen in woorden.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet wel zeggen dat de Maoriposters hier ook zichzelf wel voor schut zetten hoor met sommige reacties :eek: Cluc is niet de enige
 

DeletedUser

Guest
Ha

Ach zoals een aantal mensen weten zit t iets anders ;)
Maar ik ga wellicht als enige op een nette mannier deze discussie einidigen.

Ik kan enkel de deelnemers bedanken voor de interessante discussie :) ingame vechten we het tzt wel uit.

Cluc

Ps. Zie je weer hoor x raider ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan