Topspelers

DeletedUser

Guest
hahaha

Overload geeft nu ingame mij de schuld Whahaha. Echt iets voor hem..
Op de beschuldiging van matennaaierij door een andere bwr speler zegt hij ;

ttp://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=87230&page=203

Deze post verklaart ook mijn acties, je moet maar eens lezen ;) Dat je ook op de hoogte bent.

Het is de post van MonsterZ

En nog een leugenaar ook. Ik werdt n.l. boos op hem nadat hij zonder iets te zeggen 3 dorpen van freud over had genemen en 66 aanvallen onderweg had.

hahaha lekker ventje, eerst was freud de oorzaak, ( bas is nog op vakantie dus dat wordt nu lastig ) en nu ben ik het omdat ik een hekel heb aan matennaaiers en daarover boos wordt.

Je kun lullen als brugman, maar je naait Bas gewoon.

cluc
 

DeletedUser

Guest
Overload heeft wel gelijk, waarom zouden wij hem niet mogen aanvallen als hij mensen uit onze stam aanvalt?--> Ze waren dus geen maatjes met als gevolg dat maatennaaien ook is uitgesloten!
Dat hij met vakantie is, is dan jammer dan had hij maar een betere vervanging moeten zoeken.
En als er hier 1 goed uit zen nek kan lullen ben jij het wel cluc.
Denk hier eens over na: geloof je jezelf eigenlijk wel nog?
 

DeletedUser52174

Guest
Sinds wanneer moet je het laten weten als je aan gaat vallen dan?:eek:

Begint een beetje welles nietes welles nietes achtig te worden nu..
 

DeletedUser

Guest
Cluc kan gewoon niet omgaan met verlies en daarom zoekt hij iemand om dat verlies op af te schuiven, in dit geval Overload, en dan heeft hij volgens hem nog een reden ook om hem dan nog eens helemaal kapot te maken :confused:
 

DeletedUser54934

Guest
Cluc kan gewoon niet omgaan met verlies en daarom zoekt hij iemand om dat verlies op af te schuiven, in dit geval Overload, en dan heeft hij volgens hem nog een reden ook om hem dan nog eens helemaal kapot te maken :confused:

Flame-War is geband maar ik praat namens hem.

Wat ben jij een achterlijke debiel zeg. Waarom zou clucje ten eerste al tegen zijn verlies moeten kunnen, BWR wint toch alles. Daarnaast kan zelfs een blinde zien dat overload nu aan het backstabben is, maar die komt er nog wel achter. Zulk soort zielige spelers bashen wij het liefst van de wereld af.:rolleyes:
x flame-war.
 

DeletedUser

Guest
Geloven jullie maar allemaal wat je stamleider zegt want dat is normaal, maar soms moet je ook eens verder kijken dan je neus lang is en de echte waarheid zien en dat is die die overload verteld.
Dus kan je aub ophouden met valse verhalen over matennaaien en backstabben want dat is niet het geval, Dr. Freud viel ons eerst aan dus wij vochten terug!
 

DeletedUser

Guest
Flame-War is geband maar ik praat namens hem.

Wat ben jij een achterlijke debiel zeg. Waarom zou clucje ten eerste al tegen zijn verlies moeten kunnen, BWR wint toch alles. Daarnaast kan zelfs een blinde zien dat overload nu aan het backstabben is, maar die komt er nog wel achter. Zulk soort zielige spelers bashen wij het liefst van de wereld af.:rolleyes:
x flame-war.

Je snapt het nu nog niet he..
Sommige mensen hier kunnen blijkbaar toch niet goed lezen.
 

DeletedUser54934

Guest
Geloven jullie maar allemaal wat je stamleider zegt want dat is normaal, maar soms moet je ook eens verder kijken dan je neus lang is en de echte waarheid zien en dat is die die overload verteld.
Dus kan je aub ophouden met valse verhalen over matennaaien en backstabben want dat is niet het geval, Dr. Freud viel ons eerst aan dus wij vochten terug!

Jochie ik weet heus wel wat daar speelt, dus praat mij niet over 'verder kijken dan me neus lang is', hoe oud ben je joh.. Ga jij nou maar weer lekker buiten spelen want je posts trekken toch op niks.

Je snapt het nu nog niet he..
Sommige mensen hier kunnen blijkbaar toch niet goed lezen.

Ik heb jou zien aanvallen, lag helemaal in een scheur. Enkel aanvallen op accounts die in puin liggen, wat zal jij trots op jezelf zijn, echt waar, petje af..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jochie ik weet heus wel wat daar speelt, dus praat mij niet over 'verder kijken dan me neus lang is', hoe oud ben je joh.. Ga jij nou maar weer lekker buiten spelen want je posts trekken toch op niks.
Jochie toch ik ben waarschijnlijk een stuk ouder dan jou te zien aan je kinderachtige reacties, wordt eerst eens wat ouder en kom dan terug om mee te praten als je weet over wat het echt gaat
 
Reactiescore
4
Vechten Vechten ^^ :D
 

DeletedUser

Guest
Huidige awards
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (229.274.176 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

U jelly?
x flame-war
 

DeletedUser

Guest
Heb ik iets verloren ? lol . Nee Bas heeft dat... Als stam boeit t ons niet veel, hij was pas net in de groep punten vechten niet we worden er niet zwakker van, eerder sterker... Persoonlijk vindt ik het klote voor hem. meer dan een jaar op een account en dan in 1 week exit buiten je schuld, met een trap na van je lieve buurtjes is klote.

Op de onzin die men aandraagt om t gezicht te redden moet ik gewoon lachen :D Mede hierdoor hou ik de discussie graag levend. Iedereen weet n.l. dat maori een vuile streek heeft uitgehaald, en opgeteld wat al eerder bekend was en de "verdedigende reactie's van een aantal spelers, t boos worden en op de man spelen maakt voor iedereen meer duidelijk wat voor een groep Maori is.

Succes verder.

cluc
 

DeletedUser56594

Guest
Huidige awards
Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (229.274.176 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

U jelly?
x flame-war

Vanochtend rond 10 uur stond die al op 200 mil, in 6 uur maar 29 mil gefarmd. NOOBS!!! :cool::cool:
 

DeletedUser26667

Guest
Leuk Cluc. Jij maakt altijd uitbreidingsplannen om een blok te vormen tegen een bevriende stam?

Met je 1 liners maak je geen indruk. Je klets enkel wat in de ruimte. Onnodig om erop in te gaan.
Bovenstaand was gewoon ter verduidelijking puur mijn persoonlijke mening en inzicht.



Wie heeft t daarover ? die dorpen zijn van de echte speler op het freud acc. niet van mij en niet van jou. Uit respect voor hem kun je id wachten tot hij terug is natuurlijk, maar dat is aan de regio spelers zelf om dat wel of niet te doen. Bedenk maar wat jou zou willen als t jou overkwam. De bewuste co is allang niet meer op dat account...

cluc

Spot ik hier ontwijkgedrag? Draai er niet omheen cluc. Ik heb het bewijs namelijk ook gezien. Je plant een offensief tegen een bevriende stam. Volgens mij heb je daar een woord voor, volgens mij begint het met hypo en eindigt het met criet..?

Heb ik iets verloren ? lol . Nee Bas heeft dat... Als stam boeit t ons niet veel, hij was pas net in de groep punten vechten niet we worden er niet zwakker van, eerder sterker... Persoonlijk vindt ik het klote voor hem. meer dan een jaar op een account en dan in 1 week exit buiten je schuld, met een trap na van je lieve buurtjes is klote.

Op de onzin die men aandraagt om t gezicht te redden moet ik gewoon lachen :D Mede hierdoor hou ik de discussie graag levend. Iedereen weet n.l. dat maori een vuile streek heeft uitgehaald, en opgeteld wat al eerder bekend was en de "verdedigende reactie's van een aantal spelers, t boos worden en op de man spelen maakt voor iedereen meer duidelijk wat voor een groep Maori is.

Succes verder.

cluc

..
 
Bovenaan