Topspelers

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15377

Guest
Topspelers w10 vast meer als 50, en ik wens jullie alle sterkte toe..
Vind wel jammer jullie het zonder ons moeten doen.. weet zeker waren paar leuke battles geworden.. zo zie je maar een wereld waar je veel van verwacht de grootste tegenvaller kan worden..

Kill your idols bevore the kill you .. laatste post w10 hugs & kisses
 

DeletedUser22870

Guest
Topspelers w10 vast meer als 50, en ik wens jullie alle sterkte toe..
Vind wel jammer jullie het zonder ons moeten doen.. weet zeker waren paar leuke battles geworden.. zo zie je maar een wereld waar je veel van verwacht de grootste tegenvaller kan worden..

Kill your idols bevore the kill you .. laatste post w10 hugs & kisses

Idd erg zonde!:(

De 1e halve maan die een succes zou worden!:eek:
 

DeletedUser

Guest
[quote verwijderd]


je mag niet reageren als het over bans gaat, dat staat in de regels. Ik wil gewoon mijn sympathie betuigen.
Bij deze: Beste Child-spelers: jmmer dat we het nu zonder jullie moeten doen, als jullie vals hebben gespeeld, geef het dan toe & anders (waar ik in hoop te geloven); respect voor jullie boycot!
Ik kan me niet voorstellen dat jullie, toppers zich verlagen tot valsspelen. Duals al helemaal niet.
Scripts????? Als ze gekend en goedgekeurd waren: OK. Anders...


Desalniettemin zijn jullie allen een verlies voor TW W10. Want IK geloof niet in jullie schuld zonder concrete uitleg in-game! (jullie weten me wel te vinden) of hier op het forum zelve.
Respect zeker voor de solidariteit binnen jullie stam: dit bewijst dat jullie op 11 dagen tijd dé meest hechte stam zijn!

Zolang er geen ontegensprekelijk bewijs tegen jullie is: RESPECT!

Groeten
Heiki

PS :eek: zo kan ik makkelijk nr1 worden :eek:
:mad: heb het er héél moeilik mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo ook gestopt op w10. spijtig, had gisteren net heel mijn buurt geveegd, en iedereen tot farm gedegradeerd :)

Was in elk geval mooi compliment dat ze zo ver moesten gaan om child kapot te krijgen.

toe duckje, begin ergens op een wereld waar wij ook beginnen xD
 

DeletedUser

Guest
erg triest allemaal.

maar ik denk dat sorry babe x het gaat maken :D
kijk hem nou is, in de rimboe en 2.5 dag later begonnen :D
 

DeletedUser916

Guest
[quote verwijderd]


je mag niet reageren als het over bans gaat, dat staat in de regels. Ik wil gewoon mijn sympathie betuigen.
Bij deze: Beste Child-spelers: jmmer dat we het nu zonder jullie moeten doen, als jullie vals hebben gespeeld, geef het dan toe & anders (waar ik in hoop te geloven); respect voor jullie boycot!
Ik kan me niet voorstellen dat jullie, toppers zich verlagen tot valsspelen. Duals al helemaal niet.
Scripts????? Als ze gekend en goedgekeurd waren: OK. Anders...


Desalniettemin zijn jullie allen een verlies voor TW W10. Want IK geloof niet in jullie schuld zonder concrete uitleg in-game! (jullie weten me wel te vinden) of hier op het forum zelve.
Respect zeker voor de solidariteit binnen jullie stam: dit bewijst dat jullie op 11 dagen tijd dé meest hechte stam zijn!

Zolang er geen ontegensprekelijk bewijs tegen jullie is: RESPECT!

Groeten
Heiki

PS :eek: zo kan ik makkelijk nr1 worden :eek:
:mad: heb het er héél moeilik mee

[offtopic verwijderd]


Nu @ diegene die opnieuw zijn begonnen: wordt volwassen en accepteer je fouten + wees blij als ik zoal hoor en zie wat er allemaal gebeurd is heb je een milde straf ^^. Verder is w10 net 10 dagen bezig, jullie lopen dus minder als 9dagen achter op mij. De server zal 3jaar of langer dragen... Omg zeg begin dan opnieuw he, ditmaal zonder vals te spelen. Binnen enkele dagen komen er nog een hoop bekenden opspelen, zij beginnen (expres) 2weken later, mss herbegin ik ook wel... Wil je dat allemaal missen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7025

Guest
Gezever,
Ik sluit me erbij aan, liever hen erbij dan niet. Er is een hoop concurrentie verloren gegaan. Maar denk je nu echt dat er 1 Band werd uitgevoerd waarbij de MOD's niet zeker waren? Naast duckje en klovadis wordt HEEEL het team nog eens extra gechecked door Innogames zelf. Kweet niet of je het door hebt maar onterecht iemand of een stam bannen kan zelf voor Duckje het einde zijn. Een ban zoals deze wilt zeggen dat er heel wat illegaals is gebeurt, of je dat nu wilt geloven of niet...
Ps, waarom zouden MODS anders bannen? Omdat ze graag topstammen willen kloten (excuses voor taalgebruik) en een server die door klovadis zelf aangevraagd werd voor de gevorderden een stuk "noob" te maken? Denk daar maar eens over na.

Nu @ diegene die opnieuw zijn begonnen: wordt volwassen en accepteer je fouten + wees blij als ik zoal hoor en zie wat er allemaal gebeurd is heb je een milde straf ^^. Verder is w10 net 10 dagen bezig, jullie lopen dus minder als 9dagen achter op mij. De server zal 3jaar of langer dragen... Omg zeg begin dan opnieuw he, ditmaal zonder vals te spelen. Binnen enkele dagen komen er nog een hoop bekenden opspelen, zij beginnen (expres) 2weken later, mss herbegin ik ook wel... Wil je dat allemaal missen?

Goed gesproken. Ben ik helemaal met je eens.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb respect voor vrijwel alle grote spelers hier op TW...
De contacten die ik gehad heb met sommige spelers op W9 die nu op ook W10spelen, gingen vaak van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en in de kleine uurtjes door.

Ik ben zelf een n00b zoals dat hier met een mooi woord heet, W9 was mijn eerste wereld. Maar mijn ranking en OD zijn toch best wel aardig voor een beginner. Ik kan me dan ook best voorstellen dat echte pro's het veel beter doen als zij maar veel online zijn....en ik weet 100% zeker van enkele spelers dat zij heel veel online waren...als ik opstond waren zij al online en als ik naar bed ging dat gingen zij vrolijk nog een rondje farmen..

Mijn mening: als er cheats bestaan dan moet daar wat aangedaan moet worden, en niet in de vorm van bannen van de gebruikers maar de TW-software dusdanig modificeren dat cheats simpelweg niet mogelijk zijn...
Je kan het de slimme mannen en vrouwen nu eenmaal niet kwalijk nemen dat
zij de grenzen en bugs van het systeem aftasten...zo werkt dat ook in RL...
Als al die energie nu een gestoken werd in de TW-software cheat-proof te maken i.p.v. spelers het leven zuur te maken...dan zou het best een leuk spelletje kunnen worden :D

Respect aan een ieder die dat verdient!!!
 

DeletedUser

Guest
of ze hadden gwn nooit verder moeten gaan dan de mass recrutings script
;)

maja ik werd dus ook net als alpha null verdacht van proxys en dat was vorige week woensdag ik mag pas van vandaag weer spelen ^^
mischien een idee om eerst uit te zoeken wat een proxy server is voordat je er mensen van beschuldigd
 

DeletedUser

Guest
"§6) Programmafouten

Iedere speler is verplicht kritische fouten direct te melden aan de support. Als je fouten in het systeem of gaten in de regels bewust uitbuit moet je rekening houden met een accountschorsing of andere straffen. Als je regelschendingen van andere spelers ondersteunt of probeert te verbergen zal je ook gestraft worden."

:rolleyes:
 

DeletedUser916

Guest
.Mijn mening: als er cheats bestaan dan moet daar wat aangedaan moet worden, en niet in de vorm van bannen van de gebruikers maar de TW-software dusdanig modificeren dat cheats simpelweg niet mogelijk zijn...
Je kan het de slimme mannen en vrouwen nu eenmaal niet kwalijk nemen dat
zij de grenzen en bugs van het systeem aftasten...zo werkt dat ook in RL...
Als al die energie nu een gestoken werd in de TW-software cheat-proof te maken i.p.v. spelers het leven zuur te maken...dan zou het best een leuk spelletje kunnen worden :D
==> Dus je zegt dat wanneer je in het echte leven over de grens gaat, je niet gestraft wordt dus hoeven zij ook niet gestraft worden voor fouten die ze in de ze community maken? ==> Ik zie nog steeds in onze maatschappij een rechtsysteem ;)
==> Idd kan er wel aan gewerkt worden, verrander die snellijst. Zet er scripts in die Mogen gebruikt worden, je niets kan toevoegen maar enkel verwijderen. Endan krijg je het probleem van firefox extensies ;) het is allemaal niet zo simpel als mn voorstelt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb respect voor vrijwel alle grote spelers hier op TW...
De contacten die ik gehad heb met sommige spelers op W9 die nu op ook W10spelen, gingen vaak van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en in de kleine uurtjes door.

Ik ben zelf een n00b zoals dat hier met een mooi woord heet, W9 was mijn eerste wereld. Maar mijn ranking en OD zijn toch best wel aardig voor een beginner. Ik kan me dan ook best voorstellen dat echte pro's het veel beter doen als zij maar veel online zijn....en ik weet 100% zeker van enkele spelers dat zij heel veel online waren...als ik opstond waren zij al online en als ik naar bed ging dat gingen zij vrolijk nog een rondje farmen..

Mijn mening: als er cheats bestaan dan moet daar wat aangedaan moet worden, en niet in de vorm van bannen van de gebruikers maar de TW-software dusdanig modificeren dat cheats simpelweg niet mogelijk zijn...
Je kan het de slimme mannen en vrouwen nu eenmaal niet kwalijk nemen dat
zij de grenzen en bugs van het systeem aftasten...zo werkt dat ook in RL...
Als al die energie nu een gestoken werd in de TW-software cheat-proof te maken i.p.v. spelers het leven zuur te maken...dan zou het best een leuk spelletje kunnen worden :D

Respect aan een ieder die dat verdient!!!

Beetje een reactie als laten we allemaal met onze pinpas betalen, want dan kan niemand contanct geld uit de kas halen.
 

DeletedUser

Guest
"§6) Programmafouten

Iedere speler is verplicht kritische fouten direct te melden aan de support. Als je fouten in het systeem of gaten in de regels bewust uitbuit moet je rekening houden met een accountschorsing of andere straffen. Als je regelschendingen van andere spelers ondersteunt of probeert te verbergen zal je ook gestraft worden."

:rolleyes:

ik ben vandaag herbegonnen (herbegin ni meer , maar wou niet meer zo hoog staan) en ik heb geen markt toch heeft iemand net een aanbod aangenomen van in mijn vorige dorp, dus ik heb straks lekker extra gsjes :))

Dus een ban aub voor natural born killers die durft misbruik maken van de fouten in het systeem :D:D:D just kidding about the ban, maar de marktfout is net echt gebeurd, dus ik heb ook straks ongewild gecheat als de gs aankomen :)

Na herhaaldelijk schrijven met support nog steeds geen duidelijk antwoord waar we kunnen controleren of de bans objectief zijn behandeld, waardoor mijn overtuiging nog gesterkt wordt dat er iets niet klopt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan