Topspelers

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zal hier gewoon antwoorden als speler en niet als mod en wat er nu gebeurd is meer dan laag. Oh en binnen Child is alles prima, ons stamgevoel, sfeer onderling etcetera. Als het alleen zo verpest moet worden..tsja. Zoals jullie zien hebben wij veel werk erin gestopt, we staan niet voor niets bijna allemaal in de top 20. Zonde, zonde, zonde.
 

DeletedUser

Guest
Zie dat hij alweer unbanned is. Snap alle heisa trouwens niet. Tw mods zijn ook maar mensen. Kunnen ook fouten maken et cetera. Het lijkt me niet dat ze doelbewust Child willen pakken.
 

DeletedUser9556

Guest
Jongens, we zijn unbanned.

Dat is nu net wat ik bedoelde!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Sorry modjes, mooie pogingen allemaal om child klein te krijgen, maar we bestaan uit 18 sterke karakters, door een of 2 leden te bannen, gaan we niet vallen, alleen maar harder en harder vechten...

Dus blijf maar lukraak bannen, zoals je bezig bent, je hebt nog steeds de drijvende kracht niet uit child kunnen bannen
 

DeletedUser

Guest
er word toch soms veel te vlug geband, ben ooit gestopt daardoor.
 

DeletedUser

Guest
Sorry modjes, mooie pogingen allemaal om child klein te krijgen, maar we bestaan uit 18 sterke karakters, door een of 2 leden te bannen, gaan we niet vallen, alleen maar harder en harder vechten...

Dus blijf maar lukraak bannen, zoals je bezig bent, je hebt nog steeds de drijvende kracht niet uit child kunnen bannen

18? Ik dacht dat een gemiddeld account bij jullie 1 eigenaar en 4 co's had.

5 * 18 = 90 sterke karakters.
 

DeletedUser

Guest
Krijg ik geen bedankje? *snifsnif*

Lunchtime zei:
18? Ik dacht dat een gemiddeld account bij jullie 1 eigenaar en 4 co's had.

5 * 18 = 90 sterke karakters.

Uhm,
ik ga tellen

ik tel er 31

naar boven afgerond 40 -.-

je zit er 50 naast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
18? Ik dacht dat een gemiddeld account bij jullie 1 eigenaar en 4 co's had.

5 * 18 = 90 sterke karakters.

ja maar als 1 account geband wordt, vallen al die karakters weg van die account, dus heb ik ze zo berekend :D:D
 

DeletedUser

Guest
Krijg ik geen bedankje? *snifsnif*



Uhm,
ik ga tellen

ik tel er 31

naar boven afgerond 40 -.-

je zit er 50 naast.

waarom bedankje?:) hebben we dit aan je te danken mss?:)

klopt alle acci's zijn 24/24 bewaakt, mooi voor later e jongens, perfect timen en dan nog:D
edelsoep bij de vleet:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan