Topspelers

  • Topicstarter Sensual Seduction
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De schorsingen binnen de child stam zijn allen uitgevoerd door Duckje en uiteindelijk ook gecontroleerd + ondersteund door een innogames verantwoordelijke. Ik zal even benadrukken dat niet enkel child players getroffen zijn door deze zoekactie...

Bepaalde accounts zijn geschorst voor het gebruiken van illegale scripts, deze scripts emuleerderen verschillende game-clicks en vulden verschillende formulieren in, dit realiseerbaar in 1 click is illegaal en zal op bestraft worden. De schorsingen vonden pas plaats indien er duidelijk bewijs was te vinden in onze tools. In deze ronde werd er ook enkel geschorst indien het script te vinden was op de account. Bij volgende schorsingen zal dit niet meer als criteria gelden

De getroffen geschorsten hebben dan ook een vrij milde straf gekregen, bij volgende rondes zal deze sanctie omhoog gaan.
Groetjes,
Seppe (Duckje)
Leiding tribalwars.nl

Volgens mij is duckje duidelijk genoeg geweest. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou iedereen erop willen wijzen de forumregels & de spelregels nogmaals na te lezen.
Voor degene die nu nog niet overtuigd zijn ga ik hier infractions uitdelen en bannen.

Maw klachten ENKEL via het supportsysteem.

De eerste die ik hier nu nog op betrap zal gestrafd worden

mvg,
Appel
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat het verboden is bans/schorsingen en diversen te bespreken op dit forum en ook op de algemene TW-chat is het niet toegestaan. Is er dan WEL ergens een kanaal waar de ideeën kunnen gereflecteerd worden omtrent dit onderwerp ? Ik laat verder in het midden of de betreffende spelers al dan niet in de fout zijn geweest maar het is wel een feit dat er nergens een publiek kanaal bestaat waar er openlijk tussen de onderlinge partijen kan gediscussieerd worden.
 

DeletedUser

Guest
Topspelers:

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 Quake Child 1.115 1 1115
2 Purple Predator Child 1.105 1 1105
5 Cuddle Ninja Child 975 1 975
7 Blodhgarm Elda Child 957 1 957
9 AlphaNull. Child 905 1 905
13 The Psychiatrist Child 839 1 839

En 3 hiervan zijn banned en nog steeds een voorsprong, dat zegt alleen hoever zij voorlagen op de rest.
 

DeletedUser

Guest
Topspelers:

Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntendoorsnede dorp
1 Quake Child 1.115 1 1115
2 Purple Predator Child 1.105 1 1105
5 Cuddle Ninja Child 975 1 975
7 Blodhgarm Elda Child 957 1 957
9 AlphaNull. Child 905 1 905
13 The Psychiatrist Child 839 1 839

En 3 hiervan zijn banned en nog steeds een voorsprong, dat zegt alleen hoever zij voorlagen op de rest.

QUAKE EN PP die doen iig wel nog verder denk ik
 
Reactiescore
2.490
Mods kunnen op je account inloggen, legaal.
Al zelf meegemaakt.

Hou het maar op admins ( dus enkel Klovadis en duckje ) die kunnen inloggen op accounts. Wat enkel in uitzonderlijke gevallen gebeurde.

In geval van de illegale script gebruikers werd er eerst op elke account gecontroleerd of het script in de snellijst stond alvorens er schorsingen werden uitgevoerd. De geschorste accounts hadden dus het script in hun snellijst staan.

Om nog even duidelijk te maken, het gaat hier niet over de tw-tamer tools&scripts, maar over een script dat meerdere tabbladen tegelijk opent waarna je met elk tabblad nog enkel op de 'ok' knop moet drukken om je aanval/farm te versturen. meerdere game-clicks, meerdere formulieren --> illegaal. De regels hieromtrent zijn duidelijk

Groetjes,
Seppe (Duckje)
 

DeletedUser7433

Guest
eindelijk een beetje duidelijkheid over wat ze nu precies fout hebben gedaan.:)
 

DeletedUser

Guest
Hou het maar op admins ( dus enkel Klovadis en duckje ) die kunnen inloggen op accounts. Wat enkel in uitzonderlijke gevallen gebeurde.

In geval van de illegale script gebruikers werd er eerst op elke account gecontroleerd of het script in de snellijst stond alvorens er schorsingen werden uitgevoerd. De geschorste accounts hadden dus het script in hun snellijst staan.

Om nog even duidelijk te maken, het gaat hier niet over de tw-tamer tools&scripts, maar over een script dat meerdere tabbladen tegelijk opent waarna je met elk tabblad nog enkel op de 'ok' knop moet drukken om je aanval/farm te versturen. meerdere game-clicks, meerdere formulieren --> illegaal. De regels hieromtrent zijn duidelijk

Groetjes,
Seppe (Duckje)

En is iedereen nou gestraft wie dit heeft gedaan of moet dat nog komen?
want ik zie nog genoeg leden van Child....
 

DeletedUser17797

Guest
eindelijk een beetje duidelijkheid over wat ze nu precies fout hebben gedaan.:)

maar in mijn ogen geen bewijs...
ik heb zelf van een aantal van deze spelers vv gehad op andere werelden en daar hadden ze dergelijke scriptjes niet en behoorden/behoren ze zeker wel tot de top van de wereld....

Mijns inziens dus raar dat ze nu op w10 dit wel opeens zouden hebben...

Jammer dat alles zo moet lopen
 

DeletedUser

Guest
Hou het maar op admins ( dus enkel Klovadis en duckje ) die kunnen inloggen op accounts. Wat enkel in uitzonderlijke gevallen gebeurde.

Ik weet redelijk zeker (en mijn broer ook) dat het een mod was ;)
Maar verder is dat niet echt belangrijk :p
 

DeletedUser

Guest
En is iedereen nou gestraft wie dit heeft gedaan of moet dat nog komen?
want ik zie nog genoeg leden van Child....

Volgens mij denk jij dat iedereen in de top kwam door vals te spelen, niet?
Nou, dat is in ieder geval een foute gedachte...
 
Reactiescore
2.490
En is iedereen nou gestraft wie dit heeft gedaan of moet dat nog komen?
want ik zie nog genoeg leden van Child....

De spelers die actief gevonden zijn met deze tool hebben een schorsing ontvangen, de andere spelers mogen verderspelen. zij hebben echter wel voornamelijk hun eigen account gewist

Ik weet redelijk zeker (en mijn broer ook) dat het een mod was
Maar verder is dat niet echt belangrijk

Ik weet met 100% zekerheid wie er op welke accounts geweest is, en mods hebben deze toegang niet. Enkel admins.

Wegens de grootte offtopic-heid van dit topic komt er hier een slotje op. Verder zullen er infractions volgen als men blijft discussiëren over schorsingen.

Groetjes,
Seppe
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan