Topspelers/flopspelers

DeletedUser53985

Guest
Al zo in paniek dan dat je werkelijk barbs gaat adelen?

Al zo in paniek dat je leden van de tegenstander gaat rekruteren?
emoticon-00143-smirk.gif
 

DeletedUser68375

Guest
Al zo in paniek dat je leden van de tegenstander gaat rekruteren?
emoticon-00143-smirk.gif

Jullie zijn pas vanaf vanavond 23:00 uur tegenstander.
Hoewel jullie de betekenis van een NAP niet zo goed snappen nog, maar het zal niets uitmaken.

En och, Hillwalker komt ook niet bepaald uit een BG lijkt me ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn pas vanaf vanavond 23:00 uur tegenstander.
Hoewel jullie de betekenis van een NAP niet zo goed snappen nog, maar het zal niets uitmaken.

En och, Hillwalker komt ook niet bepaald uit een BG lijkt me ;)

Mja goed, jullie hebben zich volledig naar de top gerecruteerd. Of je het nu gaat ontkennen of niet, het is gewoon een feit.
 

DeletedUser53985

Guest
Jullie zijn pas vanaf vanavond 23:00 uur tegenstander.
Hoewel jullie de betekenis van een NAP niet zo goed snappen nog, maar het zal niets uitmaken.

En och, Hillwalker komt ook niet bepaald uit een BG lijkt me ;)

De facto waren we al vanaf het begin van de wereld tegenstanders, nu is het enkel officieel.
 

DeletedUser68375

Guest
Mja goed, jullie hebben zich volledig naar de top gerecruteerd. Of je het nu gaat ontkennen of niet, het is gewoon een feit.

Ironische post, komende van een recruit voor de puntjes van Noob.:rolleyes:


De facto waren we al vanaf het begin van de wereld tegenstanders, nu is het enkel officieel.

Dat is zeker waar, maar alsnog moet je ons geen verwijten maken dat mensen overstappen.
 

DeletedUser

Guest
Ironische post, komende van een recruit voor de puntjes van Noob.:rolleyes:




Dat is zeker waar, maar alsnog moet je ons geen verwijten maken dat mensen overstappen.

De fase waarin ze mij hebben gerecruut heeft niks met punten te maken. Jullie nemen spelers aan met een verschrikkelijk cluster en die verliest nu veel dorpen. Een recruut puur voor de punten en om als eerste die 15% te halen. Wat jullie gelukt is dus proficiat met de overwinning.
 

DeletedUser

Guest
De fase waarin ze mij hebben gerecruut heeft niks met punten te maken. Jullie nemen spelers aan met een verschrikkelijk cluster en die verliest nu veel dorpen. Een recruut puur voor de punten en om als eerste die 15% te halen. Wat jullie gelukt is dus proficiat met de overwinning.

Je weet dat de overwinnigsvoorwaarden zijn aangepast toch :rolleyes2:
 

DeletedUser

Guest
Je weet dat de overwinnigsvoorwaarden zijn aangepast toch :rolleyes2:

Ik snap het niet meer hoor...

Galido 2013-04-24 20:11:28
Beste,

Je hebt nog exact 31 dagen, vanaf de datum van deze melding, om in de aanval te gaan. Als deze stam na 31 dagen nog altijd minstens 15% bezit van alle dorpen, dan hebben zij de wereld gewonnen.

Met vriendelijke groeten,

Maarten (Galido)
Support Tribalwars.nl

Moderator in Proefperiode
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het niet meer hoor...

Galido 2013-04-24 20:11:28
Beste,

Je hebt nog exact 31 dagen, vanaf de datum van deze melding, om in de aanval te gaan. Als deze stam na 31 dagen nog altijd minstens 15% bezit van alle dorpen, dan hebben zij de wereld gewonnen.

Met vriendelijke groeten,

Maarten (Galido)
Support Tribalwars.nl

Moderator in Proefperiode

Ik zou als Duckje in zo'n geval een uitspraak doet over hoe het zit altijd zijn woord nemen boven die van een moderator in proefperiode maar soit
 

DeletedUser48745

Guest
Ik zou als Duckje in zo'n geval een uitspraak doet over hoe het zit altijd zijn woord nemen boven die van een moderator in proefperiode maar soit

Moderatoren in proefperiode zijn wel altijd het beste hoor :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou als Duckje in zo'n geval een uitspraak doet over hoe het zit altijd zijn woord nemen boven die van een moderator in proefperiode maar soit

Ik geloof toch eerder de moderator hoor :)
Heb zelfs de post van duckje getoond en hij blijft bij zijn standpunt...

Het is niet de eerste keer dat duckje verkeerd is. :mad:
 

DeletedUser68375

Guest
De fase waarin ze mij hebben gerecruut heeft niks met punten te maken.

Dus als je 150e stond hadden ze je ook aangenomen?


Jullie nemen spelers aan met een verschrikkelijk cluster en die verliest nu veel dorpen. Een recruut puur voor de punten en om als eerste die 15% te halen. Wat jullie gelukt is dus proficiat met de overwinning.

Jullie waren zo radeloos om zelfs Hillwalker aan te nemen, die wist dat Lord Peletier met de vv van 1d zat te kloten.

Dat heft toch echt wel elk argument over onze recruits op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420
Ik ben zo een barbarenedelaar maar gelukkig hebben ze in noob ook eentje die zijn naam alle eer aandoet: Lekker Barblen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik wil niet veel zeggen maar dat is puur dde overgebleven dorpen van Die-sel edelen.. waar dus gewoon niks mis mee is.
 
Bovenaan