Topspelers/flopspelers

DeletedUser62766

Guest
Om jou even te citeren: 'Gefeliciteerd met het openen van een topic'.
 

DeletedUser57186

Guest
Grappig dat Ludo nlc3 bewust niet in zijn handtekening zet.

Het beste account van CLassic3..nouja...

Grappig dat jij u W17, 24, 27. Classic1 en 2 niet in je handtekening hebt staan. 5 werelden waar je dik gefaald bent + dan vergeet ik nog alle werelden dat je anoniem speelden.
 

DeletedUser53985

Guest
Dat is niet grappig.

Dat is een feit.

Feiten kunnen ook heel grappig zijn, kijk maar:

Als er een vliegtuig over een groep pinguins vliegt, kijken ze omhoog en vallen ze om!

Ik vind het iig behoorlijk grappig. ^^

Dit is mijn eerste wereld, dus ik ben zeer zeker nog geen topspeler. Toch hoop ik met een dosis beginnersgeluk het hier uit te houden.

Heeft er iemand nog tips? Ik ben nu bezig met het bouwen van mijn kazerne om meer verlaten dorpjes aan te kunnen vallen.

Verrek Detlef, hier heb je een tweede grappig feitje.
 

DeletedUser40933

Guest
Feiten kunnen ook heel grappig zijn, kijk maar:

Als er een vliegtuig over een groep pinguins vliegt, kijken ze omhoog en vallen ze om!

Ik vond het iig behoorlijk grappig. ^^

Dat is grappig idd!

Echter ik ben geen penguin dus niet toepasbaar.

Het beste account van CLassic3..nouja...

Grappig dat jij u W17, 24, 27. Classic1 en 2 niet in je handtekening hebt staan. 5 werelden waar je dik gefaald bent + dan vergeet ik nog alle werelden dat je anoniem speelden.

Grappig dat jij denkt dat het iemand boeit wat jij zegt.
 

DeletedUser

Guest
Het beste account van CLassic3..nouja...

Grappig dat jij u W17, 24, 27. Classic1 en 2 niet in je handtekening hebt staan. 5 werelden waar je dik gefaald bent + dan vergeet ik nog alle werelden dat je anoniem speelden.

Ondanks het feit dat ik geen woord meer van jou geloof, is het wel zo dat Detlef zich normaal gedraagt op het forum. Jij daarentegen faalt en denkt dat je nog altijd king of tw bent. Faalludo :D
 

DeletedUser53985

Guest
Dit topic zou de moppentrommel moeten heten, het is namelijk gieren en brullen hier met al die grappen.
 
Bovenaan