Topspelers/flopspelers

DeletedUser33734

Guest
Hoezo? :p
Ik kijk zojuist op tw stats, 1,3 miljoen ODD erbij en rank 1 als verdediger terwijl het acc vanaf de troependump op thala al op delete staat. :p

*Over onnodig troepenverlies gesproken. :p
Of blijven stacks staan als een acc op barb gaat?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.039
Oh na deze pm dacht ik eigenlijk dat er wel zodanig een steekje bij je los zat dat je gewoon in de rim weer verder zou gaan edelen.

The Brothers Grimm 27.04.13 14:25
Je weet dat ik eigg de hele classic al solo moet doen omdat J te druk is met W27 en RL?

En mijn acc is goed onderhouden hoor, 2 massa`s en nog 1 mil.
Je hebt me nog geen 1x kunnen rimmen, dus dan kom je maar met het smoesje dat ik te verspreid zou liggen.


Maargoed, dat ik dan ook meerdere malen op bij een top 3 acc zit (ook hier, tw stats geeft 5 aan, maar de award rnk 2) zal dan ook wel weer aangevlogen zijn.
Zonder die massa`s zou ik nog steeds makkelijk top 10 gestaan hebben, maar sws wint een stam hier en niet een speler, dus dat zou toch niet veel uitgemaakt hebben.
 

DeletedUser68375

Guest
Hoezo? :p
Ik kijk zojuist op tw stats, 1,3 miljoen ODD erbij en rank 1 als verdediger terwijl het acc vanaf de troependump op thala al op delete staat. :p

*Over onnodig troepenverlies gesproken. :p
Of blijven stacks staan als een acc op barb gaat?

Je acci heeft 24 uur voor de aanval begon nog dorpen geadeld, dus zwets niet zo dom met je acci stond op delete.
 

DeletedUser33734

Guest
Dat ging niet als L daarboven ging liggen he. :p
Wees blij dat ik mij acc op delete heb gezet i.p.v. mezelf te laten bannen. :p

Gezwets my ass, je kijkt maar wanneer het acc op barb gaat en dan reken je maar mooi de tijd terug. ;)
Mijn laatste actie was zoals gezegt de dump van de att op thala, daarna was het direct op delete.
 

DeletedUser44266

Guest
Dat ging niet als L daarboven ging liggen he. :p
Wees blij dat ik mij acc op delete heb gezet i.p.v. mezelf te laten bannen. :p

Gezwets my ass, je kijkt maar wanneer het acc op barb gaat en dan reken je maar mooi de tijd terug. ;)
Mijn laatste actie was zoals gezegt de dump van de att op thala, daarna was het direct op delete.

Lol kon je het niet winnen?
 

DeletedUser68375

Guest
Dat ging niet als L daarboven ging liggen he. :p
Wees blij dat ik mij acc op delete heb gezet i.p.v. mezelf te laten bannen. :p

Jij denkt dus dat de mods die daar zouden intrappen nog dommer zijn dan jij zelf?

Gezwets my ass, je kijkt maar wanneer het acc op barb gaat en dan reken je maar mooi de tijd terug. ;)
Mijn laatste actie was zoals gezegt de dump van de att op thala, daarna was het direct op delete.

Gezien het dus nog minimaal 3 dagen duurt, gaat niemand dat kunnen terugrekenen gezien je dan al volkomen gerimd bent.

Je laatste actie my ass, je bent gewoon weggelopen, je wist zelf te vertellen dat we vandaag zouden aanvallen, en dan staat nu plots je acci op delete?
Ik geloof er niet veel van.

Idd, omdat ik geen #1 stam meer had en jullie iedereen maar recruten.

Iedereen behalve jou ja, zegt dat mss iets?
 

DeletedUser

Guest
Hoezo? :p
Ik kijk zojuist op tw stats, 1,3 miljoen ODD erbij en rank 1 als verdediger terwijl het acc vanaf de troependump op thala al op delete staat. :p

*Over onnodig troepenverlies gesproken. :p
Of blijven stacks staan als een acc op barb gaat?

Als ik op tw-stats kijk zie ik je rang 9 staan bij ODD?
Misschien kan jij mij een linkje geven:rolleyes:
 

DeletedUser33734

Guest
Ga eens IG naar verslagen tegenstanders als verdediger?
Er bestaat ook zoiets als een gast-profiel he.
 

DeletedUser33734

Guest
Jij denkt dus dat de mods die daar zouden intrappen nog dommer zijn dan jij zelf?



Gezien het dus nog minimaal 3 dagen duurt, gaat niemand dat kunnen terugrekenen gezien je dan al volkomen gerimd bent.

Je laatste actie my ass, je bent gewoon weggelopen, je wist zelf te vertellen dat we vandaag zouden aanvallen, en dan staat nu plots je acci op delete?
Ik geloof er niet veel van.



Iedereen behalve jou ja, zegt dat mss iets?

Dan laat je er 1 over en reken je dat terug, dan zal je het vanzelf zien.
En hoezo mods dom, als ik een ander acc aanmaak en ermee inlog op nlc moeten ze me gewoon bannen hoor? :p
 
Reactiescore
2.039
The Brothers Grimm 27.04.13 11:44
Wat is er verandert dan?
Want je ging me toch al rimmen.
Waars maandag i guess

The Brothers Grimm 27.04.13 11:56
Uitstellen, grapjas.
De reden dat je naar Dgr bent gegaan was ook vooral om mij sneller te kunnen rimmen.
Daarna gaan jij en swoeng beide alle dorpen die tussen mij en jullie lagen opedelen.

Als je die dorpen volgemaakt hebt qua troepen had je me aangevallen, wat rond maandag is.

Dus ik denk, laat ik dan nog maar ff je edels mollen om het iets te vertragen. (dat edelen kwam ik later pas op eigg)
Gezien ik van de spelers die je aangevallen hebt eergisteren je edeldorpen te horen kreeg.

The Brothers Grimm 27.04.13 12:18
Maak je niet zo druk.
Ik kan deze wereld toch al niet meer winnen, evenals dat ik zonder back-up van een stam mijzelf nog staande kan houden met een mass van weer 5 of meer man.

Dus het zal mij nog wat boeien of je me nu aanvalt of niet.

Uitstellen is ook onzin want de wereld duurt nog maar 3 weken, dus het was gewoon rond maandag geweest. ;)
Ik ben ook niet gek hoor, dat was gwn overduidelijk de datum geweest.


Hmm goh.
 

DeletedUser68375

Guest
Dan laat je er 1 over en reken je dat terug, dan zal je het vanzelf zien.
En hoezo mods dom, als ik een ander acc aanmaak en ermee inlog op nlc moeten ze me gewoon bannen hoor? :p

Je kan nu niet meer starten op de klessik ezel.
 
Bovenaan