Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser81490

Guest
Denk dat de Mb ers van Don precies nog in oktober vielen..
Gelukkig doet colla ook Tranq niet internen ‍♂

En de intern van rsam viel ook in oktober, beetje hypocriet om dan tof te doen in november, gebruik dan ook een gangbare meeteenheid zoals 30 dagen of 45 dagen en niet een deel van de maand.
 
Reactiescore
766
Nee doen we niet
 

Deleted User - 487776907

Guest
Tranquilo is "Frontvorming" :p Nee oke, gratis dorpen dus in principe intern ja.

Maar alsnog, je moet ergens een lijn trekken. Vanzelfsprekend kiest Roald voor november gezien dit Maai in een positief daglicht zet en kiezen jullie oktober erbij, omdat dit GoPro in een minder negatief licht zet. Dit soort vergelijkingen draaien enkel om perspectief en zijn geheel subjectief totdat je alle interns gaat rekenen vanaf het begin van de wereld. Als iemand daar zin in heeft, be my guest. Mij niet gezien
 

DeletedUser81490

Guest
Heeft toch niet zoveel zin om bewust een scheve vergelijking te maken, dan kan je net zo goed - lees beter- niet posten.
Ik heb daar ook niet echt trek in om die interns uit te rekenen maar ik denk dat wij er wel meer hebben hoor ;)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ben het ermee eens dat Roald die laatste zin had kunnen weglaten om op een juistere manier hetzelfde punt te maken ja.
 
Reactiescore
146
Kinders! gaan we het nu echt serieus hebben over het aantal interns wie, wat, hoe en wanneer gedaan hebben?, dat is dit vanaf nu een flopforum!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Doch wil ik nog even terugkomen op mijn conclusie.

Ik heb namelijk de meest accurate weergave van de zes grote en actieve fronten er even bij gepakt om het verschil in actieve deelname op deze wereld aan te tonen. Ik zeg expres actieve, omdat onderstaande grafieken dorpenwissel tussen dezelfde stam buiten beschouwing laat. Lijkt voor mij vrij duidelijk dat er één stam met kop en schouders bovenuit steekt qua actieve winsten en deelname aan fronten. Helaas kan ik enkel de laatste dertig dagen laten zien en niet langer, al betwijfel ik of het er dan heel veel anders zou uitkomen. Daarnaast wil ik ook nog even complimenten geven aan IDGAF, ben blij dat Vitare heeft besloten onze BG niet meer te zijn zodat wij elkaar hebben gevonden. Dikke winsten op Cabbie!

Maai:
fhcnkm.png

IDGAF:
nqqvv23r71k.png

Gopro:
7l5dl4lzd.png

NoPro:
hy75hpw.png

XII:
lgko2p05.png

Last:
2yz3psu1ok9s.png
 

DeletedUser81281

Guest
Wat een prachtig spel is het toch.
Waar het AF team van Maai eerst wekenlang iedereen van het huidige IDGAF moest afzeiken hier.

Gaan ze nu complimenten geven..

En maar klagen over het rekruten van GoPro. Ondanks dat de stammen behoorlijk gelijk liggen qua punten. (Volgens Roald Maai veeeel meer kwaliteit heeft )
Moet er toch een BG gemaakt worden met IDGAF.
Ik vind het prachtig!
 
Reactiescore
853
Wat een prachtig spel is het toch.
Waar het AF team van Maai eerst wekenlang iedereen van het huidige IDGAF moest afzeiken hier.

Gaan ze nu complimenten geven..

En maar klagen over het rekruten van GoPro. Ondanks dat de stammen behoorlijk gelijk liggen qua punten. (Volgens Roald Maai veeeel meer kwaliteit heeft )
Moet er toch een BG gemaakt worden met IDGAF.
Ik vind het prachtig!
Beter ga je gewoon vast op delete, winnen zal je toch niet
 

Deleted User - 487776907

Guest
Wat een prachtig spel is het toch.
Waar het AF team van Maai eerst wekenlang iedereen van het huidige IDGAF moest afzeiken hier.

Gaan ze nu complimenten geven..

En maar klagen over het rekruten van GoPro. Ondanks dat de stammen behoorlijk gelijk liggen qua punten. (Volgens Roald Maai veeeel meer kwaliteit heeft )
Moet er toch een BG gemaakt worden met IDGAF.
Ik vind het prachtig!

Als je mijn overige posts leest kan je wellicht zien dat ik in de meeste gevallen vrij neutraal post. Ook als vijand had ik IDGAF een compliment gegeven in deze situatie, daar hij meer dan terecht is. Enkel Maai complimenteren is ook eentonig en als hij op zn plaats is, is er niets mis mee om iemand een veer in de reet te steken. Ook GoPro had ik best een complimenten willen geven, maar zoals ik al zei, enkel als deze op zijn plaats is. Vooralsnog weinig spraakmakends gezien.

Waarom zo salty? Boos dat restant-Ins hun dorpen niet zonder slag of stoot wilt afstaan, omdat jullie jezelf hebben vast gerecruiteerd en nu niet verder kunnen groeien? Maar gelukkig krijgen ze dan wel een plekje op een van jullie topaccounts aangeboden in ruil voor hun dorpen, dat is dan wel weer coulant.
 

DeletedUser81281

Guest
Als je mijn overige posts leest kan je wellicht zien dat ik in de meeste gevallen vrij neutraal post. Ook als vijand had ik IDGAF een compliment gegeven in deze situatie, daar hij meer dan terecht is. Enkel Maai complimenteren is ook eentonig en als hij op zn plaats is, is er niets mis mee om iemand een veer in de reet te steken. Ook GoPro had ik best een complimenten willen geven, maar zoals ik al zei, enkel als deze op zijn plaats is. Vooralsnog weinig spraakmakends gezien.

Waarom zo salty? Boos dat restant-Ins hun dorpen niet zonder slag of stoot wilt afstaan, omdat jullie jezelf hebben vast gerecruiteerd en nu niet verder kunnen groeien? Maar gelukkig krijgen ze dan wel een plekje op een van jullie topaccounts aangeboden in ruil voor hun dorpen, dat is dan wel weer coulant.

Precies, we zijn de moeilijkste niet
 

DeletedUser20001

Guest
GoPro gaat toch wel winnen. IDGAF verliest flink aan Maai, maar nu hebben ze een bg dan?
 
Reactiescore
470
Wat een prachtig spel is het toch.
Waar het AF team van Maai eerst wekenlang iedereen van het huidige IDGAF moest afzeiken hier.

Gaan ze nu complimenten geven..

En maar klagen over het rekruten van GoPro. Ondanks dat de stammen behoorlijk gelijk liggen qua punten. (Volgens Roald Maai veeeel meer kwaliteit heeft )
Moet er toch een BG gemaakt worden met IDGAF.
Ik vind het prachtig!

De stammen Maai en GoPro liggen maar 5 mil uit elkaar dat zal helemaal goed komen met de kwaliteit die we in Maai hebben. Maar als je dan al jullie Bondgenoten erbij rekent zit je toch al wel aan 30 mil verschil. Dan is het toch logisch dat wij ook een BG gaan zoeken? Het is al een wonder dat die er nog is aangezien jullie alles proberen te rekruten.
 

DeletedUser77704

Guest
De stammen Maai en GoPro liggen maar 5 mil uit elkaar dat zal helemaal goed komen met de kwaliteit die we in Maai hebben. Maar als je dan al jullie Bondgenoten erbij rekent zit je toch al wel aan 30 mil verschil. Dan is het toch logisch dat wij ook een BG gaan zoeken? Het is al een wonder dat die er nog is aangezien jullie alles proberen te rekruten.

We wisten voor fusie dat jullie dat zouden doen al, wilden niet de balans teveel verstoren. Dat vertelde Roald ons al.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
En de intern van rsam viel ook in oktober, beetje hypocriet om dan tof te doen in november, gebruik dan ook een gangbare meeteenheid zoals 30 dagen of 45 dagen en niet een deel van de maand.

Voor het geval je het niet mee hebt gekregen. Ik maak hier steeds één keer per maand een analyse van alle stammen, op objectieve wijze. Dat is dan ook de enige reden waarom ik 'november' pakte en niet een tijdspanne van dertig dagen. Zoals je hieronder kunt zien, de statistieken van september en oktober. In oktober (eerste twintig dagen) veel interns van Maai, maar verhoudingsgewijs nog altijd véél minder dan AX. Je kunt prima stellen dat AX structureel veel meer doet internen binnen de stam.

Echter is mijn tijdspanne dus totaal niet om tof te doen maar simpelweg omdat ik steeds het tw-stats statistiek gebruik wat van de eerste dag van de maand tot de huidige loopt. Niet meer, niet minder. Heeft dus echt niets met hypocrisie te maken.


September

IDGAF
(Note: pas vanaf 10 september huidige ledenaantal)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 612 dorpen.
Bekijk bijlage 15644

Vitare
(Note: veel joins en leaves gedurende de maand)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 645 dorpen.
Bekijk bijlage 15645

AX
(Note: gedurende de maand veel (procent of 40) van de spelers/dorpen verloren.
Onder de streep een kwantitatieve toename van 499 dorpen.
Bekijk bijlage 15646

Maai
(Note: gedurende de maand enkele spelers verloren)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 627 dorpen.
Bekijk bijlage 15647

XII
(Note: Enkele verslagen spelers zijn de stam verlaten gedurende de maand)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 52 dorpen.
Bekijk bijlage 15648

Een ranglijst qua groei per stam zou dus zijn:
#1 Vitare (645)
#2 Maai (627)
#3 IDGAF (612)
#4 AX (499)
#5 XII (52)

Totaal: 2435

Door sterk wisselende ledenaantallen bij alle partijen kan er niet echt een representatief aantal groei per stamlid gemaakt worden. Voorzichtige voorspelling zou dan zijn dat Vitare wat lager uit kan komen, Maai lager en IDGAF iets hoger, AX blijft onderaan de lijst. Een conclusie die wel getrokken kan worden is dat IDGAF de enige partij is die niet echt aan internen doet en dat AX en XII (verhoudingsgewijs) het zeer graag doen en om die reden ook met afstand, een veel slechtere groei hebben. Het bondgenootschap XII+AX heeft op deze manier dan ook een zeer slecht toekomstperspectief. Zelfs als ze samengevoegd zouden zijn, zouden ze de grootste stam met de meeste leden zijn, maar zelfs dan onderaan de lijst qua groei.

Het zijn IDGAF, Vitare en Maai die actief hebben kunnen edelen van andere top vijf stammen, voornamelijk van AX en XII. Moest deze groeitrend zich voortzetten is IDGAF een kansrijke partij en kan AX+XII; kwantitatief de grootste partij bijna niet meer gezien worden als kansmaker. Echter is dat alleen op groei gebaseerd, niet op de hoeveelheid groeiruimte, kwaliteit van de spelers, onderlinge diplomatiek etcetera.


Inmiddels alweer 20 oktober, ik ga eens kijken wat de edeltrends van de top vijf geweest de afgelopen twintig dagen.

IDGAF
(Note: Geen wijzingen qua leden, wel één account semi-verloren in oorlog.)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 109 dorpen.
Bekijk bijlage 15748

Vitare
(Note: verlies van één lid in eerste dagen oktober.)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 359 dorpen.
Bekijk bijlage 15747

AX
(Note: gedurende de maand twee spelers door eigen internen verloren.)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 83 dorpen.
Bekijk bijlage 15749

Maai
(Note: 2 stamspelers worden geinternd.)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 344 dorpen.
Bekijk bijlage 15746

XII
(Note: 3 nieuwe spelers gerekruteerd in oktober)
Onder de streep een kwantitatieve toename van 75 dorpen.
Bekijk bijlage 15750


Een ranglijst qua groei per stam zou dus zijn:
#1 Vitare (359)
#2 Maai (344)
#3 IDGAF (109)
#4 AX (83)
#5 XII (75)

Totaal: 970

Een paar conclusies zijn zeer helder. Alle stammen presteren véél slechter dan vorige maand. Als ik 33% weglaat van het vorige maand totaal (voor de resterende 10 dagen van oktober) komt het totaal van september op 1631 overnames. In oktober op hetzelfde moment dus slechts 970 en dat terwijl ook het aantal interns lager ligt, alleen bij Maai een aanzienlijke toename. De lagere hoeveelheid overnames is bij alle stammen te zien, maar vooral sterk aanwezig bij IDGAF en AX (slechts op een zesde van vorig maandtotaal)

De totale daling is te verklaren door het feit dat oktober de maand was waarop alle stammen op elkaar hebben moeten knallen, sommige alleen offensief, sommige zowel offensief als defensief. IDGAFs grote achterstand deze maand is te verklaren door het gebrek aan makkelijke edelruimte in de rim, daar waarop Vitare deze maand goed doet scoren en Maai ook (maar in mindere maten). De groei bij AX zal zijn uitgebleven door bijna maximale en continue cleardonaties op Maaileden, in sommige gevallen voor XII. Bij XII deze maand meer groei dan vorige maand, al betreft het voornamelijk rimgroei.

Mijn voorspelling voor volgende maand zal zijn dat deze trends in het geval van IDGAF en XII zullen aanhouden. Bij Vitare en Maai zal de rimgroei en dus ook totale groei gaan afnemen. Bij AX verwacht ik de volgende keer grotere resultaten, zij hebben nog zat rimgroei. Ik zal overigens eens in de zoveel tijd zo een postje maken. Als we een maandje of vier hebben zal ik ze eens in een lijndiagram zetten om te kijken of de edeltrends van de stammen een beetje met elkaar meebewegen :p


Waar het AF team van Maai eerst wekenlang iedereen van het huidige IDGAF moest afzeiken hier.

Iemand heeft een lesje begrijpend lezen nodig. Een kind kan zien dat het propaganda kannon van Maai al maanden lang negatief jegens AX in totaal is. Over de vorming van IDGAF is heisa geweest alsook enige propaganda door de (grote) winsten op oost IDGAF. Echter komt IDGAF elke maand weer (en ook in mijn kwaliteitsanalyse bijvoorbeeld) positief terug. Daar waar ik over AX, zelfs objectief gezien, geen mooie statistieken van kan vinden. Moest dit niet kloppen, zie ik graag één statistiek waarvoor ik AX zou kunnen prijzen.

Daarbij is de vijandigheid tussen IDGAF en Maai nooit vergelijkbaar geweest met de vijandigheid tussen IDGAF en Vitare of tussen Maai en AX.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
68
kijk maar uit, ik maai jullie allemaal omver !!
 
Bovenaan