- Reactiescore
- 25
Bekijk bijlage 15948Hierin heb je zelf gezegd dat North Anxiety wel mogen tegen Barnix/Spijker.
Zeg je in elk gesprek wat anders wat je het beste uitkomt?
Bovendien staat in dat zelfde discord gesprek dat hij het nog niet weet (reden dat hij neutraal is) en nu bepaal jij dus maar voor hem..?
trek die ene zin er even tussenuit die je op dezelfde minuut type:
"ik zie het zo:
deze stam is neutraal
ik def onze neutrale stam
dat anx bepaalde keuzes maken ligt niet aan mij"
oftewel hij geeft zijn visie weer hoe hij in die discussie staat, niet dat die dat ook werkelijk gaat doen, lekker tactisch die ene zin in eerste instantie weglaten ja
Heb nog steeds niks gezien waar TNR duidelijk aangeeft dat hij effectief zal deffenHele punt is dat zijn stam niet neutraal was, NAAP had afspraken verbroken. Maar wilt ze deffen, dan geef je hem keuze wat hij wilt maar geen keuze maken en eerst zeggen te deffen gaat niet samen.
Heb nog steeds niks gezien waar TNR duidelijk aangeeft dat hij effectief zal deffen
Nergens dat hij het niet gaan doen? Wij vragen letterlijk of gaat deffen, ja of nee. Anders beschouwen we na deze uitspraken als ja. Als niet zo zou zijn had hij dit toch gewoon kunnen zeggen?
Waar jullie ze 45 minuten de tijd voor gaven?Jullie zijn gewoon een triest zooitje ongeregeld.Nergens dat hij het niet gaan doen? Wij vragen letterlijk of gaat deffen, ja of nee. Anders beschouwen we na deze uitspraken als ja. Als niet zo zou zijn had hij dit toch gewoon kunnen zeggen?
Waar jullie ze 45 minuten de tijd voor gaven?Jullie zijn gewoon een triest zooitje ongeregeld.
En nu maken jullie de keuze voor hem door meteen aanvallen te sturen?
Hoeveel tijd heb je voor zo'n keuze nodig dan? Je doet het of niet. Andere kon hij wel zeggen en daarna eromheen praten.
Ga je ook eens context citeren? Doe ik wel hoor, ging over dat eigenlijk nooit afspraken waren tussen oud Ax en jullie. Dus eigenlijk hebben ze nog recht om jullie aan te vallen ook. En als zij inderdaad zo wilden spelen en niet wilden stoppen met aanvallen mocht je van mij tegen ze deffen. Maar punt is dat ze wel stopte, excuses maakten en compensatie aanboden hierna.
Niet weten is niet aan de orde, eerst wist hij wel te zeggen dat ging deffen. En daarna als bedenkt dat nadelig is weet hij het opeens niet meer, zo ken ik er nog 100
WatHet frappante hier aan is dat; als het andersom zou zijn geweest dat dan alle maaiers dan stil waren geweest!, tis duidelijk dat ze weer dealtjes aan het smeden zijn met NAABS!
Volle beuk erin zou ik zeggen
Het frappante hier aan is dat; als het andersom zou zijn geweest dat dan alle maaiers dan stil waren geweest!, tis duidelijk dat ze weer dealtjes aan het smeden zijn met NAABS!
Wil jij alsjeblieft vertrekken naar Tristan da Cunha.
Kleine groep van geïsoleerde eilanden in de Zuid-Atlantische Oceaan. Het ligt meer dan 2.800 kilometer voor de kust van Zuid-Afrika en de dichtstbijzijnde landmassa ligt op 1.500 kilometer afstand, mooie plek om jou te droppen.
Wil jij alsjeblieft vertrekken naar Tristan da Cunha.
Kleine groep van geïsoleerde eilanden in de Zuid-Atlantische Oceaan. Het ligt meer dan 2.800 kilometer voor de kust van Zuid-Afrika en de dichtstbijzijnde landmassa ligt op 1.500 kilometer afstand, mooie plek om jou te droppen.
Ze zijn niet gestopt aanvallen te versturen die bleven gewoon binnenkomen, dus aub geen onzin verkondigen, dit terwijl The north nog steeds aangeeft neutraal te zijn, wat ook in de oorlogsverklaring wordt aangegeven
Dat jij conclusie trekt aan wat er gezegd wordt, is jou mening, geen feiten, dus verbreek je de NAP zonder gegronde reden. Dat vraagt of om een opzegtermijn, of een gegronde reden waarom iemand meteen aangevallen mag worden. Geen vijandige Acties ook geen acties waaruit partijdigheid blijkt Dat jij vind dat iemand volgens jou lijkt t zeggen dat ie gaat deffen tegen jullie, maakt niet dat het zo is. Wat overigens gewoon een reactie is op absurde aanvallen die The North binnenkreeg, zonder reden, om dan vervolgens te gaan zeggen ja maar je gaat deffen dus we zetten t door slaat natuurlijk nergens op, wel dan?
Lijkt er des te meer op alsof die massa al gepland stond voordat Anxiety volgens jou woorden de NAP verbrak.
Zij voornamelijk IDGAF nu hoor die geven daar niks omHet frappante hier aan is dat; als het andersom zou zijn geweest dat dan alle maaiers dan stil waren geweest!, tis duidelijk dat ze weer dealtjes aan het smeden zijn met NAABS!
Dit geeft dus alweer aan hoe kortzichtig je bent. Deze keuze heeft grote gevolgen voor het account ongeacht wat ze kiezen. Daar is tijd voor nodig om een goede keuze te kunnen maken.