Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser69389

Guest
En zoals altijd staat Maai vooraan om een mening te geven.
Toppertjes
Nuja ik heb screens gezien die inderdaad het smerige spel van jullie aantonen. Het is dan ook treurig om te zien hoe jullie nu omgaan met Anxiety en nog meer met North.
 
Reactiescore
972
En zoals altijd staat Maai vooraan om een mening te geven.
Toppertjes

Lijkt me prima om zulk smerig spel te veroordelen. Jij als lid van een dergelijke stam zou hier tegen op moeten treden, want jouw naam en dat van iedereen in GoPro wordt besmeurd. Maar ach, het zou me niks verbazen als jullie er gewoon allemaal achter staan, wat het zaakje nog triester maakt. Ik snap niet dat je er genoegdoening uit haalt om mensen zo te naaien...
 
Reactiescore
470
En zoals altijd staat Maai vooraan om een mening te geven.
Toppertjes

Hoe willen jullie ooit nog spelers rekruteren op jullie inactieve accounts? Meer kleine rim spelers het aanbod doen om op een van de grote Gopro accounts te kunnen spelen als ze zich laten internen? Wat een trieste bedoeling.
 
Reactiescore
344
Het zou mij ook echt niets verbazen dat na elke AF post. Er een Pm uit gaat inclusief appje of discordje.

Beste leden, kunnen jullie mijn post liken.!!

BVD ❤️
 
Reactiescore
344
Ik denk dat alles duidelijk in de oorlogsverklaring is aangegeven. Anders zou je even op Justin moeten wachten.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat alles duidelijk in de oorlogsverklaring is aangegeven. Anders zou je even op Justin moeten wachten.
Dat is alleen gerechtvaardigd wanneer jullie 100% kunnen aantonen dat die bepaling geschonden is. Dus niet met gare hersenspinsels of iets maar zaken die zwart op wit staan. Want die incs lopen wel terwijl eerder gezegd is dat de NAP voor North nog geldt.
 
Reactiescore
344
Ik kan eigenlijk geen uitspraken doen, dus knoop me ook niet vast op deze “uitspraak” Maar voor north is het vervallen nadat hij zelf aangegeven had mee te helpen deffen bij anx. Wat betekend dat zijn neutraliteit komt te vervallen.
Wel wil ik vermelden dat wij een bg zijn en geen zusterstam dus ook niet volledig op de hoogte zijn. En ik dus ook niet weet of dit de doorslag heeft gegeven.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik kan eigenlijk geen uitspraken doen, dus knoop me ook niet vast op deze “uitspraak” Maar voor north is het vervallen nadat hij zelf aangegeven had mee te helpen deffen bij anx. Wat betekend dat zijn neutraliteit komt te vervallen.
Wel wil ik vermelden dat wij een bg zijn en geen zusterstam dus ook niet volledig op de hoogte zijn.
Dan dient daar schriftelijk bewijs van te zijn, want anders schendt GoPro alsnog hun eigen regels. Maargoed dat zou mij ook niet verbazen met Justin als leider.... Hoe goedkoper hoe beter...
 

DeletedUser77845

Guest
Is een weekje wachten nu zo moeilijk? Zeer maar ook zeer laag ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen en of ze dit überhaupt gaan doen.
Als je in zo stam speelt en er zullen vast nog wel een paar redelijke mensen inzitten moeten ze zich echt afvragen of ze hier nog wel deel van uit willen maken. Dan zou ik toch gaan overwegen om een andere richting in te sllaan wat dit is wel beetje erg sneu.

Ben benieuwd of Justin zijn verantwoordelijkheid neemt en er een halt toe roept/consequenties. Treurig genoeg ben ik bang van niet. Diep van binnen wilt die dat wel maar hij heeft gewoon geen controle over dit stelletje bende van ellende. Kata's koppen mogen ze.
 

DeletedUser77704

Guest
En weer dezelfde pipo's die weer gaan gillen als spuit 11

Zal even uitleggen hoe überhaupt deze "NAP" tot stand is gekomen.

Anxiety en North Remember wilden niet mee met fusie, ondanks opzetten en eerdere instemmen hiervan. Hier volgden hele gesprekken uit maar werd niet uit gekomen. Kan gebeuren dus wil je uit elkaar gaan op nette manier en na discussen kwam Anxiety Disorder met volgende voorstel:

wdq8s1lb2ub.jpg


Anxiety wilden voor zijn nieuwe stam (Huidige NAAP) neutraliteit hebben. Hier kwam discussie nadien over omdat Ax dorpen had afgestaan aan Anxiety vanwege de fusie. Hier kwamen ze niet uit en werd enkel een afspraak met oud Vitare gemaakt:

xzi6a3upm.jpg


Hier zijn enkel nooit uitspraken over gekomen.

Dus eerste conclusie: Oud Ax bestaande uit Barnix, Spijker, Chef, Oneshot hebben nooit afspraken gehad met NAAP. Geen NAAP niks. Enige reden dat zij niet aanvielen was omdat Vitare dit vroeg aan ze.

Dan verbreekt Anxiety de neutraliteit zelf door dorpen aan onze vijanden af te staan, dit is alles behalve neutraal en hiermee verbreekt hij dus bewust de reden dat ze überhaupt een NAP kregen na manier van niet meekomen. Hierop besluiten wij een massa op Anxiety uit te voeren en omdat North onder NAAP valt, waardoor de afspraken zijn verbroken in de persoon van Anxiety, heeft hij eigenlijk ook geen recht meer op een NAP. Hij zat in de stam welke de afspraken niet naleefde en zou gevolgen ook hiervan hebben.

Puur vanwege verleden wilden we hem niet gelijk mee benadelen en boden we hem één voorwaarde om die NAP voor hem in stand te houden. Namelijk geen vijandige acties tegen ons. Dit omvat dus aanvallen of onze troepen blocken of snipen. We willen hem sparen maar moet niet onze vijanden gaan helpen. Wat een meer dan redelijke eis is als je bedenkt dat eigenlijk nergens recht op had.

De massa word gepland en tussen grabben coords voor massa en uitvoeren van massa wisselen veel dorpen tussen Anxiety en North, hierdoor worden er door leden niet goed opgelet en aanvallen gegooid. Hierop heeft leiding GoPro gelijk alles gedaan om dit te stoppen en nadat de hoofdspelers van betrokken accounts worden bereikt (12/13 uur na de eerste aanval) worden de aanvallen gestaakt en daad naar woord gevoegd naar eerdere excuses. Gelijk vanaf begin is compensatie aangeboden en gezegd dat North geen schade zou leiden en alles ruimschoots zou worden vergoed. Dit was een fout van onze leden en we nemen de verantwoordelijkheid om op te lossen, schade te vergoeden en voorkomen nog keer gebeurd.

Tijdens deze gesprekken word door account North Remember het volgende gezegd:

lwwtxf.jpg


Hij geeft dus zelf aan in gesprek dat hij vind dat hij gewoon moet kunnen deffen. Hierop is hem de gevolgen uitgelegd en toen was er twijfel, toen is hem een ultimatum gesteld waarin hij keuze moest maken anders zouden we hiervan uitgaan en zou hij geen NAP krijgen. Hier volgt geen reactie noch keuze op wat voor ons duidelijk maakt dat bij dit statement blijft en we hem hierop geen NAP gaan verlenen.
 
Reactiescore
25
Zou wel zo eerlijk zijn als je het hele discord gesprek laat zien en niet alleen die 3 zinnen die jou goed uitkomen.

Oftewel hij defft niet omdat hij aangeeft nog niet te weten wat hij wilt doen. Dan bepaal jij maar voor hem?
Zorg eerst eens dat je intern je stam en leiding op een lijn hebt met wat er gebeurt...
 

DeletedUser77704

Guest
Zou wel zo eerlijk zijn als je het hele discord gesprek laat zien en niet alleen die 3 zinnen die jou goed uitkomen.

Oftewel hij defft niet omdat hij aangeeft nog niet te weten wat hij wilt doen. Dan bepaal jij maar voor hem?
Zorg eerst eens dat je intern je stam en leiding op een lijn hebt met wat er gebeurt...

Leuk dat jij weet hoe onze stam in elkaar steekt. Na deze uitspraak waarvan context niet uitmaakt (kan niks aan zijn uitspraak wijzigen: ik Def mijn neutrale stam) zijn we gaan doorvragen wat bedoelt en of dus daadwerkelijk gaat deffen tegen ons. Hierop kwam geen reactie en hebben we duidelijkheid geëist anders gingen we geen NAP aanbieden want geeft zelf aan te gaan deffen. Als niet ging doen had hij dit kunnen zeggen en was niks aan de hand geweest. Maar dit heeft hij niet gedaan en dat zegt genoeg.
 
Bovenaan