Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
967
e36575b8938d26847f4294b1efff0c93.png


Waarom de attemps hem iets duidelijk te maken waarvan hij heus zelf wel weet dat niet door de beugel kan.

Word daar zo moe van he.

Als een ander hem had gekataat was er vanuit die zijde zwaar schande over gesproken, nu wordt het warrig verkocht als taktiek. Ja deuh uiteraard zit er een taktiek achter een kata als je dat tracht uit te leggen komt gewoon stupide over.

Ik speel deze wereld niet en dacht met iemand capabel te praten, blijkbaar niet gezien z'n recentste reactie. Valt inderdaad niet mee te discussiëren.
 
Reactiescore
766
ik vind het ook niet moreel correct, dat iemand full def speelt en dan het spelplezier wegneemt van anderen :D Speel dan tenminste offensief en doe iets terug...

Ik zal het beeld van de speler schetsen, en dan mag je zelf aanvullen waarom deze speler TW speelt:

* Hij speelt voor minstens 90% defensief
* Hij edelt barbarendorpen of regelt interns
* Hij is sinds zijn ontslag bij D.V, gelijk bij Snow gaan aankloppen, geraakte hij niet in en is gelijk doorgegaan naar ZvT, waar hij wel prijs had.


=> Deze speler speelt TW, om anderen dwars te zitten, BB-dorpen te pakken en later met de stats gaan pronken dat hij over de mil punten had...

Dat vinden wij ook moreel niet correct. Bedoel ga dan casual spelen ofzo,... daar kun je genoeg bb-dorpen edelen en hebben mensen er totaal geen last van :D
Maar meneer dat is toch precies wat het merendeel van XII doet? Dat vonden jullie toen o zo goede tactiek en dat kwam jullie mooi uit? Dat is toch ook precies wat de stam 12 doet? De stam die jullie ook deff stuurden om ons tegen te houden? Je vindt dat dus helemaal niet zo moreel incorrect als je hier doet overkomen, anders had je niet met zulke stammen in zee gegaan?

Vind dit gewoon een erg lage streek en je manier van schrijven maakt het alleen maar erger.
 

DeletedUser81014

Guest
Maar meneer dat is toch precies wat het merendeel van XII doet? Dat vonden jullie toen o zo goede tactiek en dat kwam jullie mooi uit? Dat is toch ook precies wat de stam 12 doet? De stam die jullie ook deff stuurden om ons tegen te houden? Je vindt dat dus helemaal niet zo moreel incorrect als je hier doet overkomen, anders had je niet met zulke stammen in zee gegaan?

Vind dit gewoon een erg lage streek en je manier van schrijven maakt het alleen maar erger.

waar doel je op?
Wat doet XII en hun zusterstammen..?

Ik heb weinig tot geen contact met ze, is ook niet zo onlogisch als ik aan de andere kant van hun lig. Ik heb geen weet van hun aanvallen of wat hun uitspoken, dus als je hier meer over kwijt wil, mag je me gerust sturen via Tw.
JE maakt me trouwens wel lichtelijk curieus :D
 
Reactiescore
766
waar doel je op?
Wat doet XII en hun zusterstammen..?

Ik heb weinig tot geen contact met ze, is ook niet zo onlogisch als ik aan de andere kant van hun lig. Ik heb geen weet van hun aanvallen of wat hun uitspoken, dus als je hier meer over kwijt wil, mag je me gerust sturen via Tw.
JE maakt me trouwens wel lichtelijk curieus :D
De speelstijl waar jij op tegen bent. Full deff spelen, dodgen en stacken thats iT. Dat hebben zij zelf nog meermaals aangegeven: “wij gaan toch niet winnen dus gaan full deff alleen om jullie zo lang mogelijk tegen te houden” iets in die vorm.
 

DeletedUser80615

Guest
@draggy doe me een plezier en vang wat pokemon op onze discord :/

Zie niet veel punt meer in hier op te blijven reageren...
 

DeletedUser81014

Guest
De speelstijl waar jij op tegen bent. Full deff spelen, dodgen en stacken thats iT. Dat hebben zij zelf nog meermaals aangegeven: “wij gaan toch niet winnen dus gaan full deff alleen om jullie zo lang mogelijk tegen te houden” iets in die vorm.

je hoeft me geen woorden in de mond te leggen.
Ik heb gezegd dat ik een hekel heb aan spelers, die full def spelen en het spelplezier voor anderen verpesten, door niets te doen. Hij zou tenminste een paar clears of dorpen kunnen stacken/blocken.
Hij pakt bb's in de buurt en doet amper wat anders... prestatie-spelers dus. Zoals ik zei, spelplezierverpesters in mijn ogen.

@draggy doe me een plezier en vang wat pokemon op onze discord :/

Je weet dat ik er een hekel aan hebt ^^
 

DeletedUser81014

Guest
Zoals ik zei zijn we bereid een vergoeding te voorzien.
Maar dat regelen we het liefst via TW, aangezien weinigen onder jullie daar zaken mee hebben ofc :D Tenzij je ook wat gratis GS'tjes wilt ;)
 
Reactiescore
766
Zoals ik zei zijn we bereid een vergoeding te voorzien.
Maar dat regelen we het liefst via TW, aangezien weinigen onder jullie daar zaken mee hebben ofc :D Tenzij je ook wat gratis GS'tjes wilt ;)
Als dat de vergoeding is kan je net zo goed niets sturen :)
 

DeletedUser81014

Guest
Ik heb een hekel aan jou op het AF te zien ^^ dus staan we quite

zeurkous tssss

Als dat de vergoeding is kan je net zo goed niets sturen :)

ik heb nog geen reactie IG van de speler, dus daar wacht ik op ;) kan moeilijk iets anders aanbieden... Er zijn geen dorpen overgenomen tijdens de wave, dus dorpen is uitgesloten ofc.
Overige oplossingen bespreken we met de speler, indien deze ons contacteert ofc.
 

DeletedUser77845

Guest
Now goed =D

Even het hele verhaal schetsen (werk in puntjes, denk dat dat wel mooi staat):

1) Aanvallen AX --> Valar + Secretguest
Het is wellicht wel algemeen bekend dat na het offensief vanuit Snow richting AX (target Killerboy/Hrieps, als ik me niet vergis), dat AX in de tegenaanval is gegaan. De maintargets van AX waren Valar (iedereen weet wel wie die is) en Secretguest.
Voor dat we de aanvallen uitstuurden, hadden wij (account: HD heer draggy) contact opgenomen met de stam D.V, meer bepaald met de speler Dyeevee. Wij hadden namelijk een aantal dagen eerder gehoord dat hun een aanval hadden gedaan richting SG (secretguest), dus gingen we er van uit dat deze ook in oorlog waren.
Na wat heen en weer gestuur, kwamen we uiteindelijk tot een akkoord om een gezamenlijke aanval te verrichten richting SG.
Als ik me goed herinner kwamen de eerste aanvallen aan op 3/08. Dit waren toen aanvallen vanuit HD en BloodFox vanuit de stam D.V. Dyeevee zelf is pas een dag of 2 later gaan lopen (toen was SG eigenlijk al opgegeven).
Vooraf hadden we dan ook uiteraard overlegd hoe we het zouden aanpakken met het overnemen van dorpen. Er werd algemeen gezegd dat: 'Ieder die deelnaam aan de massa vanuit D.V zou recht hebben op het edelen van dorpen, zowel op SG als op Valar (wat DV mocht ook deelnemen tegen Valar).
Zo gezegd, zo gedaan! De 2 spelers vanuit D.V die deelnamen aan de massa kregen van ons dorpen die ze zelf wouden overpakken (van SG en van Priemstyle (MB van SG).

Op hetzelfde ogenblik werd Valar ook aangepakt en deze was blijkbaar ook niet terug te vinden op zijn account. Anxiety boekte veel winsten en na een paar dagen was er al geen sprake meer van het account Valar. (hierbij was er geen hulp vanuit D.V)

2) Double Dutch & gratis dorpen

Nadat duidelijk was dat er vanuit SG en Valar geen tegenaanval of verwering kwam, was het een kwestie van de dorpen op te rapen uiteraard.
Maar dat was niet zonder onze goede vriend DD (Double Dutch), die toen lid was van de stam D.V (waarmee een samenwerking was).
Zoals hierboven vermeld was er een afspraak dat ieder die mee clears stuurde, ook recht had op dorpen. Echter heeft Double Dutch nooit aanvallen gestuurd tijdens de massa (is meerdere keren bewijs naar gevraagd toen hij dit wel aangaf, nooit gekregen).
Wij vonden dan uiteraard ook niet dat hij recht had op die dorpen, gezien de afspraak en gezien de samenwerking tussen beide stammen op deze massa.
Hij nam eerst enkele dorpen van de speler Valar. Daarbij liet hij zelfs clears en treintjes doodlopen van Anxiety.
Uiteraard hebben we hem daarop aangesproken, waaruit een akkoord kwam dat hij geen verdere dorpen meer zou edelen van het account Valar. Als reactie daarop, ging hij doodleuk alle BB-dorpen rondom de dorpen van Valar gaan edelen (op zich al heel kinderachtig, om zo je gelijk te halen, maar soit we hebben er verder geen aandacht aan geschonken).
We dachten, nouja hij weet wat er is afgesproken en we hebben hem nu aangesproken dus okéé, hij zal het vast niet meer doen... Nouja verkeerd gedacht dus!
1-2 dagen later begon hij plots dorpen van SG over te nemen (tevens ook dorpen die wij gecleard hadden). Hij beweerde opnieuw dat hij die dorpen had gecleard, waarna wij opnieuw om bewijs vroegen, maar nooit gekregen (was er ook niet, want wij hadden alle dorpen aangevallen en alle troepen gesloopt).
Opnieuw gingen we met hem in gesprek. In het begin ging het er vriendelijk aan toe en hadden we nogmaals aangedrongen op de afgesproken zaken voor de aanval. Tot het moment dat hij plots ons verwijten ging maken, dat we onze eigen afspraken veranderen wanneer het ons goed uitkomt/uitkwam. Dit sloeg natuurlijk nergens op, omdat we ervoor nog D.V zelf hadden gevraagd aan te geven welke dorpen hun wouden edelen.
Op dat moment is het contact met de speler volledig ontaard.

3) DD target
Aangezien de speler, niet 1, maar 2 keer trachtte om gratis dorpen weg te halen die gecleard werden door mezelf of door Anxiety, spreekt het voor zich dat wij daar niet zo gelukkig mee waren, dus werd hij target nr1 zeg maar.
We besloten hem op een dag samen aan te vallen, eerste wave was gewoon paar fakes en clears, eerder om wat meer te weten te komen. Uiteindelijk liepen we niets dood, want onze goede vriend had alle clears gedodged, buiten een edeltreintje die die had gesniped (of geblocked).
2de wave, net hetzelfde.
Ondertussen had hij nog enkele BB-dorpen overgenomen en tevens ook al een stamlid geïnternd (tot nu toe het enige wat hij heeft verwezenlijkt, BB's en interns).
Dorpen die hij nam puur om nog meer defence aan te maken. We wisten ondertussen al dat hij full defence-speelde, van de dorpen waar onze clears doorkwamen en sommige fakes.
Ik sprak de speler daarop aan. Ik vond dat hij op deze manier zowel zijn spelplezier, als dat van ons verpeste. Full def spelen, om daarna niet eens iets te blocken... Komop dat is te belachelijk voor woorden.
Al snel kreeg ik weer een vreemd antwoord, dat het zijn speelstijl was en dat het hem weinig kon schelen wat ik ervan vond. Nouja goed, na alles wat er gebeurd was, had ik hem daarop gezegd, als hij bij de volgende wave weer alles zou dodgen, we een manier zouden vinden om ervoor te zorgen dat hij niet meer zou gaan dodgen.
Ieder weet ondertussen wat die tactiek was!
Eerst liep onze, inmiddels stoppende MB, met een aantal clears, waarbij de kata's gericht waren op verschillende gebouwen. Geloof het of niet, maar hier hadden wij geen weet van! We wisten uiteraard dat hij zou stoppen en we vroegne hem dan ook zijn clears te gooien, alleen wisten we niets van de kata's en hun bestemming (geloven wie geloven wil natuurlijk, wat ik kan me al voorstellen wat jullie hiervan zien).
Wij kregen gelijk het antwoord dat dit niet kon. Waarop we hem aangaven dat we niet eens wisten over wat hij het had, en later pas merkten (na het doorsturen van de rapportjes van onze MB) dat hij kata's had lopen op mijnen,...
Uiteindelijk het contact met hem liep alsmaar stroever en stroever en onze clears werden voor de zoveelste keer gedodgd. Ik sprak er hem nogmaals op aan, en heb hem toen nogmaals gezegd dat we het anders zouden aanpakken.
Uiteindelijk hebben we het idee bovengehaald dat we via grote scouts zijn uitkijktorens wouden situeren, deze neerhalen en kort erna een clear laten aankomen met kata's (max 50), om de boerderij 1-2 lvl's te doen dalen, zodat hij niet meteen terug zijn uitkijktoren kon bouwen (vraagt veel boerplaatsen), waardoor hij onze aanvallen niet meer zag aankomen en eventueel edels dus niet meer makkelijk kon taggen.
Uiteindelijk zijn door toedoen van een slechte communicatie tussen speler + MB, nog dorpen voorzien van kata op de boer. Telkens is er 1 level afgezakt, wegens dat er maar 50 kata's bij de clears werden meegestuurd.
Degene op de uitkijktoren waren dus gepland, de andere helemaal niet.

Wij zijn dan ook bereid de andere boerderijen te vergoeden. Degene op de uitkijktoren-dorpen niet, aangezien dat puur de tactiek was die erachter zat.



Bij deze het verhaal en de simpele tactiek die achter die kata's zaten. De overige kata's waren niet bestemd voor de boerderij, maar zoals de normale dorpen: VP, muur of uitkijktorens.
We hadden er nog aan gedacht om de kata's op de kazerne te gooien (voor minder snelle rekrutering), maar dit hebben we niet uitgevoerd, vanwege dat we zelf ook tegen de kata's zijn, behalve op bovengenoemde gebouwen.


Wat een tekst, niet gelezen maar je hebt geen gelijk.
 

DeletedUser81014

Guest
Wat een tekst, niet gelezen maar je hebt geen gelijk.

daarom moet je teksten lezen vooraleer je reageert :D
Je reageert nu op 1 stukje uit een geschiedenis, zou je moeten weten dat dat niet objectief is uiteraard :D

Of ga jij doorheen het leven ook alles van 1 kant bezien? Verklaard alles ^^
 

DeletedUser81014

Guest
Btw, we zijn IG aan de babbel geraakt, dus we zullen zien wat er van compromis kan gezien worden.

Verder ga ik hier op het AF er ook weinig meer over kwijt, gezien wij het zullen trachten op te lossen met de speler zelf.
 

DeletedUser77704

Guest
Btw, we zijn IG aan de babbel geraakt, dus we zullen zien wat er van compromis kan gezien worden.

Verder ga ik hier op het AF er ook weinig meer over kwijt, gezien wij het zullen trachten op te lossen met de speler zelf.

Fijn om te horen dat mijn uitlating hier resultaat op levert ;)
 
Reactiescore
63
zie niet in wat er een flopactie is, als je weet wat de gedachtegang erachter zit ;)
Als ik uitkijktorens afbreekt, bouwt ie ze zo weer op met wat pp,... wat heb je er dan aan om ze af te breken.

Ja, wij gebruiken ook geen rammen meer in onze clears, al die verdomde muur boosters:D
 

DeletedUser77755

Guest
Gedachte gang, we slopen zijn utk (ok, kan ik volgen kost shitload aan gs, en bouwtijd) maar dan zeggen we slopen zijn boer ook want anders boost hij utk toch terug ... je kan boer ook boosten hé "tactisch genie". Dus je logica zit beetje fout.
 
Reactiescore
972
je hoeft me geen woorden in de mond te leggen.
Ik heb gezegd dat ik een hekel heb aan spelers, die full def spelen en het spelplezier voor anderen verpesten, door niets te doen. Hij zou tenminste een paar clears of dorpen kunnen stacken/blocken.
Hij pakt bb's in de buurt en doet amper wat anders... prestatie-spelers dus. Zoals ik zei, spelplezierverpesters in mijn ogen.

En zoals vtcpro dus zegt: ze spelen precies hetzelfde als XII, maar met hen ga je een BG aan en steun je hun in het “spelplezierverpesten” en als er een vijand van je het doet is het ineens vervelend en “spelplezierverpestend”.

Wat een ongelofelijk hypocriet lulhannes ben jij zeg.
 

DeletedUser81014

Guest
Gedachte gang, we slopen zijn utk (ok, kan ik volgen kost shitload aan gs, en bouwtijd) maar dan zeggen we slopen zijn boer ook want anders boost hij utk toch terug ... je kan boer ook boosten hé "tactisch genie". Dus je logica zit beetje fout.

het kost je enigszins meer pp om je boer + utk te boosten.
Dat was de gedachtegang erachter. Hij heeft ook al aardig wat muurtjes geboost, dus dat boosten blijft niet eeuwig duren ofc.

Maar zoals ik zei, we zijn aan het kijken voor een oplossing, die is er zo goed als. Morgen leg ik er de laatste aanpassingen aan. Vandaag geen tijd meer gehad om me er mee bezig te houden helaas.
 

DeletedUser81014

Guest
En zoals vtcpro dus zegt: ze spelen precies hetzelfde als XII, maar met hen ga je een BG aan en steun je hun in het “spelplezierverpesten” en als er een vijand van je het doet is het ineens vervelend en “spelplezierverpestend”.

Wat een ongelofelijk hypocriet lulhannes ben jij zeg.

Ik weet dat XII full def speelt. En ik sta ook niet 100% achter die hele kwestie.
HEb ik vandaag nog aangegeven, maar ik ga niet mijn eigen wil opdringen als de meerderheid het anders ziet ;)
Een stemming is een stemming, ieder heeft recht van stemmen en als de stemming een duidelijke voorkeur geeft, dan leg ik mij daar bij neer.
 
Bovenaan