Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser80615

Guest
Een gedeeld forum en al, whapp contact in het verleden, wat niet heel recent geleden gestopt is. Wij gingen ervan uit dat er we er op bouwen konden om in de toekomst iets op te zetten tegen Ax. Maar het is allemaal wel duidelijk, de acties die Ax uitvoert en nu ook dit weer, zo willen jullie graag de wereld spelen. Blijf je anders ook nog even in gezamenlijke groepen zitten? net zoals je dat bij Snow doet. Vies vies vies

Ben ik de enigste die ziet dat dit bericht gewoon pure laster is?

-Gedeeld forum -> akkoord, maar hoe actief? wanneer is er laatst nog echt iets afgesproken?
-Whapp contact -> meer dan een maand geleden, en nooit iets deftig afgesproken?
-Ervan uit gaan dat jullie iets konden bouwen tegen Ax... -> Wel fijn dat, maar gezien jullie tot nog toe niets hebben gedaan zie ik er toch weinig betekenis in.
-Volgende zin slaagt nergens op en is gewoon profiteren van onze slechte PR (heer draggy), laster dus.
-Wat daarna komt is evenwel pure laster en nergens op gebaseerd.

Edit: Draggy, ga weg!
 

DeletedUser80918

Guest
Ik zou niet weten in wat voor chats ik nog zit. Als ik iets over het hoofd zie kunnen mensen met de rechten daarvoor mij uiteraard kicken.
 

DeletedUser81014

Guest
Ben ik de enigste die ziet dat dit bericht gewoon pure laster is?

-Gedeeld forum -> akkoord, maar hoe actief? wanneer is er laatst nog echt iets afgesproken?
-Whapp contact -> meer dan een maand geleden, en nooit iets deftig afgesproken?
-Ervan uit gaan dat jullie iets konden bouwen tegen Ax... -> Wel fijn dat, maar gezien jullie tot nog toe niets hebben gedaan zie ik er toch weinig betekenis in.
-Volgende zin slaagt nergens op en is gewoon profiteren van onze slechte PR (heer draggy), laster dus.
-Wat daarna komt is evenwel pure laster en nergens op gebaseerd.

Edit: Draggy, ga weg!

wuut?
Slechte PR :O
hoor wie het zegt .... :eek:
 

DeletedUser80615

Guest
Das een beetje zoals stemmen op een aap of een aap met een gouden ring. Liever de gene met de gouden ring natuurlijk maar beiden zijn niets waard.

Dus dan gaat die naar aggresivity.

yay! banaantje ?

Edit:
Naja klopt wel een beetje... Ga me niet gedragen alsof ik iemand ben die goed is in diplomatie (PR) of zelfs in tw in het algemeen... naja, wat PR betreft hou ik me er meestal dan ook buiten... Veruit de merendeel van de spelers die ons bashen hebben al lang geleden besloten om tegen ons te spelen (Ax; Maai; Snow; Paint) en dat er langs onze kant veel minder wordt gebashed naar eender welke richting toe, zegt wat mij betreft genoeg. (bv. naar gendry enz. toe wnr die nog in zero. zat, en problemen had met beide snow als paint!, hem mee bashen zou makkelijk zijn geweest op dat moment, om maar een voorbeeld te geven...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80581

Guest
Goedenavond beste mensen, tot mijn grote spijt kom ik erachter dat wij deze mooie dag vies hard in onze reet worden gepakt. Even een korte samenvatting wat er gaande is, ik ben momenteel aan het spelen op TranquilloPorFavor en vanmiddag kregen we de eerste incommings. Opzich is dat geen probleem, wat ik wel een probleem vind is dat het van een speler is waar wij een samenwerking mee hadden. Ciao en Snow hadden namelijk een samenwerking, zoals jullie allemaal weten zijn een paar van die spelers net overgestapt maar vallen ze nu plots ook aan. Hieronder de screens, het eerste is het gesprek waarbij door Gendry wordt afgesproken tot samenwerking:
284ae7505249ee5fd1775a17dbb68985.png



ced45ee5ef31c3bc1b1b8b1d03d472a5.png

Overstap gisteren:
9110b6ac2ff2566206bb2dd8aaf25643.png



Incommings vandaag:

f589c69b010a96fd8b3474c1901d49c2.png

Echt ontzettend teleurstellend dit

Als jullie dezelfde spelers van Tranquillo zijn van W63 dan wens ik AX. nog zeer veel success en geluk met jullie weg te spelen ;)
 

DeletedUser80398

Guest
Das een beetje zoals stemmen op een aap of een aap met een gouden ring. Liever de gene met de gouden ring natuurlijk maar beiden zijn niets waard.

Dus dan gaat die naar aggresivity.

Gelukkig trek jij ook geen volle zalen :D
 
Reactiescore
7.918
hij zegt duidelijk: 'Voel je inderdaad vrij het hele gesprek te posten".
In je reactie eerder hierboven vermeld je zelf: 'ik kan het hele gesprek hier wel neerzetten'. Dus ik raad je ook aan dit dan ook te doen, zodat er een volledig beeld wordt gegeven van de gesprekken en de samenwerking.

Wat hierboven op de screens te zien is, is dat er een gesprek gebeurd tussen 2 spelers, om een stam aan te vallen. Is er sprake van een samenwerking tegen een stam? Of is er sprake van een algemene samenwerking...
Daarmee bedoel ik, is het enkel samenwerking om 1 wave uit te gooien of 1 massa te doen. Of is een een samenwerking voor enkele weken/maanden.
Van zodra je daar duidelijkheid kan over geven, en wellicht staat dat ook wel in het gesprek?

Om duidelijk te wezen. AX wist niet eens dat Gendry in een chat zat en dat er een samenwerking of gesprekken waren met Ciao. Nogmaals dit staat los van AX. Maar wij gaan uiteraard intern met Gendry aan de praat.

Al zou het één samenwerking zijn, dat geeft geen reden om na het uitvoeren ervan plots weer aan te gaan vallen zonder ook maar een woord erover te spreken. Stel dat jij met je naaste buur één aanval uitvoert en hij je de volgende dag plots aanvalt wat jij niet verwacht dan zou jij ook uit de pan flippen. Kun je nu wel gaan verkondigen dat jij hier absoluut rekening mee zou houden maar dat is onzin, niemand doet dat. Maar blijkbaar is dat wel nodig, gezien jullie nu ook al het kleine stammetje GOT naast ons hebben aangesproken.

Ben ik de enigste die ziet dat dit bericht gewoon pure laster is?

-Gedeeld forum -> akkoord, maar hoe actief? wanneer is er laatst nog echt iets afgesproken?
-Whapp contact -> meer dan een maand geleden, en nooit iets deftig afgesproken?
-Ervan uit gaan dat jullie iets konden bouwen tegen Ax... -> Wel fijn dat, maar gezien jullie tot nog toe niets hebben gedaan zie ik er toch weinig betekenis in.
-Volgende zin slaagt nergens op en is gewoon profiteren van onze slechte PR (heer draggy), laster dus.
-Wat daarna komt is evenwel pure laster en nergens op gebaseerd.

Edit: Draggy, ga weg!

Wat is er laster aan? Ik laat het whapp contact zien, tevens het gedeelde forum. Simpeler dan dit kan ik het niet maken, het bestond. Ik zie het als een stab dat wij zonder enige notice worden aangevallen, dat jullie dat anders zien komt puur en alleen omdat je bij hetzelfde kamp behoort. Zou het jou overkomen stond je hier nu ook van de daken te schreeuwen. En daarnaast, al had Gendry 1 dag geleden ook maar laten weten dat ze ons als vijand zien, dan hadden we het front niet leeg gelaten en dat klaar gemaakt. Al was het maar één dag. Je neemt het woord laster veel in je mond, iets wat gebaseerd zou zijn op leugens. Dit is hoe ik het ervaar en dit is welke dingen er bestonden. Dat is geen laster, dat is puur een feit in mijn optiek. Dat jij het anders interpreteert mag je zelf weten
 
Reactiescore
7.918
Zal me niks verbazen als ze hem een pm hebben gestuurd: "help ons aub om de almighty beast global weg te spelen".

Lijkt me vrij obvious gezien hun ook aan het timen waren in de ochtend tussen de aanvallen van AX, dat is geen toeval :p
 

DeletedUser81014

Guest
ik heb zwijgplicht :rolleyes:

Agress heeft me voorbij gestoken in de ranglijst van AF-er van de stam:(
 
Bovenaan