Top of -Flopspelers

Reactiescore
241
Ik moet eerlijk zeggen dat ik graag wilde dat ik minder ODA zou hebben gehad. In het begin is een effectieve groei van groot belang. Als je veel ODA hebt ben je dus dom aan het bashen geweest, wat je groei niet ten goede komt. Dat is hoe wij na een week rang 1 ODA stonden :biggrin:
Vind ODA op dit moment nog vrij weinig zeggen, je kan in één dag 50k ODA erbij hebben je staat in de top 25. Vind het heel bijzonder dat iedereen daar op dit punt al veel waarde aan hecht.

Al moet ik wel zeggen dat de echte toppers uit de top vijf ook top 5 ODA hebben :cool::cool:


Vergeleken jou wel idd :biggrin:
 
Reactiescore
7
check onze oda maar die liegt er niet om dat we het solo doen

@Against All Odds

Lekker solo?
e4081ac7f4ca92b940ce82d9e0315fc8.png

817d9d2ef4cf7a5fd359b730dea15e47.png


c74f4067ec195b0e285380019fc7c60a.png


a142a44de901d0f29b3279a2b9337180.png

Dan de fakes van jullie verschillende MB's er niet bij gerekend.
6 spelers is niet solo.
Dikke flopt als je 't mij vraagt.
Solo was het jou nooit gelukt vriend.
 
Reactiescore
241
@Against All Odds

Lekker solo?
e4081ac7f4ca92b940ce82d9e0315fc8.png

817d9d2ef4cf7a5fd359b730dea15e47.png


c74f4067ec195b0e285380019fc7c60a.png


a142a44de901d0f29b3279a2b9337180.png

Dan de fakes van jullie verschillende MB's er niet bij gerekend.
6 spelers is niet solo.
Dikke flopt als je 't mij vraagt.
Solo was het jou nooit gelukt vriend.

Misschien had jij wat meer tijd moeten besteden aan de diplomatieke kant van TW, dan had je misschien wat mb's/bg's die je nu konden helpen.
Zie niet in waarom het een probleem is dat ze samenwerken..
 
Reactiescore
1.380
nogmaals, goeie planning is key


grappig dat je stoer probeert te doen op het AF en ons zwart probeert te maken met nogmaals gebakken lucht.

Het is inderdaad een zo goed als 1 vs 1.

Jullie hebben heel snel omliggende spelers in de stam gehaald zodat je ondersteuning kon krijgen dit is allemaal na te kijken en weet jij ook donders goed dat je ze puur voor eigenbelang erin gezet hebt.

Dan over de aanvallen.
Ja in een stam werk je samen maar om nou 6 vs 1 te zeggen gaat veel te ver.

Je hebt alles wat niet op je main dorp kwam gedodged en daarna hebben ze je niet meer aangevallen dus daar ben je niks kwijt geraakt dus was het voor ons nutteloos.
Dan heb je wat de meeste middelmatige spelers doen je main proberen te deffen met Block ok terwijl je in dit stadium beter kan dodgen en snipen wat je met je ogen dicht kan doen.
Dus dat was de enige clear die wat uitgericht heeft maar je verteld er niet bij dat er (dacht ik) 2 aanvallen van ons erachteraan kwamen dus had het ook zelf kunnen slopen.
Daarbij heb je ook os gekregen van meerdere spelers dus eigenlijk speel jij met meer tegen ons solo

Voor de rest hebben wij alles solo gedaan dus om nu af te doen dat wij 6 vs 1 doen gaat veel te ver.

Zou dus netjes zijn dat je je woorden terug neemt ipv een account hier zwart proberen te maken met onzin.
 
Reactiescore
338
AAO viel niet solo aan want de anderen brachten de teller dus wel omhoog wat meer inc's gaf om mee te dealen.
Maar aangezien de verdediger blijkbaar os kreeg is het daar ook niet solo, dus gwn 1 stam vs 1 stam. Geen van beide kampen solo
 
Reactiescore
4
Stressless, topspeler in backstabben. De ene dag werk je samen, de andere dag ben je al maar een MB of DU meer en moet je al je troepen laten doodlopen voor hem. Doe je dit niet, zorgt hij ervoor dat je uit je stam wordt gegooid, en zet ex-stamleden meteen op om voor hem te gaan vooredelen (en TT blijft dan nog steken op 4 :D ) Reageren doet die niet, niet op discord en niet in pm, dus is een mooie backtstab lijkt me, en iedereen die er mee samenwerkt mag het weten :) Topspeler in backstabben, flopspeler in loyaliteit ;) jammer dat het spel wordt verziekt door zulke individuen.
 
Reactiescore
416
ik lig amper in je buurt lolz
Stressless, topspeler in backstabben. De ene dag werk je samen, de andere dag ben je al maar een MB of DU meer en moet je al je troepen laten doodlopen voor hem. Doe je dit niet, zorgt hij ervoor dat je uit je stam wordt gegooid, en zet ex-stamleden meteen op om voor hem te gaan vooredelen (en TT blijft dan nog steken op 4 :D ) Reageren doet die niet, niet op discord en niet in pm, dus is een mooie backtstab lijkt me, en iedereen die er mee samenwerkt mag het weten :) Topspeler in backstabben, flopspeler in loyaliteit ;) jammer dat het spel wordt verziekt door zulke individuen.

MB heeft als doel troepen doodlopen so far i know lol
 
Reactiescore
4
ik lig amper in je buurt lolz


MB heeft als doel troepen doodlopen so far i know lol

True, maar eerst zegt die om wat meer op te bouwen, zodat we minder verliezen hebben (wat logisch is) en een dag later moeten we onze clear gooien op een target waarvan we zeker zo goed als alles kwijt zijn? Moeilijk om te groeien zo lijkt me :p
 
Bovenaan