Top of -Flopspelers

Reactiescore
416
True, maar eerst zegt die om wat meer op te bouwen, zodat we minder verliezen hebben (wat logisch is) en een dag later moeten we onze clear gooien op een target waarvan we zeker zo goed als alles kwijt zijn? Moeilijk om te groeien zo lijkt me :p

soms moet je gewoon snel groeien, mb's zijn er met de reden om troepen dood te lopen imo... ik snap t probleem gewoon niet
 
Reactiescore
1.242
Ondertussen is die zonder wat te zeggen de stam uit gegooid en kreeg al meteen meerdere aanvallen van zen ex-stam en de speler in kwestie
 
Reactiescore
4
soms moet je gewoon snel groeien, mb's zijn er met de reden om troepen dood te lopen imo... ik snap t probleem gewoon niet
Helemaal mee akkoord, maar 1x weigeren om een clear te sturen is geen reden om mijzelf en mijn rl vriend uit de stam te gooien, en zonder iets van waarschuwing of enige vorm van geleidelijke afbouw van bg een trein te sturen net na de nachtbonus samen met onze stamleider?
 
Reactiescore
416
Helemaal mee akkoord, maar 1x weigeren om een clear te sturen is geen reden om mijzelf en mijn rl vriend uit de stam te gooien, en zonder iets van waarschuwing of enige vorm van geleidelijke afbouw van bg een trein te sturen net na de nachtbonus samen met onze stamleider?


nja dan heb je ook niks aan je MB als ie weigert clear te sturen lolz
 
Reactiescore
1.226
soms moet je gewoon snel groeien, mb's zijn er met de reden om troepen dood te lopen imo... ik snap t probleem gewoon niet

Zoals ik het lees was hij niet een vooraf aangenomen MB, maar een mede stam speler. Zet het verhaal wel in een iets ander daglicht.
 
Reactiescore
4
Zoals ik het lees was hij niet een vooraf aangenomen MB, maar een mede stam speler. Zet het verhaal wel in een iets ander daglicht.
Klopt, het was een persoonlijke samenwerking tussen mij, D5 Vincent en hem, tot hij ineens besliste zonder overleg dat we een MB waren omdat we niet zoveel pp er tegen gooiden als hem.
 
Reactiescore
1.380
dan nog val je niet meteen aan als je hem eruit gooit.

Ook geef je het netjes aan en een nap van een week is niet meer dan normaal.

Dit is gewoon zielig spel.

Daarbij is het normaal dat hij niet domweg zijn clear laat doodlopen ook als mb speler zijnde ga je met verstand spelen.
Waarschijnlijk was het sowieso zijn idee al om hem weg te spelen uiteindelijk
 

Deleted User - 2159868

Guest
dan nog val je niet meteen aan als je hem eruit gooit.

Ook geef je het netjes aan en een nap van een week is niet meer dan normaal.

Dit is gewoon zielig spel.

Daarbij is het normaal dat hij niet domweg zijn clear laat doodlopen ook als mb speler zijnde ga je met verstand spelen.
Waarschijnlijk was het sowieso zijn idee al om hem weg te spelen uiteindelijk

Grave had ook al gevraagd om ons (STORY) te joinen in hoop op os maar dit zagen we dus wel aankomen haha :)
 
Reactiescore
241
Jij kan niet eens boksen! :biggrin:
 
Reactiescore
241
Daar zit nog een behoorlijk verschil in zeg, hebben we weer een doel :biggrin:
 
Reactiescore
241
Haha precies, maar niets mis met een leuke uitdaging :D
 
Bovenaan