Top of -Flopspelers

Reactiescore
0
Against All Odds
01.07.20 13:55
Hey wat gebeurd er nu je verliest dorpen aan een speler met 2 dorpen?

Zo een speler kunnen wij niet in ons cluster hebben want dat is gewoon te gevaarlijk.

Dit moeten we op korte termijn fixen en dan kan jij onderin doen wat je wil maar je gaat nu asap uit ons cluster, want wij willen geen cf hebben

.Legendary 01.07.20 14:17
Ik ben niks verloren?

Against All Odds 02.07.20 19:59
jij gaat niet op worst case scenario?

.Legendary 02.07.20 21:56
Hoor van kylo dat het niet nodig is? Eerst tankema zei hij

Against All Odds 02.07.20 22:50
Overleg met 6legolas6 en sickmode. Want ik had je nu al weg gedeeld omdat je nog niks voor ons gedaan hebt en je op je eigen houtje dingen doet zonder overleg. Doekje niet wat er gezegd word dan gaan wij jou dorpen pakken in ons cluster. Mensen die niks doen hebben we niks aan. Groeien is prima maar in overleg. Ik kijk morgen wel wat er gebeurd.

.Legendary 02.07.20 23:29
Waar slaat dit zo ineens op. Ik geef je een dorp, je maakt plannen waar je niets mee doet met Angel etc. Maak je eigen plan klaar voordat je me aanvalt qua md.

Against All Odds 03.07.20 06:46
Wij hebben serieus vaak zat wat gevraagd aan je. En ja plannen zijn er om te veranderen omdat ook de wereld veranderd. Daarbij verloor je simpel een dorp zonder ons in te lichten zodat we je konden helpen dat is nog het ergste.

Wat als dat in ons cluster was.

Je kan prima in de rim aankutten wat je wil maar ons hoef je niet meer te helpen wat helaas ook nog niet gebeurd is op 1 dorpje afgeven.

Heb dit ook al eerder gezegd.

Ga lekker in de rim aankutten maar in ons cluster ga je weg.

.Legendary 03.07.20 08:05
Je hebt je eigen plan niet voor elkaar met Angel, waar ik clears voor moest sparen. Ook kom je niet door wcs, je bent je eigen plan kwijt merk in.

.Legendary 03.07.20 08:06
En een dorp verloren aan? Check tw stats voordat je onzin schreeuwt.

Against All Odds 03.07.20 08:06
haha jij bent echt niet slim he.

WCS hebben wij niet eens een plan en kunnen wij niet eens aanvallen omdat wij een dorpje van hem gepakt hebben.
Angel is allang gefixt maar moeten eerst andere spelers weg spelen en dat heb je ook van je stammaten mee gekregen

.Legendary 03.07.20 08:07
En daar wou ik gewoon bij helpen, maar goed.

.Legendary 03.07.20 08:07
Waar is dat dorp aan verloren dan?

Against All Odds 03.07.20 08:08
je trekt je eigen plan je valt winkeleer aan terwijl we zouden sparen.

Against All Odds 03.07.20 08:08
dorp verloren is verkeerde info wat ik gekregen heb daarvoor sorry

.Legendary 03.07.20 08:08
Dat kost 200 bijl met de simulator. Moet ik me domweg laten aanvallen door hem?

.Legendary 03.07.20 08:10
+1


.Legendary 03.07.20 09:09
Snap wel dat wc’s veel van je sloopte, je timed als een ui

Against All Odds 03.07.20 09:10
klopt maar als je zo doorgaat kan je in de rim ook niet rustig spelen.

Ik heb je gezegd dat je uit ons cluster gaat en met stoer praat redt je het niet hoor

.Legendary 03.07.20 09:11
Ik vraag wel even wat angel wil in de rim

Against All Odds 03.07.20 09:15
moet je doen hahah.

Alle mensen die zielig onderuit gaan praten zo

.Legendary 03.07.20 09:15
Komt goed

.Legendary 03.07.20 09:16
Haal me even van je profiel af, Backstabber

.Legendary 03.07.20 09:34
Vraag me wel af wie hier de domme op het account is, bevelen delen aan laten staan
joy


Against All Odds 03.07.20 09:52
kan je er wat tegen doen dan?

hahaha
 
Reactiescore
1.380
Reactiescore
0
@mart9
.

hier een link misschien leer je er nog iets van meer ga ik er niet eens op reageren met je stoere screentjes.

Ow en jij pakt dorpen in ons cluster zonder enig overleg dus ja das logisch dat wij die opeisen.

Lees dit forum maar ff wat ik link dan weet je wat een mb speler is.

Leuk dit allemaal maar ik speel deze wereld niet eens. Dat jij gelijk de grapjas gaat uithangen door die link te sturen haha wat grappig.

Wees een vent en draag de consequenties van het backstabben van je mb. (Zelfde dag nog aanvallen)
 
Reactiescore
1.380
@mart9 speciaalceen account aangemaakt en hier een beetje stoer lopen doen? Je weet de helft niet. Ga lekker een ander lastig vallen malloot met je fabeltjes. We hebben hem al eerder gewaarschuwd en gezegd dat we hem weg gaan edelen in ons cluster en dat hij in de rim mag aanklooien dus praat eerst hier als je alle feiten hebt

maar martijn aka UT ga je elke wereld een nieuw account maken om mij zogenaamd zwart te maken? Begint afgezaagd te worden
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
106
Ik denk dat Frank (Path of the righteousness) inderdaad een zeer goede buur is. Met jou Dorpmafketels1 heb ik niet zo een goede ervaring. Je hebt namelijk rare streken uitgehaald op w73...
 
Reactiescore
106
verklaar je nader?

Even een korte samenvatting. Waren een snel groeiend account in de RIM (jij was er ook net serieuzer gestart na het PPfarmen). Je leidde een van de topstammen van die tijd (NF) en wou er een serieuzere stam van maken in de RIM. Wij kwamen over van onze toenmalige stam met nog een ander account. Na een tweetal dagen verlaat je je eigen stam voor 'priveredenen' maar bied je ook niets aan van NAP ofzo. Wij verlaten de stam ook terug aangezien we heel ver van de andere spelers lagen en we er geen enkele affiniteit mee hadden.Nog een dag of twee later worden we geblitzt door een ander account (waar je wel of niets mee te maken had kan ik niet zeggen). .Allesinds we verliezen ons hoofddorp aan de blitz maar beslsissen toch nog verder te spelen. Plots krijgen we kata's incoming van je en ik kan je vertellen dat het niet op de muur was maar op de boerderij. Nadat je ons dorp geedeld had ging je leuk terug naar je stam toen NF.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Frank kan echt wel spelen hoor xD Fijn met hem werelden gewonnen, betrouwbare stamgenoot
Mwua, ik kan me nog een aardig rare stunt op W52 van hem herrineren.

Werd te heet onder zijn voeten en de overstap naar de vijand was vervolgens zo gemaakt..
 
Reactiescore
2.508
Matthew?
 
Bovenaan