moraalbrekers

DeletedUser

Guest
goeiendag,

hoe gaat moraalbrekers dingen eigenlijk te werk?

wat moet degene met veel punten doen voor zijn moraal breker?

wat moet degene met weinig punten doen voor degene die hij moraal breker is..

hoe is de band tussen hun?

kan iemand me wat info geven

Alvast bednakt
 

DeletedUser

Guest
Een moraalbreker (MB) is meestal een kleinere speler dan zijn moraalheer (MH).

De MH heeft een MB zodat de MB kleine spelers die een slecht moraal hebben tegen de MH kan clearen, en de MH dus geen onnodige verliezen heeft omdat zijn moraal zo slecht is.
De MB wordt vaak gevraagd om veel offencedorpen te hebben, de MH zorgt er dan voor dat er toch nog genoeg def. in de dorpen van zijn MB staan.
Meestal krijgt de MB ook GS van de MH, en geniet hij van de bescherming van de stam van de MH.
Het komt ook wel eens voor dat alle MB's van een stam in een MB-stam wordt gezet.
Die stam wordt dan als bondgenoot aangeduid, zodat er gemakklijk het overzicht kan worden bewaard op de kaart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68420

Guest
De MH heeft een MB zodat hij toch nog kleine spelers kan clearen, ondanks dat zijn moraal tegen die kleine speler heel slecht is.

Dat staat er al, ondanks dat het slecht is beschreven. :D
 

DeletedUser

Guest
Misschien ook ter waarschuwing vermelden dat het vaak gebeurt dat vanaf wanneer de MB niet meer nuttig blijkt dat hij dan vaak gewoon verraden en dus weggeveegd wordt door de MH.
Dit soort gedrag is echter vuil en laag spel maar toch komt het vaker voor dan je zou denken.
 

DeletedUser

Guest
Misschien ook ter waarschuwing vermelden dat het vaak gebeurt dat vanaf wanneer de MB niet meer nuttig blijkt dat hij dan vaak gewoon verraden en dus weggeveegd wordt door de MH.
Dit soort gedrag is echter vuil en laag spel maar toch komt het vaker voor dan je zou denken.

Dit gebeurd idd nog veel te vaak.

Toen ik 5/6 jaar geleden begon op wereld 2 was ik ook een moraalbreker, heb toen veel gecleard voor mijn MH. Na 3 maand was ik zo'n 40k en had 8 dorpen die allemaal offensief waren, ik ging op vakantie en dacht dat het wel slim was om hem mijn VV te geven. Was ik terug van vakantie en zag toen dat ik nog maar 126 punten had. Zijn reden was: omdat ik geen clears meer had en teveel punten had.

Sindsdien nooit meer MB geweest, komt alleen maar narigheid van sinds je overal toestemming etc.. voor moet vragen.
 

DeletedUser

Guest
Ik raad je ook af om MB te worden, 9/10 wordt je gestabbed door je MH, in het beste geval ben je niet meer dan een instrument voor de MH.
 

DeletedUser52174

Guest
Als je een goeie MH hebt en motivatie/activiteit toont heb je de mogelijkheid veel bij te leren van je MH. Zo werkt het bij onze MB's in ieder geval wel. Het is zelfs voorgekomen dat we een MB hebben geupgraded naar een account in de hoofdstam waarmee hij dus volwaardig stamgenoot is.
 

DeletedUser

Guest
Als je een goeie MH hebt en motivatie/activiteit toont heb je de mogelijkheid veel bij te leren van je MH. Zo werkt het bij onze MB's in ieder geval wel. Het is zelfs voorgekomen dat we een MB hebben geupgraded naar een account in de hoofdstam waarmee hij dus volwaardig stamgenoot is.

Ja, maar jij bent betrouwbaar :) Jij bent een uitzondering!
 

DeletedUser52174

Guest
Ja, maar jij bent betrouwbaar :) Jij bent een uitzondering!

Haha dankje, al moet ik zeggen dat ik dat alleen ben richting MB's die activiteit en inzet tonen. Als wij merken dat een MB heel laks gaat lopen doen en/of inactief is, is het ook snel gedaan, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
 
Bovenaan