Top/flopstammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wij (team schedel) vragen inderdaad informatie, kunnen jullie hierover ophouden svp

jeetje anonieme internetheldjes
 
Reactiescore
1.365
René jullie weer slecht geïnformeerd hoor ik! Zou hem dat bier maar afpakken.

Keur jij mollen goed dan?
Want zo is alles begonnen.
Want jullie lullen er zo dom omheen man.. Slaat nergens op.
 
Reactiescore
1.365
W80 lui zijn echt te dom om te poepen man + bende janknoobs zonder inhoud. +1
 
Reactiescore
1.365
Wist niet dat je w80 speelde
Spelen is een groot woord :p
Maar ik vind die lui hier dom lullen.
2x per dag am wat aanklikken en balancen xD.
Heb jij trouwens Svennie en Frunk al betaald kerel? :p
 
Reactiescore
138
Spelen is een groot woord :p
Maar ik vind die lui hier dom lullen.
2x per dag am wat aanklikken en balancen xD.
Heb jij trouwens Svennie en Frunk al betaald kerel? :p

Frunk was al lang gefixt , maar dat is hij zelf vergeten met zijn beperking , en svennie heeft het voor zichzelf verpest , waneer komt jullie AF topicje dan , waar jullie al zo lang mee dreigen , wil hem wel eens zien :D


Heb trouwens van jou ook al verhalen gehoord die niet door de beugel kunnen , en gingen nog wel wat verder dan wat er hier gezegd word.
 
Reactiescore
1.365
Frunk was al lang gefixt , maar dat is hij zelf vergeten met zijn beperking , en svennie heeft het voor zichzelf verpest , waneer komt jullie AF topicje dan , waar jullie al zo lang mee dreigen , wil hem wel eens zien :D


Heb trouwens van jou ook al verhalen gehoord die niet door de beugel kunnen , en gingen nog wel wat verder dan wat er hier gezegd word.
Ben dan wel benieuwd :p.
Wat moet ik hebben gedaan dan? :O
Mag je hier best typen hoor. En dan ben ik ook benieuwd welke noobs jou dat dan verteld hebben.

''jullie''
Mij boeit t niet zoveel hoor, maar beetje zielig als jij Sven meer dan een maand afk laat trainen en hem geld beloofd en dan omdat hij ''teveel zeurt'' niet meer betaald.. Vind ik wel aardig zielig imo. (ontwijkingsgedrag)
En Patrick was jij nog 50 euro schuldig..
Die via Frunk moest..

Maar speel jij dus ookal aan de Schedel kant? :D
Dus nu met 2 mollen, 1 oplichter en een bende jank/katanoobs xD.
 
Reactiescore
138
Ben dan wel benieuwd :p.
Wat moet ik hebben gedaan dan? :O
Mag je hier best typen hoor. En dan ben ik ook benieuwd welke noobs jou dat dan verteld hebben.

''jullie''
Mij boeit t niet zoveel hoor, maar beetje zielig als jij Sven meer dan een maand afk laat trainen en hem geld beloofd en dan omdat hij ''teveel zeurt'' niet meer betaald.. Vind ik wel aardig zielig imo. (ontwijkingsgedrag)
En Patrick was jij nog 50 euro schuldig..
Die via Frunk moest..

Maar speel jij dus ookal aan de Schedel kant? :D
Dus nu met 2 mollen, 1 oplichter en een bende jank/katanoobs xD.

weet niet eens wie patrick is , en je kan wel praten hele tijd , maar is pure bullshit :p
 
Reactiescore
1.365
weet niet eens wie patrick is , en je kan wel praten hele tijd , maar is pure bullshit :p
Je zou Frank betalen. Maar nu ontwijk jij mijn vraag.

Heb trouwens van jou ook al verhalen gehoord die niet door de beugel kunnen , en gingen nog wel wat verder dan wat er hier gezegd word.

Wat is dit dan?
Zeg het maar hier hoor ;)
Ben benieuwd wie dat zei en wat het is.


nouja , als je het hele verhaal weet is het wel anders , heb vorige wereld nog mijn hele stam 5K pp gegeven . Geld is het probleem niet . hoe je omgaat met mensen is wat anders
Het hele verhaal is dat jij mensen voor jou dingen liet halen op rs.
Sven had 99 str gehaald of wtf dan ook en jij had beloofd dat jij hem zou betalen.
1b, of iets van 700 euro toen in der tijd.
Sven was klaar en wou z'n geld hebben en ging dus vaak aan dhr 'Wurm' vragen waar het bleef.
Volgens 'Wurm' werd het te vaak gevraagd en werd het irritant, waardoor hij besliste dat hij niets ging betalen.. Wat ik gewoon oneerlijk vindt..
Als je zou werken en je betaald iemand niet, ''omdat hij zeurde'' slaat toch ook nergens op?

Daarnaast zat Wurm te zeggen dat hij financiële problemen had blabalbalbalbal..
Maar dan moet je gewoon niet zulke afspraken maken maat.
Nu ben je in feite gewoon een oplichter..

En over Frank gesproken: 1625764834356.png


Dit is wel bewijs genoeg niet? ;)
Kan ook nog dat van Sven erbij zetten hoor :).

Wacht op jouw antwoord kerel.
 
Reactiescore
449
Reactiescore
138
Je zou Frank betalen. Maar nu ontwijk jij mijn vraag.



Wat is dit dan?
Zeg het maar hier hoor ;)
Ben benieuwd wie dat zei en wat het is.



Het hele verhaal is dat jij mensen voor jou dingen liet halen op rs.
Sven had 99 str gehaald of wtf dan ook en jij had beloofd dat jij hem zou betalen.
1b, of iets van 700 euro toen in der tijd.
Sven was klaar en wou z'n geld hebben en ging dus vaak aan dhr 'Wurm' vragen waar het bleef.
Volgens 'Wurm' werd het te vaak gevraagd en werd het irritant, waardoor hij besliste dat hij niets ging betalen.. Wat ik gewoon oneerlijk vindt..
Als je zou werken en je betaald iemand niet, ''omdat hij zeurde'' slaat toch ook nergens op?

Daarnaast zat Wurm te zeggen dat hij financiële problemen had blabalbalbalbal..
Maar dan moet je gewoon niet zulke afspraken maken maat.
Nu ben je in feite gewoon een oplichter..

En over Frank gesproken: Bekijk bijlage 29485


Dit is wel bewijs genoeg niet? ;)
Kan ook nog dat van Sven erbij zetten hoor :).

Wacht op jouw antwoord kerel.


Frank heeft gezegd , doe op 2 accounts 75 punten op LMS en we zitten goed , heb ik ook gedaan . Dus dat was gefixt en dat hij dat vergeten is , is niet mijn probleem :D
 
Bovenaan