Top/flopstammen

Reactiescore
767
Jongen ga niet eens de tijd in je steken. Chris kan ik nog mee praten maar jij kan hier beter wegblijven , slaat echt op niets

Dus eerst de bullshit neer gooien dat ik dreig pms gooi en dan met dit aankomen??

Nogmaals waar speel ik en kom eve met screens alvast bedankt :)
 
Reactiescore
767
jongen het is TW , ga in je clanchat op runescape beetje zeuren
Je weet dat chris de waarheid verteld en nu je het te heet onder je voeten woord kom je met bullshit aan gwn zielig dit
 
Reactiescore
767
Want w80 1 speel ik niet dus ben wel zwaar benieuwd hoe jij hier met bullshit aankomt om alles over jou te ontwijken
 
Reactiescore
138
Want w80 1 speel ik niet dus ben wel zwaar benieuwd hoe jij hier met bullshit aankomt om alles over jou te ontwijken

Je denkt echt dat je me bang maakt , schrijf alles wat je wil . wat kan mij het nu schelen?


Ga hier dit topic niet verder verpesten dit is TRIBALWARS en geen RUNESCAPE.

je bent echt vervelend man .

Met chris wou ik het gesprek nog aangaan maar jij bent echt een ettertje eerste klas
 
Reactiescore
1.365
Nou ja , hier mij zwart maken boeit me eigenlijk vrij weinig . het voelt echt niet als een dreigement , vind het eerder erg hoe je een heel topic over GWAMM/TUUTUU en pog kan verknallen met je runescape spelletje dat niets boeit
Nou weetje, wat zij daarover praten is gewoon poep.
Aangezien zij gaan mollen om shit te kunnen realiseren. + dat gedrag gewoon goed praten.. Wat gewoon zwaar onethisch is..
Dus die discussies slaan toch nergens op. Mats en co steken gewoon hun kop int zand daarmee.
Dus tis toch praten tegen Oost-Indisch doven.

Tuurlijk boeit het jou weinig, scheelt jou weer ff 700 euro...
Wat jij gewoon aan Sven moest betalen.
Wat jij weer niet doet om ''rare'' redenen, heb alles nagelezen en ik vind dat sven hier gewoon volledig in zijn recht staat, snap jouw irritatie, maar dan moest je die shizzl gewoon niet afspreken maat.

Daarnaast ken ik beide kanten van het verhaal ;).
Dus die excuses kun jij ook gewoon laten..

En nu?
 
Reactiescore
138
Lol “geld is het probleem niet”

1 screenshot later

“joo deze maand wat moeilijk qua geld”
Tip van flip, volgende keer geen 5k pp aan al je stamgenoten geven ;)

deze was gratis volgende kost 5k pp

eerlijk wou gewoon niet betalen toen , ga ik niet om liegen hoor :D
 
Reactiescore
138
Nou weetje, wat zij daarover praten is gewoon poep.
Aangezien zij gaan mollen om shit te kunnen realiseren. + dat gedrag gewoon goed praten.. Wat gewoon zwaar onethisch is..
Dus die discussies slaan toch nergens op. Mats en co steken gewoon hun kop int zand daarmee.
Dus tis toch praten tegen Oost-Indisch doven.

Tuurlijk boeit het jou weinig, scheelt jou weer ff 700 euro...
Wat jij gewoon aan Sven moest betalen.
Wat jij weer niet doet om ''rare'' redenen, heb alles nagelezen en ik vind dat sven hier gewoon volledig in zijn recht staat, snap jouw irritatie, maar dan moest je die shizzl gewoon niet afspreken maat.

Daarnaast ken ik beide kanten van het verhaal ;).
Dus die excuses kun jij ook gewoon laten..

En nu?

en spreek me op discord , desnoods plak je het hier , doe wat je wil ermee maakt mij opzich niet uit . maar het AF dient hier niet voor en al zeker geen top/flop stammen topic


Jurn#0240

Doei! :D
 
Reactiescore
767
Je denkt echt dat je me bang maakt , schrijf alles wat je wil . wat kan mij het nu schelen?


Ga hier dit topic niet verder verpesten dit is TRIBALWARS en geen RUNESCAPE.

je bent echt vervelend man .

Met chris wou ik het gesprek nog aangaan maar jij bent echt een ettertje eerste klas

Oprecht wrm ga je dan tege chris in want sorry hij weet ook gwn dat je een vuile oplichter bent , voortaan vertoon je gwn niet op het AF en hou het bij je tw acc want fatsoenlijk antwoorden is echt heel ver gevraagd
 
Reactiescore
454
eerlijk wou gewoon niet betalen toen , ga ik niet om liegen hoor :D

Das nog zieliger
Zoude ze bij jou eens moeten flikken dat je werkt en dan niet uitbetaald krijgt
En je kan wel zegge dit is tw en geen rs maar als je daar al zn sneu persoon bent zul je hier wel geen haar beter te vertrouwen zijn
 
Reactiescore
138
Das nog zieliger
Zoude ze bij jou eens moeten flikken dat je werkt en dan niet uitbetaald krijgt
En je kan wel zegge dit is tw en geen rs maar als je daar al zn sneu persoon bent zul je hier wel geen haar beter te vertrouwen zijn

dit verhaal is al makkelijk een jaar oud ofzo en is een hoop veranderd in die tijd , wil hier best op ingaan maar niet op deze manier
 
Reactiescore
767
Bedoel als je zelf na een jaar nog loopt te liegen en we hebben je nooit bedreigt dus nogmaals kom eve met bewijs
 
Reactiescore
1.365
Lame is het idd , besef ik me ook wel . Maar met dreigementen ga je het al helemaal niet terug krijgen.
Ik stuur je zo wel wat op discord.
Maar dreigementen waren er meer van jouw kant. Heb daarvan alle screenshots gezien.. En Sven is grotendeels rustig gebleven en ik geef hem groot gelijk dat hij ook ongeduldig wordt uiteindelijk..
Jij ook int begin, maarja..
Aub niet zoveel onwaarheden vertellen maat.. ;)
 
Bovenaan