We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Weet oprecht niet of dit een gemeende reactie is of niet
Hahahahahaha jij gaat nu tegen IQ beginnen over R2W en intern. Jij moet toch wel de grootste grap zijn die hier rondloopt. Kijk eerst eens naar jezelf dankjeBA BACKSTABT ONS.
Tijdens een massa zeggen dat je geen aanvallen op iq moet versturen, terwijl je je bg niet inlicht is een backstab.
de mass doorlullen is een tweede backstab.
wat we nu dus op een rijtje hebben is het volgende
iq beticht ons van internen
reign bestaat uit 70 procent intern
internt ba2 ba1. heeft een eigen intern stam en hebben hulpjes zoals epic milow, hidden ones
iq beticht ons van r2to win
ba en ba2 hebben veel meer spelers dan de fusie tussen ons en astra
iq beticht ons van vies spel.
laat vervolgens achterwegen dat er midden tijdens een mass op iq een backstab wordt gepleegd door ba.
iq heeft het over fair play.
echter ik zie nergens het faire in hun spel.
wat ik zie is het volgende.
iq spamt edels en als ze daardoor achter de feiten gaan lopen, komen ze met een r2win en intern2 win plan.
en betichtte de tegenstander van degelijk spel.
om zo een mandaat op het af te bewerkstelligen zodat hun alles mogen.
BA BACKSTABT ONS.
Tijdens een massa zeggen dat je geen aanvallen op iq moet versturen, terwijl je je bg niet inlicht is een backstab.
internt ba2 ba1. heeft een eigen intern stam en hebben hulpjes zoals epic milow, hidden ones
laat vervolgens achterwegen dat er midden tijdens een mass op iq een backstab wordt gepleegd door ba.
iq spamt edels en als ze daardoor achter de feiten gaan lopen, komen ze met een r2win en intern2 win plan.
BA BACKSTABT ONS.
Doe maar even normaal tegen Pinmunch.je weet niets als je het niet uitkomt, een selectief geheugen heb je waarschijnlijk net als rutte.
Doe maar even normaal tegen Pinmunch.![]()
jaa heel boeiend gesprek
ik ga trouwens deze classic winnen
Nog 1 voor naar het clown topic hahahahaNaar mijn mening wordt hier teveel gejankt.
Oude koeien uit de gracht gehaald.
1 keer een dorp van 700 trg gebracht naar 26 en dan moet daar 100 keer op trg verwezen worden
Zagen over internen terwijl ze het zelf doen.
Een ganse stam aanvallen vanwege 1 speler die een beetje rogue gaat.
Zagen over OD´s terwijl ze het zelf faken.
IQ is toxic en daar laat ik het bij.
Ciao
Wel eens met dit punt beetje overdreven om hier op door te blijven gaan.1 keer een dorp van 700 trg gebracht naar 26 en dan moet daar 100 keer op trg verwezen worden
Hier zit toch wel een enorm verschil.Zagen over internen terwijl ze het zelf doen.
als er 1 speler rogue gaat is het aan de stam waar die speler bij hoort om daar een standpunt tegen in te nemen.Een ganse stam aanvallen vanwege 1 speler die een beetje rogue gaat.
Zagen over OD´s terwijl ze het zelf faken.
Is toch niets nieuws voor een classic dat iedereen in een coalitie tegen de premade is? Zie het probleem niet zo![]()
jaa heel boeiend gesprek
ik ga trouwens deze classic winnen
Jaaaaaa
Hoe noem je ik regel dit met mijn ondergeschikte co spelers