Top/flopstammen

Reactiescore
473
@MeGustAa @NachtFritz
Heb toestemming gekregen om het te delen op voorwaarde dat ik desbetreffende speler niet openbaar zou maken. Het gaat hier in ieder geval over een bespeler van een account binnen *BA* maar dat lijkt me wel duidelijk.
Spoiler: de persoon met naam 'Actual Loser' gebruikt geregeld expliciet taalgebruik, indien dit nodig is voor dit forum wil ik dit gerust een beetje blurren, maar in ieder geval hebben jullie er nu wel een beter beeld bij mag ik hopen?

Bekijk bijlage 28997

goh jah, deze screens had ik namelijk ook al voorbij zien komen in de privé kringen, maar wat bewijst dit dan? die robbie zat vgm nog niet zo heel lang op dat account.
Ik was eerder nieuwsgierig naar het verhaal er achter, waarom etc. daar gaan ook verschillende verhalen rond.
 
Reactiescore
1.754
goh jah, deze screens had ik namelijk ook al voorbij zien komen in de privé kringen, maar wat bewijst dit dan? die robbie zat vgm nog niet zo heel lang op dat account.
Ik was eerder nieuwsgierig naar het verhaal er achter, waarom etc. daar gaan ook verschillende verhalen rond.
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het verhaal erachter want er is toch veel informatie op deze screen te zien? Dat de persoon uit dit gesprek niet de oorspronkelijke speler van het account is, maakt het toch niet oké voor Actual Loser om het wachtwoord te veranderen doordat hij zich niet kan vinden hoe zaken verlopen?

Welke verhalen gaan dan rond want het enige wat ik weet is:
Astra plaatst co-spelers in *BA* zodat [IQ] wordt afgeremd en ze hebben een lijntje uithangen, *BA* gaat hier niet verder op in en verkiest een ander plan, die co-speler is kwaad en probeert het wachtwoord te veranderen.
Maar in ieder geval enlighten me, ik ben heel benieuwd naar de verhalen die jij verder hoorde of naar een reactie vanuit Astra naar waarom dit aanvaardbaar zou zijn om welke reden dan ook? :)
 
Reactiescore
473
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het verhaal erachter want er is toch veel informatie op deze screen te zien? Dat de persoon uit dit gesprek niet de oorspronkelijke speler van het account is, maakt het toch niet oké voor Actual Loser om het wachtwoord te veranderen doordat hij zich niet kan vinden hoe zaken verlopen?

Welke verhalen gaan dan rond want het enige wat ik weet is:
Astra plaatst co-spelers in *BA* zodat [IQ] wordt afgeremd en ze hebben een lijntje uithangen, *BA* gaat hier niet verder op in en verkiest een ander plan, die co-speler is kwaad en probeert het wachtwoord te veranderen.
Maar in ieder geval enlighten me, ik ben heel benieuwd naar de verhalen die jij verder hoorde of naar een reactie vanuit Astra naar waarom dit aanvaardbaar zou zijn om welke reden dan ook? :)

goh ja... het fijne weet ik er ook niet van, daarom dat ik al aangeef dat ik het graag hier gelezen zou hebben.

echter de persoon die jij niet openbaar wil maken (robbie oid) niet de hoofdspeler is, plannen aan het maken was om zelf met astra tegen iq te gaan. om zich vervolgens terug te trekken en met iq te gaan praten.
Bij sommige is dit in het verkeerde keelgat geschoten, wat ik wel begrijp. Er zullen al voor minder co's gekickt zijn van accounts.

als je van 2 walletjes probeert te eten dan kun je natuurlijk als eens met je neus tegen de muur lopen.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Nou ik kan het vanuit IQ best uitleggen en eerlijk zijn:

Astra heeft deze wereld super veel geinternt. Zelf ben ik daar totaal geen fan van maar ieder zijn eigen speelstijl. Nu is deze wereld afgelopen op 25% dominantie zolang de #2 stam niet binnen de benodigde 3% zou kunnen komen. Natuurlijk met de snelheid waarmee Astra internt is het gewoon niet bij te houden.

Toen keken we naar BA. BA was in principe van de 3 stammen het minst ervaren dus daar zouden wij winst op kunnen halen. Dat was eerder al bewezen en dat wouden we voortzetten. Na een nieuwe massa te gooien en ineens pm's te krijgen vanuit stokkie wisten we dat er iets niet klopte. Er zaten nieuwe spelers op en 3x raden vanwaar die kwamen.: Astra natuurlijk.

Ik ga er geen excuus voor verzinnen maar de spelers die er vanuit astra op gezet zijn zijn 5x zo goed als de oude spelers wat zou betekenen dat wij ook geen % dominantie meer konden pakken op BA. Dit houdt in dat de wereld dan 100% verloren zou zijn. Wij hebben toen BA een optie aangeboden om te kijken naar een samenwerking met ze aangezien Astra ook al met BOYS samenwerktte.

Nu komt het leuke:

Stokkie (een BA account) had 2 astra spelers: Robert en Actual loser. Toen wij in gesprek zijn gegaan om samen tegen astra te gaan hebben we BA overtuigd om samen te werken en er een mooie 1v1 van te maken namelijk: BA + IQ VS Boys + Astra. Hier zou astra + samenwerking nogsteeds de overmacht hebben maar is er wel spraken van een leuke 1v1. Dit viel bij Actual loser in het verkeerde keelgat en hij heeft daarna snel het wachtwoord van het BA account "Stokkie" veranderd. Gelukkig was de eigenaar snel te vinden en is hij weer terug veranderd en is er niets gebeurd, maar het zegt veel over de speelstijl van Astra.

Die speler zelf is ook nog enorm boos geworden en heeft toen dat discord gesprek gehad met de andere speler van Stokkie. (lees de screen gepost door Pinmunch)

Het zal nu eenmaal zo doorgaan dat BA en IQ samen gaan werken en dat weet in principe heel de wereld al. Gaan we geen doekjes om winden en gewoon voortzetten. Ik hoop dat het nu duidelijk is hoe de situatie is gegaan. Ik weet niet wat er in astra gebeurd en wat er wel ofniet met opzet is gebeurd, maar ik weet wel dat dit de laatste druppel was die de emmer deed overlopen.

Much love

je boy OnlyFrans.
 
Reactiescore
0
Begrijp niet helemaal wat je bedoelt met het verhaal erachter want er is toch veel informatie op deze screen te zien? Dat de persoon uit dit gesprek niet de oorspronkelijke speler van het account is, maakt het toch niet oké voor Actual Loser om het wachtwoord te veranderen doordat hij zich niet kan vinden hoe zaken verlopen?

Welke verhalen gaan dan rond want het enige wat ik weet is:
Astra plaatst co-spelers in *BA* zodat [IQ] wordt afgeremd en ze hebben een lijntje uithangen, *BA* gaat hier niet verder op in en verkiest een ander plan, die co-speler is kwaad en probeert het wachtwoord te veranderen.
Maar in ieder geval enlighten me, ik ben heel benieuwd naar de verhalen die jij verder hoorde of naar een reactie vanuit Astra naar waarom dit aanvaardbaar zou zijn om welke reden dan ook? :)


Sommige van die *BA* gasten pmen heel de wereld om hulp dus het is wel heel goedkoop om hier de schuld naar Astra te schuiven
 

Deleted User - 487806708

Guest
Extra toevoeging op mijn bericht hierboven:

De laatste druppel die de emmer deed overlopen aangezien deze dingen al eerder zijn gebeurd:

-VV's op random accounts die tegen IQ zijn.
-Kata's op boer/hq etc.
-Het internen van 1/4e wereld en zo willen winnen.
-Het belachelijk maken/uitschelden van IQ spelers.
-Het gooien van beschuldigingen waaronder dat wij zogenaamd ODA zouden boosten.
 
Reactiescore
1.754
goh ja... het fijne weet ik er ook niet van, daarom dat ik al aangeef dat ik het graag hier gelezen zou hebben.
Same ben ook benieuwd, zou inderdaad kunnen dat ik een eerder 'gekleurde' blik heb, alhoewel dit mij wel best zwart/wit lijkt. Een reactie vanuit Astra zou ik waarderen waarin ze dit (proberen te) verhelderen.

echter de persoon die jij niet openbaar wil maken (robbie oid) niet de hoofdspeler is, plannen aan het maken was om zelf met astra tegen iq te gaan. om zich vervolgens terug te trekken en met iq te gaan praten.
Deze keuze is niet volledig aan hem geweest aangezien hij geen leidinggevende is binnen *BA*. Als zij vanuit de stam gesprekken hebben dan kan hij enkel meepraten maar dit is wel heel goedkoop de schuld bij hem proberen leggen imo. Zeker als je kijkt naar welke 'daad' Actual Loser hier tegenover stelt. Denk dat er genoeg mensen zijn die gesprekjes hebben lopen, ik ken de inhoud er niet van maar zoals in de screen zichtbaar is, was er gewoon een overleg gaande en daarbij heb je geen verplichtingen naar elkaar toe voor zover ik weet (of dit moet je afspreken).

Bij sommige is dit in het verkeerde keelgat geschoten, wat ik wel begrijp. Er zullen al voor minder co's gekickt zijn van accounts.
Oh my bad wist niet dat het een normaal dingetje is dat je probeert het wachtwoord van een account (dat niet eens van jou is) te veranderen wanneer je boos bent :)

als je van 2 walletjes probeert te eten dan kun je natuurlijk als eens met je neus tegen de muur lopen.
"Eigen schuld dikke bult" bedoel je hier?
Vind het oprecht heel schrijnend om te zien dat je dit probeert af te schuiven als verantwoordelijkheid/schuld van Robbie. Het enige wat hij heeft gedaan is het account overeind houden en proberen het beste voor de stam *BA* te regelen. Dat een uitgeleend co vanuit Astra dan besluit om in een kwade bui het wachtwoord te gaan veranderen is iets wat volgens mij altijd en overal vreemd is en al helemaal niet de verantwoordelijkheid van Robbie (hoe zou dat zelfs kunnen?)
 
Reactiescore
64
Ik bemoei me verder niet zo met de discussie op het forum, maar wil toch even graag genoemd hebben dat de speler op stokkie mij wel beetje voor lul heeft gezet.

Ik heb vrijdag middag, tussen andere zaken door, voor hem aanvallen gedaan op het onlyfrans account omdat hij graag hulp wilde vanuit ons. Alles netjes getimed en energie en tijd in gestoken voor hem, mooi beetje gebabbeld ook. Hierna bleek dat ik dit voor niks had gedaan, want hij was ineens rechtsomkeerd gegaan en daarna ook niks meer van hem gehoord over discord.

Hoe het verhaal verder is gelopen, weet ik dan ook niet. Maar ik vond dit wel beetje naar.

Verder is dat internverhaal ook beetje bull volgens mij. PRE wordt veelal geedeld en dat is naar mijn weten gegaan door middel van een mass waarna sommigen van hen het snel opgaven. Ook het hele kata verhaal wordt nu steeds nog meegenomen, terwijl dit een incident was waarbij de speler in kwestie erop gewezen is dat dit niet de bedoeling is, waarna die aangaf het te begrijpen.

Wilde dit even kwijt, maar bij IQ wordt dit vast anders gezien.
 
Reactiescore
1.754
Sommige van die *BA* gasten pmen heel de wereld om hulp dus het is wel heel goedkoop om hier de schuld naar Astra te schuiven
Sommige van die Astra gasten pmen heel de wereld om hulp/intern/samenwerking dus het is wel heel goedkoop om hier de schuld naar *BA* te schuiven :)
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik bemoei me verder niet zo met de discussie op het forum, maar wil toch even graag genoemd hebben dat de speler op stokkie mij wel beetje voor lul heeft gezet.

Ik heb vrijdag middag, tussen andere zaken door, voor hem aanvallen gedaan op het onlyfrans account omdat hij graag hulp wilde vanuit ons. Alles netjes getimed en energie en tijd in gestoken voor hem, mooi beetje gebabbeld ook. Hierna bleek dat ik dit voor niks had gedaan, want hij was ineens rechtsomkeerd gegaan en daarna ook niks meer van hem gehoord over discord.

Hoe het verhaal verder is gelopen, weet ik dan ook niet. Maar ik vond dit wel beetje naar.

Verder is dat internverhaal ook beetje bull volgens mij. PRE wordt veelal geedeld en dat is naar mijn weten gegaan door middel van een mass waarna sommigen van hen het snel opgaven. Ook het hele kata verhaal wordt nu steeds nog meegenomen, terwijl dit een incident was waarbij de speler in kwestie erop gewezen is dat dit niet de bedoeling is, waarna die aangaf het te begrijpen.

Wilde dit even kwijt, maar bij IQ wordt dit vast anders gezien.

Vrijdag is er tot 00:30 strak getimed op ons en zijn wij daadwerkelijk een dorpje verloren dus dat jezegt "bleek dat ik dit voor niks had gedaan" is ook niet waar. Alleen wat jij onder straks ziet is missschien voor ieder anders. Enige die ik echt strak heb zien timen deze wereld (als tegenstanders) waren de 2 spelers op Stokkie (robert en actual loser).

Dat je het kata verhaal meeneem is toch niets meer dan normaal? Dat het een fout is en dat toegegeven word wilt niet zeggen dat het dan niet vergeten word. Als ik jou een klap voor je kop verkoop en sorry zeg wilt toch ook niet zeggen dat de meteen dikke vrienden zijn? Je kan altijd iets vergeven, maar vergeten is iets anders ;)
 
Reactiescore
1.754
Ik bemoei me verder niet zo met de discussie op het forum, maar wil toch even graag genoemd hebben dat de speler op stokkie mij wel beetje voor lul heeft gezet.

Ik heb vrijdag middag, tussen andere zaken door, voor hem aanvallen gedaan op het onlyfrans account omdat hij graag hulp wilde vanuit ons. Alles netjes getimed en energie en tijd in gestoken voor hem, mooi beetje gebabbeld ook. Hierna bleek dat ik dit voor niks had gedaan, want hij was ineens rechtsomkeerd gegaan en daarna ook niks meer van hem gehoord over discord.

Hoe het verhaal verder is gelopen, weet ik dan ook niet. Maar ik vond dit wel beetje naar.

Verder is dat internverhaal ook beetje bull volgens mij. PRE wordt veelal geedeld en dat is naar mijn weten gegaan door middel van een mass waarna sommigen van hen het snel opgaven. Ook het hele kata verhaal wordt nu steeds nog meegenomen, terwijl dit een incident was waarbij de speler in kwestie erop gewezen is dat dit niet de bedoeling is, waarna die aangaf het te begrijpen.

Wilde dit even kwijt, maar bij IQ wordt dit vast anders gezien.
Allereerst bedankt voor de reactie.

Ik (en anderen binnen [IQ]) begrijpen zeker en vast dat dit vanuit Astra geen leuk verloop is want nu gaat *BA* van samenwerkingspartner met Astra naar directe vijand in principe. Zeker als er heel kort daarvoor nog contact was tussen Astra en *BA*. Desondanks blijft het veranderen van een wachtwoord wel een heel laffe streek om toch maar niets te moeten 'verliezen' aan je directe vijand.

Over het internen werd reeds het een en ander gezegd en daar ga ik niet te veel op terugkomen. Er zijn inderdaad winsten behaald op PRE en dat is zeker en vast de verdienste van Astra. Echter neemt dit niet weg dat er veel intern was/is daarnaast, waarvoor ik graag verwijs naar de stam Uriel die momenteel dient als DU/slaafjes/intern.
 
Reactiescore
64
Vrijdag is er tot 00:30 strak getimed op ons en zijn wij daadwerkelijk een dorpje verloren dus dat jezegt "bleek dat ik dit voor niks had gedaan" is ook niet waar. Alleen wat jij onder straks ziet is missschien voor ieder anders. Enige die ik echt strak heb zien timen deze wereld (als tegenstanders) waren de 2 spelers op Stokkie (robert en actual loser).

Dat je het kata verhaal meeneem is toch niets meer dan normaal? Dat het een fout is en dat toegegeven word wilt niet zeggen dat het dan niet vergeten word. Als ik jou een klap voor je kop verkoop en sorry zeg wilt toch ook niet zeggen dat de meteen dikke vrienden zijn? Je kan altijd iets vergeven, maar vergeten is iets anders ;)

Ja ik snap je punt over de kata's hoor, maar het wordt steeds meegenomen alsof het iets is wat constant gedaan wordt. Je moet dan de tekst even iets verduidelijken, want nu lijkt het voor buitenstaanders alsof wij constant met kata's werken en dat is niet het geval. In ieder geval niet bij mij, ik vind dat zelf ook niet de bedoeling en heb dat ook echt duidelijk gemaakt aan de persoon in kwestie.
 
Reactiescore
64
Allereerst bedankt voor de reactie.

Ik (en anderen binnen [IQ]) begrijpen zeker en vast dat dit vanuit Astra geen leuk verloop is want nu gaat *BA* van samenwerkingspartner met Astra naar directe vijand in principe. Zeker als er heel kort daarvoor nog contact was tussen Astra en *BA*. Desondanks blijft het veranderen van een wachtwoord wel een heel laffe streek om toch maar niets te moeten 'verliezen' aan je directe vijand.

Over het internen werd reeds het een en ander gezegd en daar ga ik niet te veel op terugkomen. Er zijn inderdaad winsten behaald op PRE en dat is zeker en vast de verdienste van Astra. Echter neemt dit niet weg dat er veel intern was/is daarnaast, waarvoor ik graag verwijs naar de stam Uriel die momenteel dient als DU/slaafjes/intern.

Ja is ook wel zuur, en ik vind dat wel apart inderdaad. Maar verder wordt dat internen van Uriel ook overtrokken. Uriel heeft niet eens zoveel leden ofzo, en volgens mij wordt er niet bar veel geinterned op uriel. Mijn punt hierover, net als het kata verhaal, is dat jullie deze zaken brengen alsof het op grote schaal gebeurd (en in dit geval, dat jullie het zelf niet doen). Echter heb ik zojuist nog incomings gehad van epic milow bijvoorbeeld, een speler die jullie ook ineens voor jullie groep gebruiken, net als hidden ones die steeds als hulpje van Reign of chaos werkt. Het komt dan een beetje hypocriet over en ik hou daar niet zo van.
 
Reactiescore
1.754
Ja is ook wel zuur, en ik vind dat wel apart inderdaad. Maar verder wordt dat internen van Uriel ook overtrokken. Uriel heeft niet eens zoveel leden ofzo, en volgens mij wordt er niet bar veel geinterned op uriel. Mijn punt hierover, net als het kata verhaal, is dat jullie deze zaken brengen alsof het op grote schaal gebeurd (en in dit geval, dat jullie het zelf niet doen). Echter heb ik zojuist nog incomings gehad van epic milow bijvoorbeeld, een speler die jullie ook ineens voor jullie groep gebruiken, net als hidden ones die steeds als hulpje van Reign of chaos werkt. Het komt dan een beetje hypocriet over en ik hou daar niet zo van.
Nja Uriel was nu gewoon voorbeeldje maar is niet puur intern natuurlijk, soort halve fusie partner eerder. Ik ga me nu ook niet bezighouden met zaken opzoeken qua ODA-scores en overnames (deed ik in het verleden hier op AF al eens) maar je snapt alleszins wat we bedoelen lijkt me. Momenteel zullen jullie eerder nog genieten van winst op PRE lijkt me waardoor het niet internen is momenteel. Ik als buitenstaander en jij als rekruut zullen er ook een ander beeld op hebben gok ik zo.

Er is ook wel een verschil tussen het rekruteren + internen van Uriel (wat op dat moment een goed draaiende stam was) of een account als The Hidden Ones die al vanaf het begin fungeert als hulpaccount.
 
Reactiescore
473
Deze keuze is niet volledig aan hem geweest aangezien hij geen leidinggevende is binnen *BA*. Als zij vanuit de stam gesprekken hebben dan kan hij enkel meepraten maar dit is wel heel goedkoop de schuld bij hem proberen leggen imo. Zeker als je kijkt naar welke 'daad' Actual Loser hier tegenover stelt. Denk dat er genoeg mensen zijn die gesprekjes hebben lopen, ik ken de inhoud er niet van maar zoals in de screen zichtbaar is, was er gewoon een overleg gaande en daarbij heb je geen verplichtingen naar elkaar toe voor zover ik weet (of dit moet je afspreken).

Dus als je geen leiding bent ga je altijd in de discord van een (toendertijd) bg stam een aanvalsplan voorstellen? ik zal eerlijk zijn, ik zit in hun discord. gewoonweg omdat ik niet de tijd en zin had om deze classic heel serieus te spelen. ik heb hem verteld dat zijn plan gedoemd was om te mislukken, hij voelde zich lichtelijk aangevallen en ging daarna met iq praten over een evt samenwerking.
Dus zijn actie is niet zo netjes als dat jullie het doen uitblijken.
Zijn plan was om: 22:30 oid iets in de discord gegooid en uur later liet hij weten dat hij ineens, uit het niks, met iq in gesprek was.

Wat astra verder met het account wel of niet te maken heeft weet ik niet aangezien ik het niet heel erg actief volg.
 
Reactiescore
1.754
Dus als je geen leiding bent ga je altijd in de discord van een (toendertijd) bg stam een aanvalsplan voorstellen? ik zal eerlijk zijn, ik zit in hun discord. gewoonweg omdat ik niet de tijd en zin had om deze classic heel serieus te spelen. ik heb hem verteld dat zijn plan gedoemd was om te mislukken, hij voelde zich lichtelijk aangevallen en ging daarna met iq praten over een evt samenwerking.
Dus zijn actie is niet zo netjes als dat jullie het doen uitblijken.
Zijn plan was om: 22:30 oid iets in de discord gegooid en uur later liet hij weten dat hij ineens, uit het niks, met iq in gesprek was.

Wat astra verder met het account wel of niet te maken heeft weet ik niet aangezien ik het niet heel erg actief volg.
Dus:
- Iemand die geen leiding is, kan/mag geen aanvalsplan voorstellen?
- Omdat jij hem vertelde dat het plan niet zou lukken, heeft hij eigenhandig beslist een samenwerking met [IQ] aan te gaan in de plaats?
- Je volgt/speelt deze classic niet actief, maar weet wel beter wat er gaande is en hoort verschillende verhalen uit verschillende bronnen?
- Wat bedoel je met "dus zijn actie is niet zo netjes als dat jullie het doen uitblijken" want ten eerste heb ik oprecht geen idee wat je bedoelt en ten tweede ben ik benieuwd wat wij hier proberen te verbloemen (aangezien het hier vooral ging over de poging tot kaping van Actual Loser)?

Daarnaast speel je niet in Astra of *BA* maar zit je wel in hun BG-Discord? :D
 
Reactiescore
473
Dus:
- Iemand die geen leiding is, kan/mag geen aanvalsplan voorstellen?
- Omdat jij hem vertelde dat het plan niet zou lukken, heeft hij eigenhandig beslist een samenwerking met [IQ] aan te gaan in de plaats?
- Je volgt/speelt deze classic niet actief, maar weet wel beter wat er gaande is en hoort verschillende verhalen uit verschillende bronnen?
- Wat bedoel je met "dus zijn actie is niet zo netjes als dat jullie het doen uitblijken" want ten eerste heb ik oprecht geen idee wat je bedoelt en ten tweede ben ik benieuwd wat wij hier proberen te verbloemen (aangezien het hier vooral ging over de poging tot kaping van Actual Loser)?

Iedereen mag van mij een aanvalsplan maken maar als hij zelf komt verkondigen dat hij de touwtjes in handen heeft en later op de avond tegen zijn stam genoten zegt IQ niet aan te vallen omdat in gesprek is met iq om half ba te internen en te joinen. tjah... dan geloof ik het gewoon dat hij leiding van BA is.

Ik speel idd deze wereld niet actief, echter heb ik in elke wereld wel een vogeltje. ook gewoon omdat ik het wel leuk vind om alles een beetje te volgen. (en natuurlijk commentaar geven, daar ben ik dol op)

Ik spreek zeker niet goed dat hij van het account is gekickt, had ik misschien ook een beetje fout verwoord.
Ik snap jullie standpunt enigszins wel, dat robbie bezig was met het regelen voor een leuke 1vs1 oid.
Ik vind het gewoon frappant dat hij 's avonds mooi komt vertellen "kom we gaan dit doen op iq" en een uurtje later tegen zijn co etc zegt "niet op iq gooien we gaan hun mss joinen" dat is net zo goed een stab. (minder erg wel als ww veranderen)
Als astra naief was geweest hadden hun gewoon zijn "plannetje" gevolgd en wist iq meteen wat ze van plan waren.
Je gaat me toch niet vertellen dat de gesprekken omtrent het joinen van de stam etc in een uurtje zo gevorderd zijn?
Daarnaast speel je niet in Astra of *BA* maar zit je wel in hun BG-Discord? :D

welke bg discord? ik zit in hun stam discord :eek:
 
Reactiescore
1.754
Iedereen mag van mij een aanvalsplan maken maar als hij zelf komt verkondigen dat hij de touwtjes in handen heeft en later op de avond tegen zijn stam genoten zegt IQ niet aan te vallen omdat in gesprek is met iq om half ba te internen en te joinen. tjah... dan geloof ik het gewoon dat hij leiding van BA is.

Ik speel idd deze wereld niet actief, echter heb ik in elke wereld wel een vogeltje. ook gewoon omdat ik het wel leuk vind om alles een beetje te volgen. (en natuurlijk commentaar geven, daar ben ik dol op)

Ik spreek zeker niet goed dat hij van het account is gekickt, had ik misschien ook een beetje fout verwoord.
Ik snap jullie standpunt enigszins wel, dat robbie bezig was met het regelen voor een leuke 1vs1 oid.
Ik vind het gewoon frappant dat hij 's avonds mooi komt vertellen "kom we gaan dit doen op iq" en een uurtje later tegen zijn co etc zegt "niet op iq gooien we gaan hun mss joinen" dat is net zo goed een stab. (minder erg wel als ww veranderen)
Als astra naief was geweest hadden hun gewoon zijn "plannetje" gevolgd en wist iq meteen wat ze van plan waren.
Je gaat me toch niet vertellen dat de gesprekken omtrent het joinen van de stam etc in een uurtje zo gevorderd zijn?


welke bg discord? ik zit in hun stam discord :eek:
Oh oké van de Discord heb ik foutief geïnterpreteerd dan uit: " Dus als je geen leiding bent ga je altijd in de discord van een (toendertijd) bg stam een aanvalsplan voorstellen? ik zal eerlijk zijn, ik zit in hun discord.", maar dat wil dus zeggen dat je dan in de Astra Discord zit als niet-speler van die stam?

Zelf was ik niet betrokken bij de gesprekken tussen *BA* en [IQ] dus ik heb geen idee hoe (snel) dit vorderde. Verder sta ik ook niet in voor wat Robbie zei/deed als speler van *BA* en weet ik niet wat er allemaal speelde. De vraag vanuit [IQ] kwam vrij plots dus in dat opzicht geloof ik graag dat hij een plan had gemaakt met de indruk dat dit zou doorgaan, maar vervolgens te horen krijgt dat er gesprekken gaande zijn.
Naargelang hoe goed hij op de hoogte was, kan je het benoemen als stab (alhoewel dit ook afhangt van de afspraken die er waren tussen Astra en *BA*), maar het lijkt mij eerder een combinatie van enthousiasme en gedrevenheid. Ik zou zelfs durven zeggen dat hij nog eerlijk handelt naar Astra toe door te communiceren dat er gesprekken zijn met [IQ] :p
 
Reactiescore
473
Ik zou zelfs durven zeggen dat hij nog eerlijk handelt naar Astra toe door te communiceren dat er gesprekken zijn met [IQ] :p

Heeft hij zelfs niet gedaan, kwam van zijn stam genoot af.

en goh ja, ik zit via via in hun discord en geef hier en daar mijn visie op de wereld, niks mis mee toch.
 
Reactiescore
7
BA BACKSTABT ONS.
Tijdens een massa zeggen dat je geen aanvallen op iq moet versturen, terwijl je je bg niet inlicht is een backstab.
de mass doorlullen is een tweede backstab.


wat we nu dus op een rijtje hebben is het volgende

iq beticht ons van internen

reign bestaat uit 70 procent intern
internt ba2 ba1. heeft een eigen intern stam en hebben hulpjes zoals epic milow, hidden ones

iq beticht ons van r2to win
ba en ba2 hebben veel meer spelers dan de fusie tussen ons en astra

iq beticht ons van vies spel.
laat vervolgens achterwegen dat er midden tijdens een mass op iq een backstab wordt gepleegd door ba.

iq heeft het over fair play.
echter ik zie nergens het faire in hun spel.
wat ik zie is het volgende.

iq spamt edels en als ze daardoor achter de feiten gaan lopen, komen ze met een r2win en intern2 win plan.
en betichtte de tegenstander van degelijk spel.


om zo een mandaat op het af te bewerkstelligen zodat hun alles mogen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan