Top/flopstammen

Reactiescore
1.753
Weet oprecht niet of dit een gemeende reactie is of niet
 
Reactiescore
1.753
43iv8l.jpg
 
Reactiescore
130
BA BACKSTABT ONS.
Tijdens een massa zeggen dat je geen aanvallen op iq moet versturen, terwijl je je bg niet inlicht is een backstab.
de mass doorlullen is een tweede backstab.


wat we nu dus op een rijtje hebben is het volgende

iq beticht ons van internen

reign bestaat uit 70 procent intern
internt ba2 ba1. heeft een eigen intern stam en hebben hulpjes zoals epic milow, hidden ones

iq beticht ons van r2to win
ba en ba2 hebben veel meer spelers dan de fusie tussen ons en astra

iq beticht ons van vies spel.
laat vervolgens achterwegen dat er midden tijdens een mass op iq een backstab wordt gepleegd door ba.

iq heeft het over fair play.
echter ik zie nergens het faire in hun spel.
wat ik zie is het volgende.

iq spamt edels en als ze daardoor achter de feiten gaan lopen, komen ze met een r2win en intern2 win plan.
en betichtte de tegenstander van degelijk spel.


om zo een mandaat op het af te bewerkstelligen zodat hun alles mogen.
Hahahahahaha jij gaat nu tegen IQ beginnen over R2W en intern. Jij moet toch wel de grootste grap zijn die hier rondloopt. Kijk eerst eens naar jezelf dankje
 
Reactiescore
1.139
BA BACKSTABT ONS.
Tijdens een massa zeggen dat je geen aanvallen op iq moet versturen, terwijl je je bg niet inlicht is een backstab.
de mass doorlullen is een tweede backstab.


wat we nu dus op een rijtje hebben is het volgende

iq beticht ons van internen

reign bestaat uit 70 procent intern
internt ba2 ba1. heeft een eigen intern stam en hebben hulpjes zoals epic milow, hidden ones

iq beticht ons van r2to win
ba en ba2 hebben veel meer spelers dan de fusie tussen ons en astra

iq beticht ons van vies spel.
laat vervolgens achterwegen dat er midden tijdens een mass op iq een backstab wordt gepleegd door ba.

iq heeft het over fair play.
echter ik zie nergens het faire in hun spel.
wat ik zie is het volgende.

iq spamt edels en als ze daardoor achter de feiten gaan lopen, komen ze met een r2win en intern2 win plan.
en betichtte de tegenstander van degelijk spel.


om zo een mandaat op het af te bewerkstelligen zodat hun alles mogen.

Wel een bijzondere reactie voor iemand die met een hele persoonlijke intern premade de wereld is begonnen.
 
Reactiescore
864
BA BACKSTABT ONS.
Tijdens een massa zeggen dat je geen aanvallen op iq moet versturen, terwijl je je bg niet inlicht is een backstab.
de mass doorlullen is een tweede backstab.

wat we nu dus op een rijtje hebben is het volgende

iq beticht ons van internen

reign bestaat uit 70 procent intern
internt ba2 ba1. heeft een eigen intern stam en hebben hulpjes zoals epic milow, hidden ones

iq beticht ons van r2to win
ba en ba2 hebben veel meer spelers dan de fusie tussen ons en astra

iq beticht ons van vies spel.
laat vervolgens achterwegen dat er midden tijdens een mass op iq een backstab wordt gepleegd door ba.

iq heeft het over fair play.
echter ik zie nergens het faire in hun spel.
wat ik zie is het volgende.

iq spamt edels en als ze daardoor achter de feiten gaan lopen, komen ze met een r2win en intern2 win plan.
en betichtte de tegenstander van degelijk spel.


om zo een mandaat op het af te bewerkstelligen zodat hun alles mogen.

Dit is wel een vrij discutabele post, maar prima als dit jullie visie is. Ik kan mij voorstellen dat jullie in sommige situaties er zo over denken.

Punt 1: RoC en de intern kwestie: klopt, RoC heeft flink intern gekregen. Echter, is Milow niet intern geweest. We hadden in de aanval voor de rekruut al Milow troependood gemaakt.

Punt 2: Kwestie R2W IQ?: totale onzin. Astra zit momenteel op 4,2mio punten en werkt samen met de stam Boys wie op 1,8mio punten zit en Uriel wie op 360k punten zit wat samen 6,36 mio punten maakt. Zero IQ zit in totaal op 3mio punten(47% van Astra) en was, doordat wij achter jullie samenwerking kwamen met Boys, genoodzaakt om een samenwerking aan te gaan met BA. BA is in totaal 2,3mio punten wat dat in totaal 5,3mio punten maakt. Dit geeft alsnog een puntenachterstand van ruim 700k punten weer. In welk opzicht is dit dan R2W als het ook nog eens genoodzaakte samenwerking is, omdat jullie de boel dood rekruten en daarbij ook nog eens met iedereen BG's & NAP's afsluiten?

Punt 3: Vies spel: In welk opzicht is er een backstab gepleegd door BA, wanneer jullie zelf een speler op het account Stokkie zetten wie het wachtwoord wijzigd + indirect allang voor Astra speelde en jullie hem gebruikte voor jullie eigen massa - ofwel dikke middelvinger naar BA? Want dit bleek de oud speler te zijn van het account dedicated madness te zijn - oud Uriel lid? Jullie probeerde dus vanuit een vijandige stam nogmaals een rekruut te krijgen om zo BA stuk te spelen en betichten hen vervolgens van een backstab? Moet niet gekker worden..

Punt 4&5 kan ik echt helemaal niks van maken en is volgens mij gewoon een opsomming om je belabberde post te versterken.
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
1.753

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
jaa heel boeiend gesprek

ik ga trouwens deze classic winnen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
toegelaten
 
Reactiescore
6
Naar mijn mening wordt hier teveel gejankt.
Oude koeien uit de gracht gehaald.

1 keer een dorp van 700 trg gebracht naar 26 en dan moet daar 100 keer op trg verwezen worden

Zagen over internen terwijl ze het zelf doen.

Een ganse stam aanvallen vanwege 1 speler die een beetje rogue gaat.

Zagen over OD´s terwijl ze het zelf faken.

IQ is toxic en daar laat ik het bij.

Ciao
 
Reactiescore
130
Naar mijn mening wordt hier teveel gejankt.
Oude koeien uit de gracht gehaald.

1 keer een dorp van 700 trg gebracht naar 26 en dan moet daar 100 keer op trg verwezen worden

Zagen over internen terwijl ze het zelf doen.

Een ganse stam aanvallen vanwege 1 speler die een beetje rogue gaat.

Zagen over OD´s terwijl ze het zelf faken.

IQ is toxic en daar laat ik het bij.

Ciao
Nog 1 voor naar het clown topic hahahaha
 
Reactiescore
1.139
1 keer een dorp van 700 trg gebracht naar 26 en dan moet daar 100 keer op trg verwezen worden
Wel eens met dit punt beetje overdreven om hier op door te blijven gaan.

Zagen over internen terwijl ze het zelf doen.
Hier zit toch wel een enorm verschil.
Er is namelijk een verschil tussen een intern pakken als je hem aan geboden krijgt en hele stammen voor je laten starten als intern + een fussie tussen 2 grote stammen bewerkstelligen door alles te internen.

Een ganse stam aanvallen vanwege 1 speler die een beetje rogue gaat.
als er 1 speler rogue gaat is het aan de stam waar die speler bij hoort om daar een standpunt tegen in te nemen.
Doen ze dit niet en laten ze het maar gewoon gebeuren wordt het in feite gewoon goedgekeurd door die stam en zijn ze allemaal verantwoordelijk en moet je niet gek kijken als je op het af daarop afgerekend wordt.

Zagen over OD´s terwijl ze het zelf faken.

Lol en hoe kom je hier zo bij?
Dat denk je gewoon of waarop baseer je dit?
Anders is bij je stamgenoten na vragen hoe die gedeft hebben dan weet je al waar een groot deel van de ODA vandaan komt ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Jaaaaaa

Hoe noem je ik regel dit met mijn ondergeschikte co spelers
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
En hoofdspeler noah regelt dit ook
 
Bovenaan