Top/Flopstammen

Reactiescore
1.365
Ezra the Slave???? Probeer je hier nou leuk te doen met mijn migratie achtergrond? Neem aan dat de mods hier hard tegen optreden.
Mag ik 2 kebab bestellen? Ik hoorde dat er hier n Turk is?
 
Reactiescore
864

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat zeg je als Perfect Hatred solliciteert voor je stam?

Serenoty

tot zover mijn bijdrage om het niveau hier op te krikken groetjes iedereen
 
Reactiescore
3.457
Calamietje komt ontzettend wild en opgewonden thuis en roept: "Mama, mama, ik ben geen maagd meer."

"Nou," zegt moeder, "dat is toch iets heel speciaals, ga het maar snel aan je vader vertellen.



Hij gaat naar z'n vader en zegt: "Papa, papa, ik ben geen maagd meer."

Vader:"Calamietje, dat is een belangrijk moment in je leven, daar moeten we eens rustig over praten, dus pak een stoel en ga rustig zitten."



Zegt Calamietje: "Nou pa, erover praten wil ik wel, maar dat zitten dat doet een beetje pijn op het moment."

om maar ff door te gaan op jouw niveau
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Calamietje komt ontzettend wild en opgewonden thuis en roept: "Mama, mama, ik ben geen maagd meer."

"Nou," zegt moeder, "dat is toch iets heel speciaals, ga het maar snel aan je vader vertellen.



Hij gaat naar z'n vader en zegt: "Papa, papa, ik ben geen maagd meer."

Vader:"Calamietje, dat is een belangrijk moment in je leven, daar moeten we eens rustig over praten, dus pak een stoel en ga rustig zitten."



Zegt Calamietje: "Nou pa, erover praten wil ik wel, maar dat zitten dat doet een beetje pijn op het moment."

om maar ff door te gaan op jouw niveau

:oops::oops::oops::oops::oops:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Calamietje komt ontzettend wild en opgewonden thuis en roept: "Mama, mama, ik ben geen maagd meer."

"Nou," zegt moeder, "dat is toch iets heel speciaals, ga het maar snel aan je vader vertellen.



Hij gaat naar z'n vader en zegt: "Papa, papa, ik ben geen maagd meer."

Vader:"Calamietje, dat is een belangrijk moment in je leven, daar moeten we eens rustig over praten, dus pak een stoel en ga rustig zitten."



Zegt Calamietje: "Nou pa, erover praten wil ik wel, maar dat zitten dat doet een beetje pijn op het moment."

om maar ff door te gaan op jouw niveau

Wel een mooi sprookje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ce7442fe0b3a1094b0520c0bd414d3e3.png


Me and the boys :oops:
 
Bovenaan