Top/Flopstammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
1612896092548.png

Wordt Shock gerekt? Wordt vervolg
 

Deleted User - 487957763

Guest
Nee hoor, helemaal niet boos. Maar las ergens dat leden van ews andere spelers hierop aanspraken en dat vind ik niet netjes. Overigens heeft de speler waarover ik sprak hun verzoek afgewezen (gewaagd :eek:).

Legolas ook flop, duurt niet lang meer voor ook deze rimnoob benaderd wordt om een dorpdonatie te doen. o_O
Wanneer kan ik jouw donatie tegemoet zien komen? Mijn karavaan staat klaat voor een volksverhuizing <3
 
Reactiescore
1.754
Altijd risicovol als je een account als DNEYS binnenhaalt... Kan Shock zich hiervan herstellen is de grote vraag of wordt Camionen de kampioen in deze confrontatie??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Heb ook niets aan Butter gevraagd dus lijkt mij idd sterk dat die hierop zou ingegaan zijn!!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Sorry foute chat?
 

Deleted User - 487978952

Guest
156147_thumb
Surrounded by idiots.. vandaag om 21:47 uur
Vind ik oprecht wel kut voor je van de stam

Maar het zit zo dat we de aanval samen met Circus hebben gepland dus recaps gaan we toch maar niet doen :p

Ik voel me vereerd dat 2 van de grootste stammen samen gaan werken om mij klein te krijgen, maar wat een sneue bedoeling zeg. shock flop en L7 flop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
SHOCK FLOP
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Flop flop flop binnekort vangt Shock kata’s op hun kop. Hier gaan jullie niet mee weg komen Shock. Wij van EWS zijn helemaal klaar met jullie wanpraktijken.
 

Deleted User - 487957763

Guest
156147_thumb
Surrounded by idiots.. vandaag om 21:47 uur
Vind ik oprecht wel kut voor je van de stam

Maar het zit zo dat we de aanval samen met Circus hebben gepland dus recaps gaan we toch maar niet doen :p

Ik voel me vereerd dat 2 van de grootste stammen samen gaan werken om mij klein te krijgen, maar wat een sneue bedoeling zeg. shock flop en L7 flop.
Zou hem report aansmeren voor het woord "kut" dan kan die jou niet meer aanvallen ;)
 
Reactiescore
2.064
Bovenaan