Top/Flopstammen

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Signum en in het specifiek Illy, zijn niet lekker bezig. Dit gaat een staartje krijgen. Hoop dat Pugna zichzelf kan verweren.
 
Reactiescore
1.647
Is dat niet hoe Pugna de hele wereld al speelt? ;)

Tja, hebben al 1.5x de OD van Signum hebben al harde strijd geleverd tegenover "toppers" als Mambo en AAO. Ook nog niet zulke BB geedeld als Signum dus hoe moet ik dit opvatten? (Vb. 432|473, maar zijn er tiental). Als wij hele wereld enkel zo zouden spelen dan hadden we toch er wel 10x beter op gestaan als nu nog xD
 
Reactiescore
119
Tja, hebben al 1.5x de OD van Signum hebben al harde strijd geleverd tegenover "toppers" als Mambo en AAO. Ook nog niet zulke BB geedeld als Signum dus hoe moet ik dit opvatten? (Vb. 432|473, maar zijn er tiental). Als wij hele wereld enkel zo zouden spelen dan hadden we toch er wel 10x beter op gestaan als nu nog xD

Zeker jullie hebben een prima OD, maar dat neemt niet weg dat er door meerdere stammen werd aangevallen op de targets?

Verder niks mis mee, klonk mij alleen heel erg als pot verwijt ketel.

PS. Als Mamba en AAO als toppers worden gezien dan is zelfs illy een top account
 
Reactiescore
108
Hallo allen ik schreef een gids voor internen:

Stap 1: ga een gesprek aan met iemand
Stap 2: vraag of je zijn dorp mag hebben
---> Ja: proficiat, you did it!
---> Nee: klagen op het AF dat iemand anders intern regelt waardoor jij ze niet krijgt

Doel je hiermee op EWS? Die timmeren aardig aan de weg met dorpen hosselen. Kreeg net weer een pm binnen van een rimspeler die benaderd was om zijn dorpjes aan hun te geven.

Shock flop, ews top
 
Reactiescore
1.380
Zeker jullie hebben een prima OD, maar dat neemt niet weg dat er door meerdere stammen werd aangevallen op de targets?

Verder niks mis mee, klonk mij alleen heel erg als pot verwijt ketel.

PS. Als Mamba en AAO als toppers worden gezien dan is zelfs illy een top account

Doe eens lief.

en inactief account is niet zo heel moeilijk om weg te spelen he. Gewoon niet de juiste tijd voor denk ik toch wel een leuke wereld.
 
Reactiescore
1.647
Zeker jullie hebben een prima OD, maar dat neemt niet weg dat er door meerdere stammen werd aangevallen op de targets?

Verder niks mis mee, klonk mij alleen heel erg als pot verwijt ketel.

PS. Als Mamba en AAO als toppers worden gezien dan is zelfs illy een top account

Zet daarom tussen haakjes, maar laat zien niet voor makkelijke weg gaan. Sommige laten de grotere namen early met rust en doen we juist niet. En zoals zei, als echt zo samenwerkte als jullie nu proberen op te zetten waren we al denk ik 2x zo groot.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Doel je hiermee op EWS? Die timmeren aardig aan de weg met dorpen hosselen. Kreeg net weer een pm binnen van een rimspeler die benaderd was om zijn dorpjes aan hun te geven.

Shock flop, ews top
Kan je die doorsturen :O
 
Reactiescore
108
We delen veel, maar wat op het kamp gebeurt blijft op het kamp

Haha, zo mag ik het horen. Onder het motto; Wie niet vraagt, wie niet wint. Na cabbage en faketrain is ditmaal Butter benaderd voor een vrijwillige dorpdonatie. Ik ben benieuwd welke charmes er gebruikt worden, maar dat zal ook wel een intern geheim blijven :(.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2021-02-09 om 19.29.35.png
    Schermafbeelding 2021-02-09 om 19.29.35.png
    289,8 KB · Weergaven: 75

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Cacturne zijn dikke losers.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Haha, zo mag ik het horen. Onder het motto; Wie niet vraagt, wie niet wint. Na cabbage en faketrain is ditmaal Butter benaderd voor een vrijwillige dorpdonatie. Ik ben benieuwd welke charmes er gebruikt worden, maar dat zal ook wel een intern geheim blijven :(.
Waar is de pm met butter dan :/
 

Deleted User - 487957763

Guest
Heeft Ezra zijn leden niet onder controle?:eek:
Stel "rimnoobs" zoals legolas ze noemde boden zich aan als vrijwillige intern, omdat kaktoern wel lief was en legolas niet en nu is die boos.
Conclusie kaktoern flop, legolas ook wel flop, maar vooral shock flop
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Doel je hiermee op EWS? Die timmeren aardig aan de weg met dorpen hosselen. Kreeg net weer een pm binnen van een rimspeler die benaderd was om zijn dorpjes aan hun te geven.

Shock flop, ews top
Zegt de man met 3 stammen, alrighty
 
Reactiescore
108
Stel "rimnoobs" zoals legolas ze noemde boden zich aan als vrijwillige intern, omdat kaktoern wel lief was en legolas niet en nu is die boos.
Conclusie kaktoern flop, legolas ook wel flop, maar vooral shock flop

Nee hoor, helemaal niet boos. Maar las ergens dat leden van ews andere spelers hierop aanspraken en dat vind ik niet netjes. Overigens heeft de speler waarover ik sprak hun verzoek afgewezen (gewaagd :eek:).

Legolas ook flop, duurt niet lang meer voor ook deze rimnoob benaderd wordt om een dorpdonatie te doen. o_O
 
Bovenaan