Top/Flopstammen

Reactiescore
2.477
Wel ironisch dat BBQ komt zeiken over extra accounts als ze met 13 een 'stam' vormen en daar bovenop ook nog eens een samenwerking aangaat met de nummer 2 stam :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
2.064
Venari flop, Shock en bbq top

Grtz kyuka
 
Reactiescore
17
EWS heeft getracht om afspraken te maken. Als jullie het laten afweten dan kunnen dergelijke accounts nog prima gebruikt worden. Ook in de wandelgangen gehoord dat jullie BG Shock precies dit soort accounts gebruikt in de massa op Venari vandaag.

Melvin heeft jullie zeker nooit verteld dat er door Shock een tegenvoorstel is gedaan? Waar tot op de dag van vandaag geen antwoord op is gekomen volgens mij. Denk niet dat oprecht door EWS is getracht afspraken te maken, wederom puur voor de vorm en het imago naar de buitenwereld.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Melvin heeft jullie zeker nooit verteld dat er door Shock een tegenvoorstel is gedaan? Waar tot op de dag van vandaag geen antwoord op is gekomen volgens mij. Denk niet dat oprecht door EWS is getracht afspraken te maken, wederom puur voor de vorm en het imago naar de buitenwereld.
Ik heb de gesprekken geopend en nergens iets gehoord van een tegenvoorstel?
 
Reactiescore
2.477
Ik ben geen lid van Shock. Dus geen idee?
Melvin heeft jullie zeker nooit verteld dat er door Shock een tegenvoorstel is gedaan? Waar tot op de dag van vandaag geen antwoord op is gekomen volgens mij. Denk niet dat oprecht door EWS is getracht afspraken te maken, wederom puur voor de vorm en het imago naar de buitenwereld.

Misschien moet Melvin zich niet voordoen als het aanspreekpunt? Hij contacteerde namelijk mij ;)
Well well well
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Melvin heeft jullie zeker nooit verteld dat er door Shock een tegenvoorstel is gedaan? Waar tot op de dag van vandaag geen antwoord op is gekomen volgens mij. Denk niet dat oprecht door EWS is getracht afspraken te maken, wederom puur voor de vorm en het imago naar de buitenwereld.

Met 'een tegenvoorstel gedaan' is dan ook wel alles gezegd, want echt ruimte voor gesprek was er niet:

Heerlijk gesprek.png
 
Reactiescore
17
Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Bekijk bijlage 28057

Wil je best op disc doorsturen wat Melvin destijds gestuurd heeft gaat namelijk om een aantal weken voor bovenstaande PM.



Well well well

Klopt ben inderdaad geen Shock lid meer. Was dat wel (leider zelfs), toen ChuChu nog een fatsoenlijke naam had. Vind het alleen funny om te zien hoe EWS zich voordoet als heilige boontje maar dat totaal niet is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wil je best op disc doorsturen wat Melvin destijds gestuurd heeft gaat namelijk om een aantal weken voor bovenstaande PM.

Tegenvoorstel.png
gesprek 2.png

Je was nou niet echt van plan om het diplomatiestuk daadwerkelijk te accepteren om er een leuke mid-game van te maken natuurlijk...
Het enige wat je hier ziet is wederom EWS die een gesprek op de been wilt brengen en Shock wat geen meter toegeeft.
 
Bovenaan