Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat had best op tafel gelegen mocht er hierna een reactie zijn gekomen. Is er nooit geweest jij wilde liever discussiëren over Snow en daar had ik totaal geen zin in

Er is later toch gewoon een lijn getrokken betreffende Harvester Time, daarna heeft Chameleon alsnog een aanbod tot wereldafspraken gedaan waarop geen reactie is gekomen.
 
Reactiescore
1.237
Vraag me af waarom er gesprekken gedeeld worden van 2 weken geleden en van iemand die geen leiding meer is?
 
Reactiescore
1.237
Ah heb het niet gelezen hoor, daarom vraag ik het ook. Dank
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Die gesprekken bij Melvin liepen stuk o.a. door Harvest time (Punic). Dat heb ik toen netjes opgelost met Aaron (en de rest van Shock), waarna ik een nieuw voorstel heb neergelegd. Beetje gek om dan nu kritiek te hebben op Melvin imo
 
Reactiescore
145
Ik weet niet of shock mij doelbewust in de maling probeert te nemen door zich dom voor te doen.. maar het is toch meer dan logisch dat als er een discussie gaande is over wereldafspraken dat enkel het laatst gemaakte voorstel (en de eventuele reactie daarop) relevant is???
 
Reactiescore
1.581
Haha lekker man, wij stellen wereldafspraken voor om de wereld zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Die worden vervolgens compleet genegeerd of er werd gezegd dat de afspraken niet eerlijk waren t.o.v. de rest, maar dan wel lekker janken als we aan het edelspammen zijn.

Ondertussen mooi 3v1 knallen op Venari en samen massa's gooien. Van Pugna en een deel van BBQ wisten we al wel dat het clowns waren, maar wel leuk om te zien dat Shock zich ook bij dit groepje heeft gevoegd, jullie zijn een beetje de FIER van W71
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Haha lekker man, wij stellen wereldafspraken voor om de wereld zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Die worden vervolgens compleet genegeerd of er werd gezegd dat de afspraken niet eerlijk waren t.o.v. de rest, maar dan wel lekker janken als we aan het edelspammen zijn.

Ondertussen mooi 3v1 knallen op Venari en samen massa's gooien. Van Pugna en een deel van BBQ wisten we al wel dat het clowns waren, maar wel leuk om te zien dat Shock zich ook bij dit groepje heeft gevoegd, jullie zijn een beetje de FIER van W71

Hey die vergelijking is best kloppend van Fier-leden heb ik ook sollicitaties ontvangen.
 
Reactiescore
2.477
Bedankt shadow, nu staat cacturne terug top 10?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Reactiescore
1.016
Is dit het einde van Shock?
 
Reactiescore
106
EWS stond voor fair play toch ?

453|497

Dorpje pakken van neutrale kleine speler in het midden van het cluster van de speler AYS


Screenshot_20210331-104533_Tribal wars.jpg
 
Reactiescore
106
Ze zijn voorstander van wereldafspraken, maar de eerste om ze allemaal aan hun laars te lappen (met het excuus van hoezo er zijn toch geen wereldafsprak?!) Geen probleem mee in se. Maar profileer jullie gewoon niet als de barmhartige samaritaan. En doe niet wat je niet zou willen dat er bij jou gebeurd ;)
 
Bovenaan