Top/flopstammen

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
@Red-footed booby je uitgangspunt is dat Dead Men gestabbed word, dat is niet is. Om een dorpenwissel te laten plaats vinden leaved hij tijdelijk de stam, zoals op elke laatste wereld continu gebeurt. En dat is nergens verboden... Tijden de endgame gaat je dit moeilijk/niet meer lukken. Dan zul je tegen de geen aanvallen binnen stamgenoten regel tegen het lijf lopen.

Je maakt heisa gebaseerd op niks.
 
Reactiescore
903
Waar op de wiki kan ik een handleiding vinden hoe je wereldregels omzeilt en effectief boost?
Ja dat boosten word over het algemeen gedaan hoor dat is niet specifiek hun. Dat is helaas onderdeel van het spel geworden, maar goed wat zij atm doen is niet verboden of iets.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Welk geboost precies? Want dorpen van je stamgenoot nemen om tactische redenen is echt geen boosten en gebeurt al 77 werelden :’-)
 
Reactiescore
55
Net onder de sectie begrijpend lezen. Helaas lijkt het me niet dat je die ooit gevonden hebt.

Dit is geen boost. Er zijn afspraken gemaakt over hoe we de stam het best op orde krijgen met het oog op het vervolg van de wereld tussen ALLE betrokken accounts. Dat jij dan als een keikop blijft denken (zonder enig idee te hebben van wat er besproken is) BOOST, AANVAL, OMZEILEN, is lekker voor je maar feitelijk fout.

Jij bent aardig ongesteld of niet? Wat een mentaliteit tegenover de andere 2 discussanten. Shame on you.

@Red-footed booby je uitgangspunt is dat Dead Men gestabbed word, dat is niet is. Om een dorpenwissel te laten plaats vinden leaved hij tijdelijk de stam, zoals op elke laatste wereld continu gebeurt. En dat is nergens verboden... Tijden de endgame gaat je dit moeilijk/niet meer lukken. Dan zul je tegen de geen aanvallen binnen stamgenoten regel tegen het lijf lopen.

Je maakt heisa gebaseerd op niks.

Maar dat is toch frappant lijkt me? Alle informatie hoor je uit de wiki te moeten kunnen halen als nieuwe speler.
Dit moet ik ontdekken door op het forum te klagen? Lijkt me niet de bedoeling.

Ja dat boosten word over het algemeen gedaan hoor dat is niet specifiek hun. Dat is helaas onderdeel van het spel geworden, maar goed wat zij atm doen is niet verboden of iets.

Ook boosten was vroeger verboden, moet dit dan niet ook op de Wiki (de enige media voor nieuwe spelers) staan dat dit toegestaan is?

Welk geboost precies? Want dorpen van je stamgenoot nemen om tactische redenen is echt geen boosten en gebeurt al 77 werelden :’-)
Dit doelt op meerdere accounts die gratis PP-farmende spelers mogen overnemen na bepaalde tijd. Heb er paar in mijn beginnerstam zitten die dat doen en info doorspelen
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Jij bent aardig ongesteld of niet? Wat een mentaliteit tegenover de andere 2 discussanten. Shame on you.



Maar dat is toch frappant lijkt me? Alle informatie hoor je uit de wiki te moeten kunnen halen als nieuwe speler.
Dit moet ik ontdekken door op het forum te klagen? Lijkt me niet de bedoeling.



Ook boosten was vroeger verboden, moet dit dan niet ook op de Wiki (de enige media voor nieuwe spelers) staan dat dit toegestaan is?


Dit doelt op meerdere accounts die gratis PP-farmende spelers mogen overnemen na bepaalde tijd. Heb er paar in mijn beginnerstam zitten die dat doen en info doorspelen

natuurlijk kan je niet alles uit de wiki halen, dat heet spel ervaring. Zoek een goede mentor en je zal alle kneepjes van het vak leren...

Het overnemen van PP farmers is helaas ook al een ding sinds de pp beurs, zegzo’n 45 werelden oid. Maar totaal irrelevant met de leave van Dead Men en het verwijt dat je Gaatje maakt...
 
Reactiescore
1.019
dat is gewoon een afspraak die je maakt met pp farmers, zodat zij pp kunnen farmen. Onderdeel van het spel geworden, en heeft niks te maken met deze tactische dorpenruil die door de instellingen niet mogelijk is
 
Reactiescore
55
natuurlijk kan je niet alles uit de wiki halen, dat heet spel ervaring. Zoek een goede mentor en je zal alle kneepjes van het vak leren...

Het overnemen van PP farmers is helaas ook al een ding sinds de pp beurs, zegzo’n 45 werelden oid. Maar totaal irrelevant met de leave van Dead Men en het verwijt dat je Gaatje maakt...

Het verwijt is met de informatie die in de spelregels staan, en daarbij dus ook de wereldinstellingen met de gedachte dat dit gehanteerd word en niet te omzeilen valt.
Nieuwe spelers moeten toch ook bij die informatie kunnen komen?
Anders is het geen eerlijke strijd.
 
Reactiescore
292
Jij bent aardig ongesteld of niet? Wat een mentaliteit tegenover de andere 2 discussanten. Shame on you.

Ik reageer altijd op de manier waarop origineel gepost wordt. Ik en anderen probeerden je meermaals attent erop te maken dat er nog mogelijkheden waren buiten random roepen "STAB, BOOST". In plaats van te vragen wat er dan wel aan de hand was bleef je stug volhouden dat er regels omzeild worden en er hier wordt geboost.

Dan vind ik het vrij logisch dat ik gepikeerd reageer. Deze post (toch het stuk hieronder ;)) is imo de eerste normale communicatie van jouw kant uit. Waarvoor proficiat.


Maar dat is toch frappant lijkt me? Alle informatie hoor je uit de wiki te moeten kunnen halen als nieuwe speler.
Dit moet ik ontdekken door op het forum te klagen? Lijkt me niet de bedoeling.

Als je denkt informatie over Tribal Wars die nuttig is voor een beter tot topaccount uit de Wiki te halen moet ik je teleur stellen. Die guides zijn meestal geschreven door zeer matige spelers die zelf niet eens alle opties kennen. De beste manier om iets te leren hier is nog altijd het aan de toppers point blank te vragen.


Ook boosten was vroeger verboden, moet dit dan niet ook op de Wiki (de enige media voor nieuwe spelers) staan dat dit toegestaan is?

Ze proberen stil te houden dat je mag boosten tegenwoordig ;)

Wat imo een grote vergissing is. Het boosten maakt het hele idee kapot.


Dit doelt op meerdere accounts die gratis PP-farmende spelers mogen overnemen na bepaalde tijd. Heb er paar in mijn beginnerstam zitten die dat doen en info doorspelen

Dat is idd boosten en dat vind ik persoonlijk ontzettend sneu.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
55
Ik reageer altijd op de manier waarop origineel gepost wordt. Ik en anderen probeerden je meermaals attent erop te maken dat er nog mogelijkheden waren buiten random roepen "STAB, BOOST". In plaats van te vragen wat er dan wel aan de hand was bleef je stug volhouden dat er regels omzeild worden en er hier wordt geboost.

Dan vind ik het vrij logisch dat ik gepikeerd reageer. Deze post (toch het stuk hieronder ;)) is imo de eerste normale communicatie van jouw kant uit. Waarvoor proficiat.




Als je denkt informatie over Tribal Wars die nuttig is voor een beter tot topaccount uit de Wiki te halen moet ik je teleur stellen. Die guides zijn meestal geschreven door zeer matige spelers die zelf niet eens alle opties kennen. De beste manier om iets te leren hier is nog altijd het aan de toppers point blank te vragen.




Ze proberen stil te houden dat je mag boosten tegenwoordig ;)

Wat imo een grote vergissing is. Het boosten maakt het hele idee kapot.




Dat is idd boosten en dat vind ik persoonlijk ontzettend sneu.

Ik roei met de riemen die ik heb.
Als je vriendjes overgenomen worden, en vervolgens die speler stamloos raakt en aangevallen word..
Tja wie weet dat het gewoon een manier is om de "stamleden niet aanvallen" te vermijden.

Er is letterlijk op meer dan 30 man 3 stammen samen geen enkele persoon geweest die dit als optie zou geven.
En boosten lijkt me giftig voor nieuwe spelers vooral als je vroeger al halvering kreeg als je kleine broertje voor de gein ging spelen
Nu mag je dus actief meerdere accounts onderhouden? 4G, VPNs enzo geven 1 persoon genoeg mankracht dan

En ja, grote spelers die weten welke spelers verdediging uitsturen omdat hun PP-farm account in die stam zit..
Was in het begin de grootste strijd die mensen eruit te kicken
 
Reactiescore
489
Gaatje flop


GaatjeGeeneen07th December 2020 - 20:03:2367,154



red.png
0012 YayNewVillage (565|502) K553,988Dead Men Tell No TalesFichtme [Gaatje]2020-12-07 20:43:43
red.png
0011 InYourWildestDreams (563|503) K553,735Dead Men Tell No TalesFichtme [Gaatje]2020-12-07 19:22:11


Eerste stabbie of; de eerste speler die door een meerderheid van zijn account gedwongen is voor gratis dorpen.
Incompetentie van rekruteringsbeleid of spelers algemeen in beide gevallen gezien hij pas kort in de stam zat.

Wel mooi hoe Fichtme een grote jump kon maken verstuurd op de seconde dat hij uit de stam vertrok.
Snel op actie dus.

Volgende keer aub je eerst informeren in een situatie vooraleer je iemand zwart gaat maken op't AF.
BVD
 
Reactiescore
55
Volgende keer aub je eerst informeren in een situatie vooraleer je iemand zwart gaat maken op't AF.
BVD

Daarom ben ik toch ook op het forum?
Serieus nog niemand had dit ooit nog gezien in mijn stam en bondgenoten.

Meesten komen uit de tijden dat je al een verbanning of halvering kreeg als je broertje of zusje een account aanmaakte op je IP
Die mensen verwachten dat alle informatie die je krijgt zwart-op-wit is en je er niet creatief mee mag doen.

Dit is nu dus blijkbaar ontkracht op dit forum.
Iedereen blij, behalve de mensen die graag eerder deze info hadden zodat ze met meerdere accounts konden beginnen wat ze nu niet hebben gedaan.
 
Reactiescore
903
Daarom ben ik toch ook op het forum?
Serieus nog niemand had dit ooit nog gezien in mijn stam en bondgenoten.

Meesten komen uit de tijden dat je al een verbanning of halvering kreeg als je broertje of zusje een account aanmaakte op je IP
Die mensen verwachten dat alle informatie die je krijgt zwart-op-wit is en je er niet creatief mee mag doen.

Dit is nu dus blijkbaar ontkracht op dit forum.
Iedereen blij, behalve de mensen die graag eerder deze info hadden zodat ze met meerdere accounts konden beginnen wat ze nu niet hebben gedaan.
Maar je vergist je wss in het feit dat 1 speler meerdere accounts beheert op 1 wereld. Je hebt vaak co spelers die apart op een eigen account gaan spelen om uiteindelijk samen te gaan.
Het bespelen van meerdere accounts op 1 wereld is inderdaad niet toegestaan.
 
Reactiescore
55
Maar je vergist je wss in het feit dat 1 speler meerdere accounts beheert op 1 wereld. Je hebt vaak co spelers die apart op een eigen account gaan spelen om uiteindelijk samen te gaan.
Het bespelen van meerdere accounts op 1 wereld is inderdaad niet toegestaan.

Daarvoor heb je ook mensen die met 10 telefoons Pogo spelen
Of mensen die meerdere tablets met 4G hebben voor zulke spellen

Is goedkoper dan PP kopen, en de boost is groter met meerdere accounts

Maar met deze regels mag je er gebruik van maken
 
Reactiescore
489
Daarom ben ik toch ook op het forum?
Serieus nog niemand had dit ooit nog gezien in mijn stam en bondgenoten.

Meesten komen uit de tijden dat je al een verbanning of halvering kreeg als je broertje of zusje een account aanmaakte op je IP
Die mensen verwachten dat alle informatie die je krijgt zwart-op-wit is en je er niet creatief mee mag doen.

Dit is nu dus blijkbaar ontkracht op dit forum.
Iedereen blij, behalve de mensen die graag eerder deze info hadden zodat ze met meerdere accounts konden beginnen wat ze nu niet hebben gedaan.

Boy, in je eerste post insinueer je meteen dat er gestabt is. Dus dan informeer je je niet maar ga je meteen met het vingertje wijzen.
En nu insinueer je dat er in Gaatje spelers meerdere accs onderhouden terwijl dit ook niet het geval is.

Laat het me nog 1x proberen uitleggen:
Speler A en speler B zitten in dezelfde stam. Speler A is een rijke advocaat en woont in Groningen, speler B speelt TW en spendeert zijn gehele uitkering eraan en woont in Brugge. ZE SPELEN NIET OP HETZELFDE IP-ADRES

Nu, speler A helpt speler B met zijn buurt op te ruimen. Maar die dorpen liggen toevallig allemaal in speler B zijn lijn.
Wat gebeurt er nu? Speler A leaved de stam even zodat speler B de dorpen in zijn edellijn kan overnemen.
Stab? Nee. Vies spel? Nee. Regels omzeilen? Tja, gebeurt in elke stam en is gewoon acceptabel.
Dat dit niet in de TW wiki staat waar je alle informatie uit zou moeten halen volgens jou, betekent niet dat Gaatje nu in jouw ogen aan moord doet.

Ik hoop dat je het nu wat beter snapt :)
 
Reactiescore
55
Boy, in je eerste post insinueer je meteen dat er gestabt is. Dus dan informeer je je niet maar ga je meteen met het vingertje wijzen.
En nu insinueer je dat er in Gaatje spelers meerdere accs onderhouden terwijl dit ook niet het geval is.

Laat het me nog 1x proberen uitleggen:
Speler A en speler B zitten in dezelfde stam. Speler A is een rijke advocaat en woont in Groningen, speler B speelt TW en spendeert zijn gehele uitkering eraan en woont in Brugge. ZE SPELEN NIET OP HETZELFDE IP-ADRES

Nu, speler A helpt speler B met zijn buurt op te ruimen. Maar die dorpen liggen toevallig allemaal in speler B zijn lijn.
Wat gebeurt er nu? Speler A leaved de stam even zodat speler B de dorpen in zijn edellijn kan overnemen.
Stab? Nee. Vies spel? Nee. Regels omzeilen? Tja, gebeurt in elke stam en is gewoon acceptabel.
Dat dit niet in de TW wiki staat waar je alle informatie uit zou moeten halen volgens jou, betekent niet dat Gaatje nu in jouw ogen aan moord doet.

Ik hoop dat je het nu wat beter snapt :)

Ik heb net ook een rijke advocaat aangemaakt, en een arme sloeber uit Brugge
En nu een weduwe uit Amsterdam erbij en een Hond die kan praten uit Rusland, een wandelende tak uit het bos, een eenhoorn uit narnia,
een plakje kaas uit een tosti, heb nog 200 tablets staan moet ze allemaal ff registreren wens me succes :eek:
 
Reactiescore
489
Ik heb net ook een rijke advocaat aangemaakt, en een arme sloeber uit Brugge
En nu een weduwe uit Amsterdam erbij en een Hond die kan praten uit Rusland, een wandelende tak uit het bos, een eenhoorn uit narnia,
een plakje kaas uit een tosti, heb nog 200 tablets staan moet ze allemaal ff registreren wens me succes :eek:

Oké, ik heb het geprobeerd, geloof maar wat je zelf wil geloven.
TW bant nog steeds dubbelaccs, enkel het fenomeen boosten is nu legaal geworden.
Als je tegen al deze acties niet tegen kan, kan je beter mijnenveger gaan spelen. Dat blijft een 100% zuiver spel
 
Reactiescore
55
Oké, ik heb het geprobeerd, geloof maar wat je zelf wil geloven.
TW bant nog steeds dubbelaccs, enkel het fenomeen boosten is nu legaal geworden.
Als je tegen al deze acties niet tegen kan, kan je beter mijnenveger gaan spelen. Dat blijft een 100% zuiver spel

Ohnee ben nu gewoon aan het kijken of ik 200 apparaten kan delen naar goedkope werkkrachten
Volgende stap: Ik ga voor een wereld solo in mijn bezit tot de laatste bb!!!!
 
Bovenaan