Top/flopstammen

Reactiescore
157
Gaatje flop


GaatjeGeeneen07th December 2020 - 20:03:2367,154



red.png
0012 YayNewVillage (565|502) K553,988Dead Men Tell No TalesFichtme [Gaatje]2020-12-07 20:43:43
red.png
0011 InYourWildestDreams (563|503) K553,735Dead Men Tell No TalesFichtme [Gaatje]2020-12-07 19:22:11


Eerste stabbie of; de eerste speler die door een meerderheid van zijn account gedwongen is voor gratis dorpen.
Incompetentie van rekruteringsbeleid of spelers algemeen in beide gevallen gezien hij pas kort in de stam zat.

Wel mooi hoe Fichtme een grote jump kon maken verstuurd op de seconde dat hij uit de stam vertrok.
Snel op actie dus.

Nu je eerst de stam afblaft met ongegronde redenen. En fatsoenlijke onderbouwde tegen argumenten van hebt ontvangen. Ben ik benieuwd of je ook iets positiefs over gaatje kan vertellen.
 
Reactiescore
903
Nu je eerst de stam afblaft met ongegronde redenen. En fatsoenlijke onderbouwde tegen argumenten van hebt ontvangen. Ben ik benieuwd of je ook iets positiefs over gaatje kan vertellen.
Ze hebben een gaatje in de stam over? :p
 
Reactiescore
2.039
Boy, in je eerste post insinueer je meteen dat er gestabt is. Dus dan informeer je je niet maar ga je meteen met het vingertje wijzen.
En nu insinueer je dat er in Gaatje spelers meerdere accs onderhouden terwijl dit ook niet het geval is.

Laat het me nog 1x proberen uitleggen:
Speler A en speler B zitten in dezelfde stam. Speler A is een rijke advocaat en woont in Groningen, speler B speelt TW en spendeert zijn gehele uitkering eraan en woont in Brugge. ZE SPELEN NIET OP HETZELFDE IP-ADRES

Nu, speler A helpt speler B met zijn buurt op te ruimen. Maar die dorpen liggen toevallig allemaal in speler B zijn lijn.
Wat gebeurt er nu? Speler A leaved de stam even zodat speler B de dorpen in zijn edellijn kan overnemen.
Stab? Nee. Vies spel? Nee. Regels omzeilen? Tja, gebeurt in elke stam en is gewoon acceptabel.
Dat dit niet in de TW wiki staat waar je alle informatie uit zou moeten halen volgens jou, betekent niet dat Gaatje nu in jouw ogen aan moord doet.

Ik hoop dat je het nu wat beter snapt :)
Of je woont in GRONINGEN of je houdt je bek over GRONINGEN!!
 
Reactiescore
216
TW werkt nu 1maal met boostaccs, is gewoon zo. Velen vinden het spijtig andere juist niet.
Wat doe je eraan?
 
Reactiescore
3.584
Zelfs zonder een lading pp wel, maar dan moet je niet uitslapen zoals jij op 76 :D

Ik was gewoon aanwezig toen, Ruben had zich op een ander acc uitgeslapen, daarmee verwar je u wss. Dat terzijde hangt het af van wat je bedoelt met een lading pp. Het kan met zeer weinig pp indien je het juiste netwerk hebt en/of extreem veel geluk hebt met je ligging. Als 1 van deze 2 ontbreekt ben je best kansloos zonder een lading of voldoende pp. Zelfs als je alles perfect doet kan je pas edelen na een maand, je buren hebben dan al 5 dorpen moest je na 5 dagen bij de start al niet geveegd zijn geweest.


Op w51 heb ik eens solo gestart, 2x smederij gehalveerd voor het overige geen enkele gs gekocht of gebouwen goedkoper aangekocht en top 25 gehaald. Maar alles wat mee kon zitten zat toen mee, niveau van de wereld was vrij laag en het pp abusen was nog lang niet zo extreem dan nu het geval is. Dus vroeger zou ik gezegd heben dat het nog kon met weinig tot geen pp, nu volstrekt kansloos of onder de voorwaarden ik hierboven opsomde wat 1 op de 1000 spelers dan misschien kan bereiken.
 
Reactiescore
271
Ik was gewoon aanwezig toen, Ruben had zich op een ander acc uitgeslapen, daarmee verwar je u wss. Dat terzijde hangt het af van wat je bedoelt met een lading pp. Het kan met zeer weinig pp indien je het juiste netwerk hebt en/of extreem veel geluk hebt met je ligging. Als 1 van deze 2 ontbreekt ben je best kansloos zonder een lading of voldoende pp. Zelfs als je alles perfect doet kan je pas edelen na een maand, je buren hebben dan al 5 dorpen moest je na 5 dagen bij de start al niet geveegd zijn geweest.


Op w51 heb ik eens solo gestart, 2x smederij gehalveerd voor het overige geen enkele gs gekocht of gebouwen goedkoper aangekocht en top 25 gehaald. Maar alles wat mee kon zitten zat toen mee, niveau van de wereld was vrij laag en het pp abusen was nog lang niet zo extreem dan nu het geval is. Dus vroeger zou ik gezegd heben dat het nog kon met weinig tot geen pp, nu volstrekt kansloos of onder de voorwaarden ik hierboven opsomde wat 1 op de 1000 spelers dan misschien kan bereiken.

Dat je terug moet gaan naar w51 ligt misschien meer aan jouw kwaliteiten? ;p

Ik ben bijvoorbeeld op 71 gestart zonder boosts, zonder pp en als relatieve noob met maar 1 co-speler. Wel oude werelden gespeeld maar ik wist bijvoorbeeld niet af van rooftochten (zelfs nog in pm om tips gevraagd aan de nr 1 verzamelaar vd dagelijkse ranglijst) en nieuwe (soms al ingebouwde) scripts waren mij ook onbekend. Toch die wereld gewonnen van oa jouw oude stam. Dus ben t niet eens met je stelling dat t kansloos is in het huidige systeem, bemoeilijkt word je wel ;)
 
Reactiescore
55
Dat je terug moet gaan naar w51 ligt misschien meer aan jouw kwaliteiten? ;p

Ik ben bijvoorbeeld op 71 gestart zonder boosts, zonder pp en als relatieve noob met maar 1 co-speler. Wel oude werelden gespeeld maar ik wist bijvoorbeeld niet af van rooftochten (zelfs nog in pm om tips gevraagd aan de nr 1 verzamelaar vd dagelijkse ranglijst) en nieuwe (soms al ingebouwde) scripts waren mij ook onbekend. Toch die wereld gewonnen van oa jouw oude stam. Dus ben t niet eens met je stelling dat t kansloos is in het huidige systeem, bemoeilijkt word je wel ;)

Na 5 dagen heeft een normale spelers (met farmlimiet) 500 speer 500 zwaard of 500 bijl/250 LC Ofzo
Maar ik zag meerdere uit beginnersbescherming komen met 2500/1400

Dus er is wel degelijk een bemoeilijking.
De enige voordeel is dat PP-abusers elkaar vaak als eerst willen pakken als ze niet vriendjes zijn
 
Reactiescore
101
Tegenwoordig kan ik haast early game pp-boosting geen abuse meer noemen. Wat wel mooi zou zijn is een uitgave cap aan pp per dag, kan wat balans terugbrengen in hoe groot het gat wordt tussen spelers. Maar dan dwalen we af van het topic :p Kwa stammen ben ik benieuwd hoe Southern Lights zich gaat ontwikkelen de komende weken.
 
Bovenaan