Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zoals ik al zei, Baken bestaat uit meer accounts dan het lijkt/je denkt. Wij hebben zeker niet de rest als intern / MB gerecruiteerd en hierbij wil ik het graag laten, de oplossingen naar de accounts hoeft netzoals jullie oplossing op de stab niet persee hier op het AF, maar je kan denken aan NAP's.

Welke accounts zijn dat dan? En wat voor oplossing hebben Absurd en Freaqshow dan gehad? Lijkt me bijzonder dat Absurd een nap heeft gekregen en dan richting de Rim jumpt om terreinwinsten te boeken? Of was de oplossing om dit geen fusie te laten lijken de mb dumpen?
 
Reactiescore
2.064
Welke accounts zijn dat dan? En wat voor oplossing hebben Absurd en Freaqshow dan gehad? Lijkt me bijzonder dat Absurd een nap heeft gekregen en dan richting de Rim jumpt om terreinwinsten te boeken? Of was de oplossing om dit geen fusie te laten lijken de mb dumpen?

Ik denk niet dat het jou wat aangaat wat de overige spelers hebben gekregen, netzoals jullie deden in het 'stab' verhaal vanuit Tyrant. Wij hebben het netjes opgelost met elke speler, en iedereen hun verdiende NAP / Oplossing gegeven.
 
Reactiescore
383
Naar mijn mening hebben allebei Tyrant en Help! deze wereld lopen versnellen door vijandige rekruteringen en soms smerig spel. Waar het bij Tyrant gaat via rekruteringen en het boosten van Mienmaaiers tot extra rimaccount gaat het bij Help! door het wegrekruteren van een potentieel lastige stam en late (her)starts in de noordrim en deze op een niet geheel zuivere manier veilig stellen. Ala, allebei hebben niet altijd de mooiste beslissingen gemaakt. Laten we er vanaf hier een mooie strijd van maken en moge de beste winnen.

Al dit AF gezeik helpt niks. Hoop alleen wel dat beide partijen nu de 1v1v1 handhaven en vanuit daar de mid/late game spelen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik denk niet dat het jou wat aangaat wat de overige spelers hebben gekregen, netzoals jullie deden in het 'stab' verhaal vanuit Tyrant. Wij hebben het netjes opgelost met elke speler, en iedereen hun verdiende NAP / Oplossing gegeven.

Jij stelt hier dat je ‘slechts’ twee leden erbij genomen hebt en geen stam-fusie gedaan hebt. Dan vraag ik of de rest op Yoda na mb’er, intern of fusiepartner is geworden. Jij ontkent dit.

Daarop vraag ik: wie op Yoda na heb je dan nogmeer achter gelaten? Kan je toch best antwoord op geven? Of is de rest gewoon fusiepartner/interns/mb’er geworden en kunnen we toch spreken van een stammenfusie?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Classy, privé gesprekken droppen op het AF om een punt proberen te maken. Wordt vast gewaardeerd overal.

Ik zal ze speciaal voor René verwijderen, maar het punt blijft staan natuurlijk.
 
Reactiescore
2.064
Hoezo verwijderen? Ze stonden er nu toch al, dan maakt het niet meer uit :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Reactiescore
2.878
Ik zal ze speciaal voor René verwijderen, maar het punt blijft staan natuurlijk.

Wat was eigenlijk René zijn response toen je hem hier privé naar vroeg? Aangezien je hem hier eerder zo goed wist te vinden neem ik aan dat zijn antwoord daar niet afdoende was?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat was eigenlijk René zijn response toen je hem hier privé naar vroeg? Aangezien je hem hier eerder zo goed wist te vinden neem ik aan dat zijn antwoord daar niet afdoende was?

Toen ik hem donderdag om een reactie vroeg zou ik die later die dag krijgen, niet gekregen.

Ook zei hij dat dit geen diplomatische betrekkingen waren en ze niet heel Baken zouden pakken. Ben dan ook nogsteeds benieuwd wie niet? Toch enkel Yoda en 80% wel?
 
Reactiescore
2.878
Ook zei hij dat dit geen diplomatische betrekkingen waren en ze niet heel Baken zouden pakken. Ben dan ook nogsteeds benieuwd wie niet? Toch enkel Yoda en 80% wel?

Denk dat dit niet relevant is, het zou hun zelfs misschien wel een potentieel target maken? Indien deze leden oneerlijk behandeld zijn door Help/Salt of dit gevoel zouden hebben denk ik dat ze hun weg naar het AF zelf wel zullen vinden. Voor nu genieten ze liever van de anonimiteit denk ik.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Denk dat dit niet relevant is, het zou hun zelfs misschien wel een potentieel target maken? Indien deze leden oneerlijk behandeld zijn door Help/Salt of dit gevoel zouden hebben denk ik dat ze hun weg naar het AF zelf wel zullen vinden. Voor nu genieten ze liever van de anonimiteit denk ik.

Maakt eigenlijk ook weinig uit. Ik ben gewoon benieuwd hoe René dit niet wilt bestempelen als een stammenfusie of flinke “R2W-actie” (Actie om grote overmacht te creëren), wat namelijk overduidelijk wel is.

Hij zegt dat er “leden” niet in Baken zitten en hij die niet naar zijn kant heeft gehaald. Mijn vraag is logischerwijs: Wie dan?
 
Reactiescore
2.878
Maakt eigenlijk ook weinig uit. Ik ben gewoon benieuwd hoe René dit niet wilt bestempelen als een stammenfusie of flinke “R2W-actie” (Actie om grote overmacht te creëren), wat namelijk overduidelijk wel is.

Ik kan niet voor René spreken. Wel denk ik dat je pas kan spreken R2W op het moment dat een rekruut de wereld in het slot gooit. Iets wat hier zeker nog niet het geval is. Jullie zijn de laatste weken lekker bezig geweest met o.a. Perijn, Supergirl, Backtothekitchen en Riluc. Er is vast nog een tactische zet die gemaakt kan worden om deze, naar eigen zeggen, grote overmacht te balanceren.

Ik heb dat geregeld :eek:

Je oude pf was mooier, ouwe regelaar :D
 
Reactiescore
1.918
die melvin slaat er af en toe toch serieus naast hoor, tering
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik kan niet voor René spreken. Wel denk ik dat je pas kan spreken R2W op het moment dat een rekruut de wereld in het slot gooit. Iets wat hier zeker nog niet het geval is. Jullie zijn de laatste weken lekker bezig geweest met o.a. Perijn, Supergirl, Backtothekitchen en Riluc. Er is vast nog een tactische zet die gemaakt kan worden om deze, naar eigen zeggen, grote overmacht te balanceren.

Als je nu drie moraalbrekers aanhaalt die tijdelijk in de stam zitten, maak je toch wel een matig punt. Zeker als je dat vergelijkt met het aannemen van circa 600k aan recruits?
 
Reactiescore
319
die melvin slaat er af en toe toch serieus naast hoor, tering

Melvin zit er al de hele wereld naast met al zijn gokjes over de premade, recruits etc.
 
Bovenaan