Top/Flopstammen

Reactiescore
1.167
Ik geef kritiek op wie ik wil. Of dat nou Tyrant, Baken, Help, of welke andere stam dat nou is, tjah, jij voelt je echter weer aangesproken. Kan ik niet zoveel aan doen.

Tuurlijk voel ik me aangesproken.. Ik begin immers over het feit dat veel spelers de rover awards boosten en dat ik dat jammer vind.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Leuke fusie tussen Baken en Help?/Salt, maar hoe zit het hiermee @Theo Walcott.?





Ben ook wel benieuwd wie er dan gedropt gaat worden. Krijgt persoon ook net als Yoda een NAP van 3 dagen om zich aan te passen aan het hebben van geen stam?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
454
Kom niet zielig doen mel
Je recruit zelf in de core spelers
Waarom als dit waar zou zijn zou salt dan moete wijken
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Kom niet zielig doen mel
Je recruit zelf in de core spelers
Waarom als dit waar zou zijn zou salt dan moete wijken

Jammer, deze post. Je klinkt geïrriteerd, waarom is dat? We vragen alleen waarom René eerst A zegt en vervolgens B doet. Wij hebben zo'n statement nooit gemaakt, dus we doen niet zielig? :)
 
Reactiescore
2.064
Heb melvin net gezegd dat ik ivm prive dingen, even niet teveel op TW ben laatste dagen. Ik zou hem mijn statement vandaag gooien, jammer dat je nu op het AF alsnog komt. Ik zal er zo tijd voor proberen te vinden, om te reageren.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Heb melvin net gezegd dat ik ivm prive dingen, even niet teveel op TW ben laatste dagen. Ik zou hem mijn statement vandaag gooien, jammer dat je nu op het AF alsnog komt. Ik zal er zo tijd voor proberen te vinden, om te reageren.

Bij deze een uitnodiging om het statement hier op het AF te gooien :).


Altijd jammer als er screens van privé gesprekken op het AF gedeeld worden.

Het is pas jammer als mensen hun woord niet houden ;). Als je jezelf als topspeler neerzet en een pre-made opzet, is het een beetje lullig om je toekomstig tegenstander andere intenties voor te doen dan je daadwerkelijk hebt. Zeker als je ondertussen alvast 50% van de wereld Rim rekruteert.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Bij deze een uitnodiging om het statement hier op het AF te gooien :).




Het is pas jammer als mensen hun woord niet houden ;). Als je jezelf als topspeler neerzet en een pre-made opzet, is het een beetje lullig om je toekomstig tegenstander andere intenties voor te doen dan je daadwerkelijk hebt. Zeker als je ondertussen alvast 50% van de wereld Rim rekruteert.

Ben ik het mee eens, maar jullie waren early game ook trots aan het praten over jullie 7-speler premade, maar dat is inmiddels ook de deur uit toch?
 
Reactiescore
2.064
Statement vanuit de stam:

Een 1/2 weken geleden gooide Help! een mooi offensief op de stam Baken. Zoals inmiddels bekend is kwamen de accounts Insomnia has Yoda en Interdictum hier niet zonder kleerscheuren doorheen. Een aantal leden van Baken complimenteerden de betrokken accounts en lieten een houding zien waardoor we blij verrast waren. Niet veel later kwam een tegen offensief, dit mocht voor hen niet baten, maar ze lieten initiatief en doorzettingsvermogen zien. Hierop ontstond er contact tussen onze beide stammen. Al snel bleek dat Baken zo niet verder wilde (mogelijk iets van mede geïnspireerd door de woorden van dhr. Kyuka op het AF) en dat wij nog rim accounts zochten. Ondanks dat de oplossing voor de hand liggend was, was de keuze niet meteen een makkelijke. Onze visie in het spel kwam overeen en de ligging was zeer geschikt, maar we vreesden voor hoe het over zou kunnen komen in het perspectief van kleine werelden. Een stap als deze zou meteen meer impact hebben doordat de wereld toch al klein is, met gelimiteerde toegang tot kwalitatieve spelers. Echter, de voordelen wogen zwaarder dan de nadelen, daarom hebben we besloten om 2 accounts van Baken mee te nemen in Help!. De intentie was nooit om 'tactisch' te rekruteren, de intentie was om in de rim de benodigde accounts te krijgen. Dat de visie van de spelers van Baken zo goed bij die van ons aansloot heeft ons overtuigd dat dit de beste weg voor ons allen is.


Reacties op de screens:

Ik vind het jammer Melvin, dat je zo onze privé gesprekken zonder enige vraag op het AF gooit. Dit is niet mijn manier van spelen, de gesprekken zijn niet voor niets 'privé'. Maar goed dan weet ik ook weer hoe wij staan.

Persoonlijk zie ik dit niet als een NAP/BG/Stamfusie. Baken bestond uit meer accounts dan iedereen denkt, een mooi voorbeeld hiervan is dat Interdictum nog niet in de stam zat, maar er waren er meer dan alleen Interdictum dat kan ik je verzekeren. Ons aanbod was daarom ook totaal niet naar de stam Baken, maar meer naar de twee accounts, TNP en Yellow Snow waar we wel verder mee konden.

Ik zie ook al dat jij hierbij goed contact hebt met het account Yoda, wij zijn als Salt, de oude leden totaal geen NAP verschuldigd aangezien we met elkaar in oorlog waren, en al 1.5e account van Baken kapot hadden gespeeld. Dat wij de sterkere spelers nu bij ons nemen, betekend niet dat wij de overige spelers een NAP moeten geven? Yoda wist dit zelf al meerdere dagen en daarbij zijn de 3 dagen (gisterenmiddag aangeboden) er nog boven opgekomen wat dit al naar een week maakte. Wij hebben alle ex stamgenoten van Snow en TNP een prima voorstel gedaan over de toekomst en dit gewoon fair opgelost.
 
Reactiescore
2.444
Het is pas jammer als mensen hun woord niet houden ;). Als je jezelf als topspeler neerzet en een pre-made opzet, is het een beetje lullig om je toekomstig tegenstander andere intenties voor te doen dan je daadwerkelijk hebt. Zeker als je ondertussen alvast 50% van de wereld Rim rekruteert.

Je begrijpt de ironie van je post hopelijk wel he?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Onze visie in het spel kwam overeen en de ligging was zeer geschikt, maar we vreesden voor hoe het over zou kunnen komen in het perspectief van kleine werelden. Een stap als deze zou meteen meer impact hebben doordat de wereld toch al klein is, met gelimiteerde toegang tot kwalitatieve spelers. Echter, de voordelen wogen zwaarder dan de nadelen, daarom hebben we besloten om 2 accounts van Baken mee te nemen in Help!. De intentie was nooit om 'tactisch' te rekruteren, de intentie was om in de rim de benodigde accounts te krijgen. Dat de visie van de spelers van Baken zo goed bij die van ons aansloot heeft ons overtuigd dat dit de beste weg voor ons allen is.

Je spreekt jezelf letterlijk tegen in dezelfde zin? Je vreesde ervoor hoe het over zou komen? Je fuseert als nummer 2 stam met de nummer 4 stam, hoe zou je denken dat het overkomt?

Persoonlijk zie ik dit niet als een NAP/BG/Stamfusie. Baken bestond uit meer accounts dan iedereen denkt, een mooi voorbeeld hiervan is dat Interdictum nog niet in de stam zat, maar er waren er meer dan alleen Interdictum dat kan ik je verzekeren. Ons aanbod was daarom ook totaal niet naar de stam Baken, maar meer naar de twee accounts, TNP en Yellow Snow waar we wel verder mee konden.

Ik zie ook al dat jij hierbij goed contact hebt met het account Yoda, wij zijn als Salt, de oude leden totaal geen NAP verschuldigd aangezien we met elkaar in oorlog waren, en al 1.5e account van Baken kapot hadden gespeeld. Dat wij de sterkere spelers nu bij ons nemen, betekend niet dat wij de overige spelers een NAP moeten geven? Yoda wist dit zelf al meerdere dagen en daarbij zijn de 3 dagen (gisterenmiddag aangeboden) er nog boven opgekomen wat dit al naar een week maakte. Wij hebben alle ex stamgenoten van Snow en TNP een prima voorstel gedaan over de toekomst en dit gewoon fair opgelost.

Met andere woorden: je hebt de rest erbij geregeld als intern, mb of fusiepartner?

Hoe is dit dan geen stammenfusie? Absurd is al gejumpt dus wordt sowieso niet gedumpt en voor de rest zit er één mb in van 30k?

Je hebt gewoon 80% van de stam binnengehaald en één iemand erbuiten gelaten?

En als het uit meer accounts bestaat? Welke dan? En horen deze niet aan de kant van Salt?
 
Reactiescore
2.064
Je spreekt jezelf letterlijk tegen in dezelfde zin? Je vreesde ervoor hoe het over zou komen? Je fuseert als nummer 2 stam met de nummer 4 stam, hoe zou je denken dat het overkomt?



Met andere woorden: je hebt de rest erbij geregeld als intern, mb of fusiepartner?

Hoe is dit dan geen stammenfusie? Absurd is al gejumpt dus wordt sowieso niet gedumpt en voor de rest zit er één mb in van 30k?

Je hebt gewoon 80% van de stam binnengehaald en één iemand erbuiten gelaten?

En als het uit meer accounts bestaat? Welke dan? En horen deze niet aan de kant van Salt?


Zoals ik al zei, Baken bestaat uit meer accounts dan het lijkt/je denkt. Wij hebben zeker niet de rest als intern / MB gerecruiteerd en hierbij wil ik het graag laten, de oplossingen naar de accounts hoeft netzoals jullie oplossing op de stab niet persee hier op het AF, maar je kan denken aan NAP's.
 
Bovenaan