Top/Flopstammen

Reactiescore
1.647
Gaat moeilijk als je in een chat wordt gestoken om snel nog berichten te verwijderen voor joey ze kon lezen. Verklaar eens over welke berichten dit ging dat ze zo belganrijk ware dat ze moesten verwijderd worden voor iemand ze las, ben erg benieuwd

Ging over een edellijn, dat soort dingen hoeven niet aan de grote klok ;) Sommige mensen hadden neit gezien dat ze dit in de chat met Joey deden.

volgens mij maar 1 keer? toen je hetzelfde in prive deed als hier. Je zegt zelf de situatie aan een ander over te laten waarna je super hard op de man begint te spelen en daarna vertrekt.

Ik heb modder genoeg over als je wilt hoor.

Kan slecht tegen als met bewijs kom, mensen eroverheen praten en dan achter je rug gaan kletsen om daarna dan zogenaamd neutraal terug te komen. Dacht 2x :s Volgens mij wacht ik daar nog steeds op je bewijs? Dus wat moet ik daar verder nog zeggen als je niet reageert op bewijs wat ik toon.

Smeer de modder op je huid is goed voor je

Wel terugkomend dingetje dat recruiten van Wow Who?, hij heeft w74 ook al doodgerecruit.

Kom je likes farmen? Je weet namelijk (is ook al 10x bewezen) dat ik daar totaal niet achter zat xD En wereld 74 is actiever als ooit tevoren volgens mij? Ook hier nog niks gespeeld dus welk punt probeer je te maken?
 
Reactiescore
447
Ging over een edellijn, dat soort dingen hoeven niet aan de grote klok ;) Sommige mensen hadden neit gezien dat ze dit in de chat met Joey deden.
Bedankt voor verduidelijking
 
Reactiescore
228
Reactiescore
1.226
Kan slecht tegen als met bewijs kom,

Je zult ongetwijfeld bewijs hebben, of goede punten, maar het gaat er natuurlijk ook om hoe je deze presenteert. Je hebt nu in 2 uur tijd al 2 mensen door mekaar gehaald, @lord-toms met @SpeedOwner.xD verward, en mijzelf met nog iemand waar ik geen weet van heb. Je kunt wel zeggen dat mensen er over heen praten of je punten niet goed lezen, maar begin dan eerst zelf eens met je punten goed, kloppend en enigszins fatsoenlijk leesbaar te maken.
 
Reactiescore
1.647
Je zult ongetwijfeld bewijs hebben, of goede punten, maar het gaat er natuurlijk ook om hoe je deze presenteert. Je hebt nu in 2 uur tijd al 2 mensen door mekaar gehaald, @lord-toms met @SpeedOwner.xD verward, en mijzelf met nog iemand waar ik geen weet van heb. Je kunt wel zeggen dat mensen er over heen praten of je punten niet goed lezen, maar begin dan eerst zelf eens met je punten goed, kloppend en enigszins fatsoenlijk leesbaar te maken.

Ik citeerde een citaat van jouw. Dus verkeerd geciteerd.

Tom en Thomas lijkt ook nogal op elkaar.

Maar als dit soort foutjes ervoor zorgen dat mensen je punten/argumenten niet goed vinden en zelf niets hoeven aan te tonen, waar ik dit wel doe, dan kan het me ook weinig schelen eigenlijk. Kan daar niets mee namelijk.
 
Reactiescore
244
Joepie eindelijk na enkele weken nog eens stof tot discussie in dit megasaaie topic! Ik speel al dikke maand niet meer maar lees af en toe nog wel eens het forum om toch een klein beetje up to date te blijven.

Het zijn zeker weten discutabele recruits vanuit 24/7. Hoe je het ook draait of keert hiermee teken je het doodvonnis van Rosé aangezien er onmogelijke fronten gecreëerd worden. Langs de andere kant vind ik het wel gewoon een zeer logische stap van de desbetreffende leden van Rosé. Ik denk dat iedereen wel weet dat het al een hele tijd rommelt (praktisch van moment 1) in Rosé. Er wordt intern in Rosé niets verandert dus ze zoeken verdere opties om op deze wereld voor wereldwinst te gaan spelen. Ik ben benieuwd wat jullie zouden doen in hun plaats :).

Verder vind ik het ook wel vrij hilarisch dat alle Nooraccounts hier zo opspringen terwijl ze zelf eigenlijk al van praktisch moment 1 samenwerken en zo een gigaoverpowerde stam hebben gecreëerd? Niet dat ik jullie niet begrijp maar het is wel vrij grappig :p

Btw vindt het vrij triest dat er vanuit 24/7 enkel comment komt door @Wow Who. Er zullen andere toch ook wel hun leider kunnen bijspringen in deze discussie zodat je niet een 1 tegen allen krijgt op dit forum?
 
Reactiescore
1.226
Verder vind ik het ook wel vrij hilarisch dat alle Nooraccounts hier zo opspringen terwijl ze zelf eigenlijk al van praktisch moment 1 samenwerken en zo een gigaoverpowerde stam hebben gecreëerd? Niet dat ik jullie niet begrijp maar het is wel vrij grappig :p

Interessant, welke "gigaoverpowerde" acties hebben er plaatsgevonden vanuit "de stam noord"?
 

Deleted User - 487824574

Guest
De giga actie van het maken van 1 stam, ow wacht. hmmm
 
Reactiescore
244
Interessant, welke "gigaoverpowerde" acties hebben er plaatsgevonden vanuit "de stam noord"?

Waar zeg ik acties? Ik zeg gewoon dat doordat jullie met 4 verschillende stammen zijn gestart (Kaas, Rauwtch, STS en Fly) dat jullie vrij easy heel Noord hebben kunnen dominaten en zo dus een vrij overpowerde stam hebben gecreëerd.
 
Reactiescore
244
Sinds wanneer wordt het starten met een premade zo uitgekotst? manman

Niet uitkotsen hoor maar vind het wel jammer dat er zolang zo geheimzinnig moet over worden gedaan. Ik vind het dan ook niet gek dat als je naar deze premade kijkt dat er dan serieuze verschuivingen tegenover komen.
 
Reactiescore
510
Eigenlijk is dit gwn een multi fusie tussen wolves, 24/7 en rosé geweest. Waar de rest zo goed als geïnternd gaat worden. Wel echt typerend voor de newbies dit.
 
Reactiescore
1.962
Niet uitkotsen hoor maar vind het wel jammer dat er zolang zo geheimzinnig moet over worden gedaan. Ik vind het dan ook niet gek dat als je naar deze premade kijkt dat er dan serieuze verschuivingen tegenover komen.

Ben het er mee eens dat het allang samengevoegd kon worden, helaas denken er meerdere personen anders over.
 
Reactiescore
244
Eigenlijk is dit gwn een multi fusie tussen wolves, 24/7 en rosé geweest. Waar de rest zo goed als geïnternd gaat worden. Wel echt typerend voor de newbies dit.

Altijd fijn zo'n mensen die lekker laagdunkend doen met een computerspelletje, vrij typerend voor de oldgens dit
 
Reactiescore
228
Niet uitkotsen hoor maar vind het wel jammer dat er zolang zo geheimzinnig moet over worden gedaan. Ik vind het dan ook niet gek dat als je naar deze premade kijkt dat er dan serieuze verschuivingen tegenover komen.
dus het fusioneren met een top 5 stam om dan 2 top 10 accs te rekruteren vind jij evenwaardig dan met een x aantal accs samen te starten? (premades zijn over het algemeen niet groter dan 10)
 
Reactiescore
1.226
Waar zeg ik acties? Ik zeg gewoon dat doordat jullie met 4 verschillende stammen zijn gestart (Kaas, Rauwtch, STS en Fly) dat jullie vrij easy heel Noord hebben kunnen dominaten en zo dus een vrij overpowerde stam hebben gecreëerd.

Goh ik weet niet waar je dan de kwalificatie overpowerd vandaan haalt, als er nog geen acties hebben plaatsgevonden. Of doel je alleen op punten aantal?
 
Reactiescore
244
Ben het er mee eens dat het allang samengevoegd kon worden, helaas denken er meerdere personen anders over.

Ik denk dat de schrik van 73 er bij vele gewoon heel hard heeft ingehakt en dat dat de reden is dat het bij jullie zolang duurt :p
 
Bovenaan