Top / Flopstammen

DeletedUser73636

Guest
Toch weer typisch het machtige royal he.
Regels afspreken om geen kata's te gebruiken behalve op verzamelplaats/muur maar dan zelf wel boerderij katapulteren.

Kansloos amateurisme, maar dat was wel te verwachten ;)

Bewijs:

- Oorlogsverklaring:

Beste Treinofielen

Wij, van Puppet en Royal, houden ook van treinen.
De trein naar het werk, de trein op vakantie, de verschillende soorten treinen herkennen aan het spoor, de stijgende kostprijs per jaar in een grafiek gooien, ...
Treinen zijn leuk!

Echter hebben jullie een patent genomen op het houden van treinen.
Dit pikken we niet langer. Wij willen dit ook kunnen!

De druppel hiervoor is het feit dat doske en kata-noob Heer orcfighter de trein naar jullie hebben genomen (samen met anderen, waarschijnlijk een hele wagon in beslag genomen).

Graag willen we hiervoor de oorlog verklaren.
Met de regel dat
unit_catapult.png
kata's enkel op de
place.png
verzamelplaats en de
wall.png
muur terecht komen.
Hopelijk vinden jullie dit een goede regel.

Veel plezier in de Royal War of the Puppet-Trains.

Getekend
Royal & Puppet

- Rapportje:

[report_display]https://nl54.tribalwars.nl/public_report/28a1b8d441e3346a0d26b883bf4769a5[/report_display]
 

DeletedUser76166

Guest
Ja, grotendeels wel, is maar een kleine bijdrage vanuit een kennis in de buurt, verder enkel eigen def. Overigens is het defwerk zelf sowieso enkel dit team.
 

DeletedUser76166

Guest
Haha, nee, is hier verder toch maar man of 15 hooguit die kijkt ;) Daar maak ik geen apart topic voor ;)
 
Reactiescore
767
jadoenfounder hier ook al:S
 

DeletedUser76166

Guest
Ah op Pc doet ie het wel, ik ga geen uitspraken doen over waar eventuele def vandaan is gekomen, ik kan wel uitspraken doen over de hoeveelheid ontvangen def, 2 van onze dorpen zijn door externen gestacked van de 7a8 front dorpen. Daarnaast moet worden opgemerkt bij de getallen van jou dat het niet de verstrekte OS is maar de door de verstrekte OS verslagen eenheden, dit aantal kan dus hoger of lager zitten door factoren als het creëren van een meerderheid situatie qua stack waardoor de hoeveelheid verslagen eenheden per eenheid verhoogd kan worden.
 

DeletedUser33115

Guest
Toch weer typisch het machtige royal he.
Regels afspreken om geen kata's te gebruiken behalve op verzamelplaats/muur maar dan zelf wel boerderij katapulteren.

Kansloos amateurisme, maar dat was wel te verwachten ;)

Bewijs:

- Oorlogsverklaring:

Beste Treinofielen

Wij, van Puppet en Royal, houden ook van treinen.
De trein naar het werk, de trein op vakantie, de verschillende soorten treinen herkennen aan het spoor, de stijgende kostprijs per jaar in een grafiek gooien, ...
Treinen zijn leuk!

Echter hebben jullie een patent genomen op het houden van treinen.
Dit pikken we niet langer. Wij willen dit ook kunnen!

De druppel hiervoor is het feit dat doske en kata-noob Heer orcfighter de trein naar jullie hebben genomen (samen met anderen, waarschijnlijk een hele wagon in beslag genomen).

Graag willen we hiervoor de oorlog verklaren.
Met de regel dat
unit_catapult.png
kata's enkel op de
place.png
verzamelplaats en de
wall.png
muur terecht komen.
Hopelijk vinden jullie dit een goede regel.

Veel plezier in de Royal War of the Puppet-Trains.

Getekend
Royal & Puppet

- Rapportje:

[report_display]https://nl54.tribalwars.nl/public_report/28a1b8d441e3346a0d26b883bf4769a5[/report_display]

Waarom wordt hier niet op gereageerd?

en ga me niet vertellen dat dit een nieuwe speler is, ik wordt afgekraakt omdat ik een lid aanneem dat met kata's gooit, ( die er overigens nu al lang uit is) en jou leden mogen dat gewoon?

Verwacht hier toch wel een nette reactie op van de leiding van Royal.

En sorry dat we niet overgenomen willen worden en terug vechten, helaas voor jullie zullen we dat blijven doen.
 

DeletedUser78303

Guest
Begrijp ik het goed als ik opmaak dat beide stammen zich niet aan de regels gehouden hebben? In dat geval moeten jullie er toch wel kunnen uitkomen? Gewoon allemaal geen kata's meer gebruiken, behalve op de muur en verzamelplaats. Het hoeft niet ingewikkelder gemaakt worden dan dat het is. :)
Ik weet ook niet in hoeverre beide stammen de afspraak verbroken hebben, maar als een van beide het een stuk heftiger heeft gedaan lijkt het me niet meer dan beleefd om een aantal dorpen terug te geven.
 

DeletedUser76166

Guest
Als ik het goed begrijp gaat het slechts om een losstaand incident? Dan lijkt me dit drama een beetje overdreven.
 
Bovenaan