Top / Flopstammen

DeletedUser76166

Guest
Okay, zou dan heeft hij bewust iemands boerderij een keer gesloopt.. Ook niet echt iets waar Dante een of andere uitvlucht voor kan of hoeft te verzinnen hoor.. Vind het heel wat dat ie hierzo uberhaupt nog op reageert, is duidelijk een totaal irrelevante discussie. :rolleyes2:
 

DeletedUser75234

Guest
Nick heeft wel degelijk de leiding van Royal aangesproken Joris. Nuja, waarom hij jullie aansprak heeft waarschijnlijk te maken met de mooie oorlogsverklaring toen indertijd.
Oké.. de manier daarop hij jullie aansprak was kaka en kon beter.. maar dat is Nick (no offense Nick:p).

Vind het excuus van een nieuwe Co op het account van MS wel echt grote lariekoek (dat woord though) xD. Denk dat er in elke stam grote duidelijke regels bestaan, en dat iedereen deze hoort te weten. Dus begin maar met een ander uitvlucht Danté, want nu val je laag :p

Een vrolijk paasei allemaal ^^
Kissies xxx

Maar dat is Nick? Milan van MS wist nog niet van de regels maar dat is Milan, dus hij doet maar verder? Daar zou je toch ook niet tevreden mee zijn?

Als je er niks vanaf weet moet je misschien even nadenken voor je iets over een situatie zegt. Mysterious Strangers heeft onlangs een nieuwe co gekregen, Milan heet die. Deze was niet op de hoogte van de regels omdat ik tot voor kort zelfs niet wist dat ze een nieuwe speler hadden. Ik denk dus dat jij eerder laag valt, jij zit in Trains he ;)
b7ef1d68ef470a13346f097669382822.png
 

DeletedUser66354

Guest
Als je er niks vanaf weet moet je misschien even nadenken voor je iets over een situatie zegt. Mysterious Strangers heeft onlangs een nieuwe co gekregen, Milan heet die. Deze was niet op de hoogte van de regels omdat ik tot voor kort zelfs niet wist dat ze een nieuwe speler hadden. Ik denk dus dat jij eerder laag valt, jij zit in Trains he ;)
b7ef1d68ef470a13346f097669382822.png

Thaha, en toch zou hij de regels op voorhand moeten weten:p

En Trains laag? We zien wel ^^
 

DeletedUser55880

Guest
Om maar van dat gezeur af te stappen;

Wat vinden jullie van Fruit! ? Zie ze de komende dagen rustig de top 10 binnen wandelen.
 

DeletedUser77666

Guest
Nieuwe elite stam met hele goeie spelers is het heb ik gehoord!
 
Bovenaan