Top / Flopstammen

DeletedUser56689

Guest
Als ik het goed begrijp gaat het slechts om een losstaand incident? Dan lijkt me dit drama een beetje overdreven.

Ach, er hoeft geen drama van gemaakt te worden, maar kata's zijn gewoon niet zo netjes. Het is bovendien bijzonder dom om regels af te spreken en je er dan zelf niet aan te houden. Ik neem aan dat de meeste mensen de kata's standaard op de muur hebben gemikt, dus om hem dan expres naar boerderij te zetten vind ik niet zo verstandig en zeker niet netjes.
 

DeletedUser66354

Guest
Trains had iemand uit Ex. overgenomen die kata's had gebruikt in het verleden. Toen hij overkwam en in Trains zat had hij dit nooit gebruikt.

Royal (en Puppet), hebben een oorlogsverklaring gemaakt met ons, waaroM duidelijk staat enkel muur en vp.
Dus ja.. dit is een ernstig incident! :)
 

DeletedUser33115

Guest
Ach, er hoeft geen drama van gemaakt te worden, maar kata's zijn gewoon niet zo netjes. Het is bovendien bijzonder dom om regels af te spreken en je er dan zelf niet aan te houden. Ik neem aan dat de meeste mensen de kata's standaard op de muur hebben gemikt, dus om hem dan expres naar boerderij te zetten vind ik niet zo verstandig en zeker niet netjes.

Het gaat erom dat we een nette reactie van de leiding van Royal verwachten, leden vanTrains hebben nooit kata's gebruikt, terwijl ze in Trains zaten, zelf een grote mond hebben en dan niet reageren als een van jullie leden Kata's gebruikt, beetje zwak.
 

DeletedUser56689

Guest
Ik zeg alleen maar dat één aanval niet netjes is, maar nog geen drama. Ik neem aan dat de leiding van Royal binnenkort wel een statement maakt en de schuldige speler op de vingers tikt.
 

DeletedUser72569

Guest
Kata's zijn een onderdeel van het spel en die zijn er niet voor het neerhalen van de muur(kan natuurlijk wel als extra).

Kata's zijn handig om spelers de boerderij neer te halen en de verzamelplaats(met 2 aanvallen), als er dan troepen buiten het dorp staan en deze staan niet in je eigen andere dorpen, dan kun je ze niet terughalen omdat de boerderij VOL is.

Ook is het voor de verdediger demotiverend als mooie gebouwen worden afgebroken, veel spelers stoppen dan of beginnen opnieuw.

De hele ophef over kata's vind ik wat overtrokken en ook het gebruik ervan moet men zelf weten, het is een oorlogspel en daarin mag je wat mij betreft gebruiken wat jij fijn vindt.

Ook BG, NAP of na beëindiging een week niet aan te vallen is leuk, maar in tijd van oorlog doet men toch altijd iets wat de afspraken te buiten gaat.

Er zullen altijd spelers zijn die zich niet aan afspraken houden, daar is niets aan te doen.

Allemaal nog een fijn pasen gewenst en niet teveel eieren eten :).
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kata's zijn een onderdeel van het spel en die zijn er niet voor het neerhalen van de muur(kan natuurlijk wel als extra).

Kata's zijn handig om spelers de boerderij neer te halen en de verzamelplaats(met 2 aanvallen), als er dan troepen buiten het dorp staan en deze staan niet in je eigen andere dorpen, dan kun je ze niet terughalen omdat de boerderij VOL is.

Ook is het voor de verdediger demotiverend als mooie gebouwen worden afgebroken, veel spelers stoppen dan of beginnen opnieuw.

De hele ophef over kata's vind ik wat overtrokken en ook het gebruik ervan moet men zelf weten, het is een oorlogspel en daarin mag je wat mij betreft gebruiken wat jij fijn vindt.

Ook BG, NAP of na beëindiging een week niet aan te vallen is leuk, maar in tijd van oorlog doet men toch altijd iets wat de afspraken te buiten gaat.

Er zullen altijd spelers zijn die zich niet aan afspraken houden, daar is niets aan te doen.

Allemaal nog een fijn pasen gewenst en niet teveel eieren eten :).

Wat een kutpost.
 

DeletedUser75234

Guest
Het gaat erom dat we een nette reactie van de leiding van Royal verwachten, leden vanTrains hebben nooit kata's gebruikt, terwijl ze in Trains zaten, zelf een grote mond hebben en dan niet reageren als een van jullie leden Kata's gebruikt, beetje zwak.
Oeps, kijk ik 2 dagen niet naar het AF en moet er opeens ergens op gereageerd worden. Ik heb dit al besproken met dader en slachtoffer. Er speelt een nieuwe co op Mysterious Stranger die niet op de hoogte was van de geldende regel. Ik heb dan ook duidelijk gemaakt en ook nog eens voor iedereen in onze stamchat gezegd dat dit geen 2de keer mag/zal gebeuren, anders komt er een plekje vrij in Royal. Ook mag jouw "slachtoffer" in het vervolg wat vriendelijker te werk gaan, of er nu een regel overtreden is of niet, ik wilde en heb dat opgelost met de accounts in kwestie maar als je me aanspreekt op zo'n manier zoals alleen Under The Agressieve Stairs kan, dan heb ik er niet veel zin in.

Verder vind ik het vreemd dat je nu opeens wel op het AF komt schrijven. Ik hou ook niet van een R2W beleid, maar vraag ik je daarom om op het AF uit te komen leggen waarom je dat doet?

Toch weer typisch het machtige royal he.
Regels afspreken om geen kata's te gebruiken behalve op verzamelplaats/muur maar dan zelf wel boerderij katapulteren.

Kansloos amateurisme, maar dat was wel te verwachten ;)

Bewijs:

- Oorlogsverklaring:

Beste Treinofielen

Wij, van Puppet en Royal, houden ook van treinen.
De trein naar het werk, de trein op vakantie, de verschillende soorten treinen herkennen aan het spoor, de stijgende kostprijs per jaar in een grafiek gooien, ...
Treinen zijn leuk!

Echter hebben jullie een patent genomen op het houden van treinen.
Dit pikken we niet langer. Wij willen dit ook kunnen!

De druppel hiervoor is het feit dat doske en kata-noob Heer orcfighter de trein naar jullie hebben genomen (samen met anderen, waarschijnlijk een hele wagon in beslag genomen).

Graag willen we hiervoor de oorlog verklaren.
Met de regel dat
unit_catapult.png
kata's enkel op de
place.png
verzamelplaats en de
wall.png
muur terecht komen.
Hopelijk vinden jullie dit een goede regel.

Veel plezier in de Royal War of the Puppet-Trains.

Getekend
Royal & Puppet

- Rapportje:

[report_display]https://nl54.tribalwars.nl/public_report/28a1b8d441e3346a0d26b883bf4769a5[/report_display]
Ik denk dat dat kansloos amateurisme er iets te veel aan was. Zoals ik al gewend ben van jou laat je je weer leiden door je gevoelens en dan komt er natuurlijk niks zinnigs uit. Als ik kijk naar de oorlogstats van Royal - Trains, dan zie ik kansloos amateurisme. En als ik kijk Under The Agressieve Stairs dan zie ik een boze Nick die graag zijn ego van onder de trap haalt en zijn vermogen om helder te denken of deftige posts/pms te schrijven onder de trap laat zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33115

Guest
Oeps, kijk ik 2 dagen niet naar het AF en moet er opeens ergens op gereageerd worden. Ik heb dit al besproken met dader en slachtoffer. Er speelt een nieuwe co op Mysterious Stranger die niet op de hoogte was van de geldende regel. Ik heb dan ook duidelijk gemaakt en ook nog eens voor iedereen in onze stamchat gezegd dat dit geen 2de keer mag/zal gebeuren, anders komt er een plekje vrij in Royal. Ook mag jouw "slachtoffer" in het vervolg wat vriendelijker te werk gaan, of er nu een regel overtreden is of niet, ik wilde en heb dat opgelost met de accounts in kwestie maar als je me aanspreekt op zo'n manier zoals alleen Under The Agressieve Stairs kan, dan heb ik er niet veel zin in.

Verder vind ik het vreemd dat je nu opeens wel op het AF komt schrijven. Ik hou ook niet van een R2W beleid, maar vraag ik je daarom om op het AF uit te komen leggen waarom je dat doet?


Ik denk dat dat kansloos amateurisme er iets te veel aan was. Zoals ik al gewend ben van jou laat je je weer leiden door je gevoelens en dan komt er natuurlijk niks zinnigs uit. Als ik kijk naar de oorlogstats van Royal - Trains, dan zie ik kansloos amateurisme. En als ik kijk Under The Agressieve Stairs dan zie ik een boze Nick die graag zijn ego van onder de trap haalt en zijn vermogen om helder te denken of deftige posts/pms te schrijven onder de trap laat zitten.

Als je dit beschouwd als en nette reactie, terwijl je niets anders doet dan je kleinerend uitlaten, zijn we idd uitgepraat, dat we er een R2W beleid op na houden maak jij ervan, niet wij, iets uit komen leggen wat alleen in jou fantasie bestaat wordt een beetje moeilijk..
 

DeletedUser75234

Guest
Als je dit beschouwd als en nette reactie, terwijl je niets anders doet dan je kleinerend uitlaten, zijn we idd uitgepraat, dat we er een R2W beleid op na houden maak jij ervan, niet wij, iets uit komen leggen wat alleen in jou fantasie bestaat wordt een beetje moeilijk..
Het was al geregeld voor dat je zelfs een post gemaakt had. Ik weet niet of Nick je hiervan op de hoogte gebracht heeft natuurlijk. Ik heb nogmaals in de post gezegd wat ik gedaan heb en als dit nog eens gebeurd er drastische maatregelen zullen volgen voor Mysterious. Is dat dan niet genoeg? Verder ben ik helemaal niet kleinerend tegenover jou, maar Nick geef ik graag de waarheid mee daarentegen. De vermelding dat je niet vaak op het AF komt was in principe niet nodig om aangehaald te worden, maar omdat je suggereert dat ik me zwak opstel door niet binnen de 2 dagen geantwoord te hebben op het forum waar jij zelden op antwoord heb ik dat er toch even bijgezet. Ik heb ook niet altijd tijd om op alles meteen te reageren, soms heb ik ook een druk weekend hoor ;)

En omdat je niet gelooft dat je aan R2W doet:

Trains:
Leden geleaved sinds begin: 37
Huidig aantal leden: 22
En toch hebben jullie momenteel nog 22 leden over.

Om dan even te vergelijken met een andere stam die al meedraait sinds het begin:

Run:
Leden geleaved sinds begin: 8
Huidig aantal leden: 14
 

DeletedUser5071

Guest
Als je dit beschouwd als en nette reactie, terwijl je niets anders doet dan je kleinerend uitlaten, zijn we idd uitgepraat, dat we er een R2W beleid op na houden maak jij ervan, niet wij, iets uit komen leggen wat alleen in jou fantasie bestaat wordt een beetje moeilijk..
Een nette reactie zou zijn dat jullie naar de leiding van Royal zouden stappen met dit verhaal.

Jullie stappen waren:
- Op het AF een post zetten
- Naar de BG een PM sturen (waarschijnlijk om de BG kapot te maken)
 

DeletedUser76166

Guest
Jeez wat een huilebalkjes bij trains.. En kan iemand die OEPS wegkataen? Hij vind dat katas daarvoor best gebruikt mogen worden.
 

DeletedUser76166

Guest
Ook BG, NAP of na beëindiging een week niet aan te vallen is leuk, maar in tijd van oorlog doet men toch altijd iets wat de afspraken te buiten gaat.

Er zullen altijd spelers zijn die zich niet aan afspraken houden, daar is niets aan te doen.
Hoe zijn gaat men standaard zijn afspraken te buiten? Spreek voor jezelf, het zou toch het streven moeten zijn om dat niet te doen en ee zijn ook wel voorbeelden van werelden waar dat soort incidenten weinig tot niet voorkwamen.
 

DeletedUser5071

Guest
Jeez wat een huilebalkjes bij trains.. En kan iemand die OEPS wegkataen? Hij vind dat katas daarvoor best gebruikt mogen worden.
Hij heeft dat als standpunt, maar zal dit zo niet doen op deze wereld.
Hij zit in Puppet en zal zich aan de regels houden die in Puppet gelden over het gebruik van kata's.

Dit is zo met hem besproken
 

DeletedUser78303

Guest
Als iedereen nu weer lief en aardig tegen elkaar kan doen op het forum zie ik geen enkel probleem meer en wens ik iedereen veel succes met oorlog voeren. Dat de beste moge winnen
 

DeletedUser75234

Guest
Als iedereen nu weer lief en aardig tegen elkaar kan doen op het forum zie ik geen enkel probleem meer en wens ik iedereen veel succes met oorlog voeren. Dat de beste moge winnen
Hey niet te snel gaan, ik wil een tegenreactie van Trains :(
 

DeletedUser66354

Guest
Nick heeft wel degelijk de leiding van Royal aangesproken Joris. Nuja, waarom hij jullie aansprak heeft waarschijnlijk te maken met de mooie oorlogsverklaring toen indertijd.
Oké.. de manier daarop hij jullie aansprak was kaka en kon beter.. maar dat is Nick (no offense Nick:p).

Vind het excuus van een nieuwe Co op het account van MS wel echt grote lariekoek (dat woord though) xD. Denk dat er in elke stam grote duidelijke regels bestaan, en dat iedereen deze hoort te weten. Dus begin maar met een ander uitvlucht Danté, want nu val je laag :p

Een vrolijk paasei allemaal ^^
Kissies xxx
 
Bovenaan