Top/Flopstammen

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ik vind het goed als de katapult discussie af en toe omhoog gegooid wordt. Je kunt er hierna iets mee doen of niet.

Situatie A is dat je er niks mee doet, af en toe erover zeikt dat je gekatapulteerd wordt en de eeuwige grumpy persoon uit gaat hangen.

Situatie B - waar ik voor zou kiezen - is dat je je stoute schoenen aantrekt en bij andere stammen aanklopt en zegt van: "Eej, willen jullie net zo graag als mijzelf liever een kata-loze (of juist zoveel mogelijk kata's?) wereld hebben? Nou, laten we eens wat afspreken!

De discussie heeft in ieder geval op mijn laatste wereld (W47) met succes tot situatie B geleid.
 

DeletedUser73696

Guest
10 edels, dat kost Team Saté momenteel 3 weken hoor :p

Ps. Ik vind gewoon dat ze te sloom groeien en dacht ik gooi ff wat ik heb gezien op forum :eek:

Ik ben benieuwd hoe lang BonitaCona doet over het terugfarmen van al zijn verloren edels.
 

DeletedUser67517

Guest
Tellen is lastig voor je man..
Bespaar je de afgang. Twee edels doodgelopen. Waarvan eentje echt met een lucky snipe.

https://nl50.tribalwars.nl/public_report/5a4454a6ab64da5d93e81442f0b82008

Maar jij zal het wel weer beter weten natuurlijk, want jij bent natuurlijk Super Mike.

images.jpg
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kijk als je een trein stuurt met 50 lc bij de 4 edels dan liep je al je edels dood en ging iedereen die snipe goed noemen. Omdat jij nu beslist te splitten en daardoor nipt je edel verliest maakt die snipe toch niet ineens minder goed. Verder is er gewoon net genoeg gestuurd ombij een worst scenario namelijk grote split toch een edel te pakken. Zoals nik hierboven zegt time je beter clears tussen je trein.
 
Reactiescore
1.094
Calm meh... Beetje aanvallen en 3 dagen later aanbieden om bij de stam te komen als het mislukt. En als je het afwijst word je ook nog uitgemaakt als niet strategische, domme speler.

Dat klinkt een beetje als CL12 met die gasten van Concept of Failure. Bijna identiek verhaal :D
 
Reactiescore
1.094
Greengang toch was het? Dat jij en je vriendjes heel graag in LULE wilden, maar ik weigerde omdat we eigenlijk beetje random waren gestart ( 3 van ons startte individueel maar we lagen pardoes naast elkaar, 4e werd uitgenodigd via email). en we eerst wilde kijken hoe actief we werden en waar t schip zou stranden. Vervolgens werden jullie heel boos en salt ook omdat werd gedacht dat men een target was, en voila nog geen 2 uur later zaten jullie al in een andere stam. En volgde inderdaad dat niet-strategische en domme speler beledigingen aan mijn adres wat ik herkende aan wat itzpapi zei.
 

DeletedUser67517

Guest
Kijk als je een trein stuurt met 50 lc bij de 4 edels dan liep je al je edels dood en ging iedereen die snipe goed noemen. Omdat jij nu beslist te splitten en daardoor nipt je edel verliest maakt die snipe toch niet ineens minder goed. Verder is er gewoon net genoeg gestuurd ombij een worst scenario namelijk grote split toch een edel te pakken. Zoals nik hierboven zegt time je beter clears tussen je trein.
Ik zeg toch ook niet dat de snipe niet goed was, ik zeg alleen dat hij geluk had dat de edel net doodliep. Wat is daar aan gelogen?
 

DeletedUser77549

Guest
Lucky snipe betekent in mijn ogen anders ook gewoon dat er maar een paar ms tussen zitten, en niet de aantallen def dat de snipe wel of niet lukt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik zeg toch ook niet dat de snipe niet goed was, ik zeg alleen dat hij geluk had dat de edel net doodliep. Wat is daar aan gelogen?

Ach, jullie Snurk spelers komen hier met zo'n air alsof jullie de enigen zijn die TW kunnen, en als ze erin slagen een aanval van jullie te stoppen is alles lucky of zijn het noobs...
 

DeletedUser61134

Guest
Is veel mooier als je bij 24% geluk nog je edel zou verliezen.
En 24,7% geluk hebt en de edel overleefd.
 
Bovenaan