Top/Flopstammen

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zolang jij als een bange wezel achter je anonimiteit verschuilt mag ik veronderstellen wat ik wil!

Verder geef ik alleen maar mee dat het dezelfde situatie is als met Snurk en daar hebben ze niet zo gereageerd toen we ex-Time spelers in de stam opnamen. Waarom dat nu ineens wel zo'n drama is snap ik niet. Het is hier ondertussen al genoeg gezegd, er zitten andere spelers op. Als jij je niet over een stomme naam heen kan zetten stuur dan 500 pp en dan vragen we wel of die wat anders kiest.
 

DeletedUser73486

Guest
Zolang jij als een bange wezel achter je anonimiteit verschuilt mag ik veronderstellen wat ik wil!

Verder geef ik alleen maar mee dat het dezelfde situatie is als met Snurk en daar hebben ze niet zo gereageerd toen we ex-Time spelers in de stam opnamen. Waarom dat nu ineens wel zo'n drama is snap ik niet. Het is hier ondertussen al genoeg gezegd, er zitten andere spelers op. Als jij je niet over een stomme naam heen kan zetten stuur dan 500 pp en dan vragen we wel of die wat anders kiest.

Joepie, ik ben een bange wezel.

Bovendien is deze actie niet hetzelfde. Bij snurk stuurde ze 2 leden niet mee en ik snap enigszins wel waarom. Omdat ze totaal niet goed voor snurk lagen. Bij ontdek liggen de spelers niet eens zo verkeerd, maar hebben ze denk ik andere redenen waarom ze die 2 spelers niet gerecruut hebben.
 
Reactiescore
1.015
Joepie, ik ben een bange wezel.

Bovendien is deze actie niet hetzelfde. Bij snurk stuurde ze 2 leden niet mee en ik snap enigszins wel waarom. Omdat ze totaal niet goed voor snurk lagen. Bij ontdek liggen de spelers niet eens zo verkeerd, maar hebben ze denk ik andere redenen waarom ze die 2 spelers niet gerecruut hebben.

Snurk als stam ligt niet eens goed dus denk niet dat dat enorm veel boeit. Doe jij mee aan de finale van het jezelf belachelijk maken op de Olympische Spelen?
 
Reactiescore
1.075
Joepie, ik ben een bange wezel.

Bovendien is deze actie niet hetzelfde. Bij snurk stuurde ze 2 leden niet mee en ik snap enigszins wel waarom. Omdat ze totaal niet goed voor snurk lagen. Bij ontdek liggen de spelers niet eens zo verkeerd, maar hebben ze denk ik andere redenen waarom ze die 2 spelers niet gerecruut hebben.

waarom ze ons niet gerekruut hebben?
Omdat we niet wouden lol.
 

DeletedUser66265

Guest
Wie zegt er dat ik in ontdek zit? Bovendien gaat het hier niet over snurk maar over de 2 van alone waarvan er 1 nogal een historie heeft met Calm waar je niet echt trots op kan zijn.

Al je posts zijn pro ontdek waarbij iedere vorm van objectiviteit ontbreekt. Verder ben je ook redelijk op de hoogte van ontdek en lijk je zo nu en dan in hun naam te spreken. Dus of je zit in ontdek of je bent de billetjes van de ontdekspelers aan het likken in de hoop dat je er ooit binnen komt. Veel meer opties zijn er geloof ik niet.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
@shotgun chickens Wat kom jij hier eigenlijk ook praten? Je account is met de ene na de andere naaistreek bezig en ondertussen ga je anderen judgen...

Karma 14 spelers, Snurk 12 spelers, Calm van 12 naar 14 gegaan. Dus er is geen enkele reden om te gaan zagen over dat we ons naar de top recruteren. We hebben nog steeds geen overdreven spelersaantal en zoals hier al genoeg op het forum is (in mijn ogen onterecht) beweerd, is Calm geen stam die het gaat halen omdat er zogezegd geen topspelers in zitten. Nog een reden waarom de recruits compleet logisch zijn en er zo geen zaak van moet gemaakt worden.

Van OPOPappel weten we al dat het een kansloos hatertje is, mogelijks geedelt in de beginfase door een Calm speler, wat de haat zou verklaren. Van jou weet ik niets en zoals je prive al zei spelen er meerdere spelers op Derpina en mag ik jou niet afrekenen op wat dat account al heeft uitgespookt in het verleden. Maar jullie grapje van gisteren daar kan ik je wel voor afrekenen. Nu is de vraag welke andere speler heeft er nog iets te zeggen op het feit dat Calm 2 spelers erbij nam. Jaja u hoort het goed, gewoon zomaar een invite sturen, ongehoord! Mss moet ik het boekje derpina eens opentrekken?

Calm is gewoon nog steeds een stam die gaat om hun stempel op de wereld te drukken. Dat we steeds een sterkere stam worden en je daarom butthurt bent, is niet echt een geldige reden om zomaar onzin te komen verkopen. Bedankt!
 

DeletedUser77747

Guest
@shotgun chickens Wat kom jij hier eigenlijk ook praten? Je account is met de ene na de andere naaistreek bezig en ondertussen ga je anderen judgen...

Karma 14 spelers, Snurk 12 spelers, Calm van 12 naar 14 gegaan. Dus er is geen enkele reden om te gaan zagen over dat we ons naar de top recruteren. We hebben nog steeds geen overdreven spelersaantal en zoals hier al genoeg op het forum is (in mijn ogen onterecht) beweerd, is Calm geen stam die het gaat halen omdat er zogezegd geen topspelers in zitten. Nog een reden waarom de recruits compleet logisch zijn en er zo geen zaak van moet gemaakt worden.

Van OPOPappel weten we al dat het een kansloos hatertje is, mogelijks geedelt in de beginfase door een Calm speler, wat de haat zou verklaren. Van jou weet ik niets en zoals je prive al zei spelen er meerdere spelers op Derpina en mag ik jou niet afrekenen op wat dat account al heeft uitgespookt in het verleden. Maar jullie grapje van gisteren daar kan ik je wel voor afrekenen. Nu is de vraag welke andere speler heeft er nog iets te zeggen op het feit dat Calm 2 spelers erbij nam. Jaja u hoort het goed, gewoon zomaar een invite sturen, ongehoord! Mss moet ik het boekje derpina eens opentrekken?

Calm is gewoon nog steeds een stam die gaat om hun stempel op de wereld te drukken. Dat we steeds een sterkere stam worden en je daarom butthurt bent, is niet echt een geldige reden om zomaar onzin te komen verkopen. Bedankt!

We zien wel wat de toekomst brengt, maar er wordt niet alleen maar onzin gepraat hoor ;).
 

DeletedUser

Guest
OPOPappel zit niet in ontdek, maak je maar niet druk, en ik snap niet warom bibber er nu ineens tussenspringt ...

Mooi daar maakten we ons ook geen zorgen over. Het gebeurt wel vaker dat er wordt ingesprongen waar dat niet de bedoeling is :eek: maar in dit geval is er daar geen sprake van.

Wat vinden de mensen van Bibber?
Tot nu toe zijn we positief verrast.

Calm is gewoon nog steeds een stam die gaat om hun stempel op de wereld te drukken. Dat we steeds een sterkere stam worden en je daarom butthurt bent, is niet echt een geldige reden om zomaar onzin te komen verkopen. Bedank

Je slaat hier de spijker op zijn kop!
 

DeletedUser69112

Guest
Hier dan de samenvatting in 5 sec:

Archery-apple-William-Tell.gif
 

DeletedUser6916

Guest
@shotgun chickens Wat kom jij hier eigenlijk ook praten? Je account is met de ene na de andere naaistreek bezig en ondertussen ga je anderen judgen...

Karma 14 spelers, Snurk 12 spelers, Calm van 12 naar 14 gegaan. Dus er is geen enkele reden om te gaan zagen over dat we ons naar de top recruteren. We hebben nog steeds geen overdreven spelersaantal en zoals hier al genoeg op het forum is (in mijn ogen onterecht) beweerd, is Calm geen stam die het gaat halen omdat er zogezegd geen topspelers in zitten. Nog een reden waarom de recruits compleet logisch zijn en er zo geen zaak van moet gemaakt worden.

Van OPOPappel weten we al dat het een kansloos hatertje is, mogelijks geedelt in de beginfase door een Calm speler, wat de haat zou verklaren. Van jou weet ik niets en zoals je prive al zei spelen er meerdere spelers op Derpina en mag ik jou niet afrekenen op wat dat account al heeft uitgespookt in het verleden. Maar jullie grapje van gisteren daar kan ik je wel voor afrekenen. Nu is de vraag welke andere speler heeft er nog iets te zeggen op het feit dat Calm 2 spelers erbij nam. Jaja u hoort het goed, gewoon zomaar een invite sturen, ongehoord! Mss moet ik het boekje derpina eens opentrekken?

Calm is gewoon nog steeds een stam die gaat om hun stempel op de wereld te drukken. Dat we steeds een sterkere stam worden en je daarom butthurt bent, is niet echt een geldige reden om zomaar onzin te komen verkopen. Bedankt!

Het enige wat hier, volgens mij terecht, wordt beweerd is dat jullie spelers aanvallen, dat gaat niet zoals gehoopt en vervolgens nodigen jullie die speler uit... Dat op zulk beleid commentaar komt kan je natuurlijk opwachten, dat is niet meer dan normaal. Anders was het geweest als er voor aanvallen op een speler een poging gedaan was om te recruiten. Nu spreek ik over het geval Doppler die uiteindelijk voor ontdek heeft gekozen. Vervolgens gaan jullie weer in zee met Bonnie, wat natuurlijk jullie goed recht is. Maar daarmee haal je ook wel een account binnen die Concept behoorlijk met kata's heeft bestookt. Lijkt uiteindelijk toch een beetje op dezelfde actie als met Doppler, enige verschil is dat die nu wel goed is gelukt. De overige recruits zie ik niet zoveel geks in eigenlijk. Maar volgens mij ging het daar ook helemaal niet over.

Dat "grapje" van gisteren op Derpina is natuurlijk onzin om daar over te beginnen, dat weten jij en ik allebei. Dit is namelijk op een voor jullie zeer gunstige manier weer opgelost, waar je je handjes mee dicht mag knijpen. Als je het daar niet mee eens bent nodig ik je van harte uit om daar met mij even over te komen babbelen, voel je vrij. Doch ben ik van mening dat je niet in de zon moet lopen met boter op je hoofd. Nu spreek ik niet jou, of jou account persoonlijk aan maar wel de stam Calm. De lijst met "grapjes" die door leden van jou stam zijn uitgespookt zijn natuurlijk ook niet mis.
 

DeletedUser4771

Guest
Het enige wat hier, volgens mij terecht, wordt beweerd is dat jullie spelers aanvallen, dat gaat niet zoals gehoopt en vervolgens nodigen jullie die speler uit... Dat op zulk beleid commentaar komt kan je natuurlijk opwachten, dat is niet meer dan normaal. Anders was het geweest als er voor aanvallen op een speler een poging gedaan was om te recruiten. Nu spreek ik over het geval Doppler die uiteindelijk voor ontdek heeft gekozen. Vervolgens gaan jullie weer in zee met Bonnie, wat natuurlijk jullie goed recht is. Maar daarmee haal je ook wel een account binnen die Concept behoorlijk met kata's heeft bestookt. Lijkt uiteindelijk toch een beetje op dezelfde actie als met Doppler, enige verschil is dat die nu wel goed is gelukt. De overige recruits zie ik niet zoveel geks in eigenlijk. Maar volgens mij ging het daar ook helemaal niet over.

Dat "grapje" van gisteren op Derpina is natuurlijk onzin om daar over te beginnen, dat weten jij en ik allebei. Dit is namelijk op een voor jullie zeer gunstige manier weer opgelost, waar je je handjes mee dicht mag knijpen. Als je het daar niet mee eens bent nodig ik je van harte uit om daar met mij even over te komen babbelen, voel je vrij. Doch ben ik van mening dat je niet in de zon moet lopen met boter op je hoofd. Nu spreek ik niet jou, of jou account persoonlijk aan maar wel de stam Calm. De lijst met "grapjes" die door leden van jou stam zijn uitgespookt zijn natuurlijk ook niet mis.

M'n beste.. Kan je niet lezen? Tim geeft hier een hele sterke argumentatie waar als ik jou post goed lees, amper naar gekeken is. Het algemeen forum. De plaats waar je a4tjes vol kan schrijven met argumenten maar waar simpelweg niet naar gekeken wordt. Als je namelijk maar vaak genoeg iets roept (argumentatie of niet) nemen spelers t vanzelf aan..

upload_2016-9-12_9-20-6.png

Er is al met doppler en zn fusiemaatje besproken dat de clears en edels die uthred meestuurde niet gepland waren, maar iets wat hij op laatste moment zelf besloot. Nonchalant wat clears en edels meegestuurd die (als ik me niet vergis) alleen geblokt werden. Vervolgens is het zo dat de 'massa' van Calm gefaald heeft en we doppler willen rekruten omdat we ze blijkbaar niet aan kunnen. Please zeg. Dit weten de spelers van doppler en dit is met hen besproken. Grappig en tegelijkertijd triest dat jullie zaken blijven herhalen waarvan je simpelweg de feiten kent. Misschien maar eens tijd voor een echte massa dan?:confused: Ga toch fietsen.

330tjxh.png


Terugvallen op het Bonnie verhaal is een logische reactie. De oud spelers van Bonnie hoef ik nooit maar dan ook nooit meer te zien. Als alleen het account bespeeld wordt door nieuwe spelers is het toch krom om hen af te rekenen op iets wat zij niet gedaan hebben. Appels met peren vergelijk. Tim legt dit heel duidelijk uit. En toch haal je naar boven dat Concept en Bonnie een probleem hebben. Leer lezen prutser.

Samenvattend:
Calm zocht voor langere tijd verbinding met stamgenoot Uthred. Toen bekend werd dat Alone! ging vallen hebben we contact gehad met Doppler, gezien dat ogenschijnlijk de beste aanvulling zou zijn. Doppler koos echter voor Ontdek waardoor ons probleem van verbinding nog niet was opgelost. Toen bleek dat Contra en Bonnie interesse hadden in Calm zijn we daar goed intern en met betreffende spelers over in gesprek geweest. Klik is er. Geen resten meer van oude problemen (buiten dan een accountnaam waar de autisten hier blijkbaar over blijven vallen) en ons probleem van verbinding wordt opgelost.

Munitite tegenpartij!?:
Calm rekruut wat ze niet aan kunnen! Wie dan? Doppler is nooit serieus onder handen genomen en Bonnie is destijds met die betreffende spelers wel degelijk een hap teruggezet.
Oehh Bonnie heeft Concept gekattaat en wordt gerekruut. Dus andere spelers pikkenbaas. Wij gaan echt niet met spelers in een stam werken die eerst gekickt zijn omdat ze niet samen kunnen werken. 1+1=?

Get the facts straight!
 
Bovenaan