Top/Flopstammen

DeletedUser34283

Guest
Voor beide, omdat een stam goede en sterke spelers recruit zijn ze opeens niet dapper en verdienen ze geen respect?

Laat ik het zo zeggen: ik vergelijk jullie met Bayern. Sommige mensen adoreren hen, anderen haten ze. Feit is dat ze puur concurrentie wegkopen en met het oog daarop, kan je je bedenkingen hierbij hebben. Dat begrijp jij ook wel.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik het zo zeggen: ik vergelijk jullie met Bayern. Sommige mensen adoreren hen, anderen haten ze. Feit is dat ze puur concurrentie wegkopen en met het oog daarop, kan je je bedenkingen hierbij hebben. Dat begrijp jij ook wel.

Dat begrijp ik zeker, maar jullie denken dat de wereld zowat gewonnen is door Bibs als ik julle nu zo hoor praten. Er zijn nog genoeg andere spelers.
 

DeletedUser69030

Guest
Dat begrijp ik zeker, maar jullie denken dat de wereld zowat gewonnen is door Bibs als ik julle nu zo hoor praten. Er zijn nog genoeg andere spelers.

Maar wees nu eens concreet, welke stam/spelers zouden BiBs kunnen laten vallen :/? Met 2x zoveel punten als de nummer 2 stam (ook qua puntengemiddelde/dorpjes) zie ik niet echt de rimstammen veel uithalen. Hierbij wil ik ook vermelden dat ik het zwaar mis kan hebben & dat er allerlei mankementen zijn in bibs waardoor deze alsnog gesplitst kan worden.
 

DeletedUser

Guest
nog meer spionnen !.

Het is wel duidelijk dat Bibs de grootste spelers in hun stam wil hebben en dan maakt de ligging niet uit.

in het begin van deze wereld had ik respect voor bibs met die paar spelers, maar het respect is helemaal weg.

Ze gaan nu echt alleen voor de 1e plek en het maakt niet uit hoe :D

Dude, serieus, we rekruteren ons niet naar de top, we stonden al in de top.
We zijn gefuseerd met UI, so what?
Daarna zijn er nog ongeveer 6 acc's van andere stammen gekomen, so what?
Bemoei je er zo niet mee joh.
Zie je ons mss op het AF staan roepen dat we top 1 staan? Dat we 3 spelers hebben gerekruteerd? NEE...
Als je ff logisch nadenkt dan kan je daarmee de link leggen, dat we ons niet naar de top rekruteren ;)

Wees ff niet dom en ga niet lopen haten op Bibs.

#Haters gonna hate DIE
 

DeletedUser

Guest
Maar wees nu eens concreet, welke stam/spelers zouden BiBs kunnen laten vallen :/? Met 2x zoveel punten als de nummer 2 stam (ook qua puntengemiddelde/dorpjes) zie ik niet echt de rimstammen veel uithalen. Hierbij wil ik ook vermelden dat ik het zwaar mis kan hebben & dat er allerlei mankementen zijn in bibs waardoor deze alsnog gesplitst kan worden.

Zoals al vaak aangegeven door gent/imperium is ons stamcluster erg groot, niet compact. Elke speler heeft nog front, wat ook meteen de uitdaging brengt. Het is zeker niet zo dat we erg individualistisch spelen, maar het gevaar is nog voor niemand geweken. Je ziet nu met RISEN/MM dat er wel wat te doen is tegen individuele accounts die wat meer afgelegen liggen.
 

DeletedUser68345

Guest
Laat ik het zo zeggen: ik vergelijk jullie met Bayern. Sommige mensen adoreren hen, anderen haten ze. Feit is dat ze puur concurrentie wegkopen en met het oog daarop, kan je je bedenkingen hierbij hebben. Dat begrijp jij ook wel.

Wij betalen ze niet hoor.
 

DeletedUser34283

Guest
Dat begrijp ik zeker, maar jullie denken dat de wereld zowat gewonnen is door Bibs als ik julle nu zo hoor praten. Er zijn nog genoeg andere spelers.
Dat heb ik nooit beweerd en zal je me ook nooit horen beweren. Ik heb al te veel stammen zien vallen die de core in bezig hadden. De enige die echt met groot succes de core verdedigde, was Sangu. Bibs schat ik niet op het niveau Sangu.
Maar wees nu eens concreet, welke stam/spelers zouden BiBs kunnen laten vallen :/? Met 2x zoveel punten als de nummer 2 stam (ook qua puntengemiddelde/dorpjes) zie ik niet echt de rimstammen veel uithalen. Hierbij wil ik ook vermelden dat ik het zwaar mis kan hebben & dat er allerlei mankementen zijn in bibs waardoor deze alsnog gesplitst kan worden.

Voldoende spelers. Er zit voldoende kwaliteit buiten Bibs.
 

DeletedUser69030

Guest
Dat weet ik zeker ;) maar het zou een beest combinatie van dwaasheid & lef moeten zijn, wil je BiBs nu de oorlog verklaren. Al lijkt het me sterk dat dit moment nog 'ns gaat komen.
 

DeletedUser

Guest
bibs wil er zeker van zijn niet onderuit te gaan en dan kun je beter spelers aannemen dan dat ze je vijand zijn :D
 

DeletedUser67818

Guest
bibs wil er zeker van zijn niet onderuit te gaan en dan kun je beter spelers aannemen dan dat ze je vijand zijn :D

Mijn god, wat ben jij een achterdochtige gast:

Ten eerste; waar doel je nou op? 'beter spelers aannemen dan dat ze je vijand zijn'? Dus elke stam die ook maar 1 speler erbij neemt, doet dit? Of begrijp ik het nou verkeerd? --> in principe is iedereen buiten je eigen stam een vijand.
Ten tweede; wat is dan tussen TX en -ST- gebeurd? De dag nadat jullie een oorlogsverklaring indienen aan -ST-, zijn jullie overgestapt naar -ST-. Dit is toch echt een voorbeeld waar jijzelf op doelt.
Ten derde; jij bent één van de redenen dat het niet meer loopt in -ST-. Het was alsof je in die stam wou, om hem kapot te maken. Je brengt enkel ellende met je mee (hoor ik van verschillende -ST-'ers).
 
Bovenaan