Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Op het feit dat het zo'n typische enthousiaste premade is met teveel leden en de hoop om langer dan een maand (maximaal 2) te bestaan.

Oké, ik weet ook wel dat premades 9/10 keer direct falen. Maar ja, we mogen het wel proberen. En 20 leden is voor de start niet teveel ;)
 

DeletedUser51944

Guest
Oké, ik weet ook wel dat premades 9/10 keer direct falen. Maar ja, we mogen het wel proberen. En 20 leden is voor de start niet teveel ;)

20 leden is voor de start heel veel. Zeker als je Ingame nog ten gunste van de ligging wil recruteren.
Maarja enigzins, als er alleen maar noobs in de stam zitten waarvan er al 15 afvallen voor de start dan zijn het er nooit teveel natuurlijk. :p
 

DeletedUser

Guest
20 leden is voor de start heel veel. Zeker als je Ingame nog ten gunste van de ligging wil recruteren.
Maarja enigzins, als er alleen maar noobs in de stam zitten waarvan er al 15 afvallen voor de start dan zijn het er nooit teveel natuurlijk. :p


Met deze ligging had ik liever minder gehad xD Maar komt wel goed ;) Vallen altijd mensen af met de start, dus we zien wel.
 

DeletedUser

Guest
20 leden is voor de start heel veel. Zeker als je Ingame nog ten gunste van de ligging wil recruteren.
Maarja enigzins, als er alleen maar noobs in de stam zitten waarvan er al 15 afvallen voor de start dan zijn het er nooit teveel natuurlijk. :p

Ze begrijpen het niet K., laat ze maar in hun hoop dat ze 't redden ^^.

Je laatste regel owned btw:p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mooi stammetje idd vooral C-W-B:D
 

DeletedUser

Guest
Beren ziet er wel deftig uit hoor, er zijn andere zoals KIngs en Equal die gedoemd zijn om te falen, de eerste massastammen van de wereld zijn dat meestal :)
 

DeletedUser64386

Guest
Beren! is flop

Er zullen heus wel wat spelers afvallen, dat is altijd in de start, maar voor de rest denk ik dat deze Premade lang kan blijven staan,zitten een paar zeer sterke spelers in die kunnen uitgroeien tot een kracht in deze wereld, verder hoop ik ook dat we kunnen laten zien dat Premades niet altijd mislukken en er wel premades bestaan die het lang volhouden.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Check nmr 2 stam:p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk ook wel dat beren het zal halen ^^ eens kijken of ik me niet kan aanmelden haha :)
 

DeletedUser

Guest
Er zullen heus wel wat spelers afvallen, dat is altijd in de start, maar voor de rest denk ik dat deze Premade lang kan blijven staan,zitten een paar zeer sterke spelers in die kunnen uitgroeien tot een kracht in deze wereld, verder hoop ik ook dat we kunnen laten zien dat Premades niet altijd mislukken en er wel premades bestaan die het lang volhouden.

Welke goede spelers zitten erin als ik vragen mag :)?
 

DeletedUser48278

Guest
Er zullen heus wel wat spelers afvallen, dat is altijd in de start, maar voor de rest denk ik dat deze Premade lang kan blijven staan,zitten een paar zeer sterke spelers in die kunnen uitgroeien tot een kracht in deze wereld, verder hoop ik ook dat we kunnen laten zien dat Premades niet altijd mislukken en er wel premades bestaan die het lang volhouden.

Juist, net zo als de vorige 588 premades. Het is gewoon matigheid troef. En ja, dat kun je zelfs weten zonder de spelers te kennen.
 
Bovenaan