Top/Flopstammen

DeletedUser68345

Guest
dit lijkt me op deze manier;),

is toch anders niks aan om zo'n wereld nog te spelen?
ik zie tribalwars als een spel waarin je oorlog moet zoeken,

en niet allemaal een groepje vormen om zo een wereld dominatie te krijgen
(mijn mening)

maar zoals meer mensen weten is BLUR zo1;)

Kijk naar DRUNK w23,
erg jammer,

ook w23 is verprutst door blurretje,

JA BLUR K WEET WEL DAT JIJ ER NIET MEER SPEELT

dus hoop dat dit niet ook hier zal gebeuren;)
vandaar onze lichtelijke fustraties,:D

Moest je weten heb ik de stam Drunk niet eens opgericht.
Dus waarom jij opnieuw de aanstalte maakt om mij zwart te maken begint redelijk zielig te worden.
Als iedereen er van overtuigd is dat Bibs arrogant is dan wacht je toch gewoon af...
Volgens iedereen gaan we vallen kan goed zijn ? Maar waarom nu deze wereld verzieken met tranen --'
Doe er iets aan :(

Bibs valt voorlopig niet denk ik het een copy van dunno en aantal serve spelers en nog wat maar zover ik weet erg close

Als iedereen er van overtuigd is dat Bibs arrogant is dan wacht je toch gewoon af...
Volgens iedereen gaan we vallen kan goed zijn ? Maar waarom nu deze wereld verzieken met tranen --'
Doe er iets aan :(

okee sorry meester hase

ik zal wel wat nuttigs zeggen

BV dat bibs nooit tegen Fadetoblack opkan

gister nog dorpje van blur gecleard:cool:

Proficiat ga vanaf nu maar is wekkers zetten om te dodgen net weer half dorpje laten clearen.
Moest het een ganse clear zijn was het schaamtevol geweest :D
 

DeletedUser

Guest
Proficiat ga vanaf nu maar is wekkers zetten om te dodgen net weer half dorpje laten clearen.
Moest het een ganse clear zijn was het schaamtevol geweest :D

snap je niet helemaal maar was ook niet serieus dat we dachten goed bezig te zijn hoor XD

Echt zieke skills om 200 bijl ofzo te clearen haha we so pro
 

DeletedUser

Guest
iRewind
Punten: 209.302
Rang: 178
Verslagen tegenstanders: 349.247 (355.)
Stam: Bibs

top recruit :D
 

DeletedUser69030

Guest
iRewind
Punten: 209.302
Rang: 178
Verslagen tegenstanders: 349.247 (355.)
Stam: Bibs

top recruit :D


Als je hem eens zou kennen... Volgens mij de beste speler op deze hele wereld. Moet wel zeggen dat het me teleurstelt dat Oh Al! zich ook al bij Bibs heeft gevoegd, moest imo. vooral van deze spelers komen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64057

Guest
iRewind
Punten: 209.302
Rang: 178
Verslagen tegenstanders: 349.247 (355.)
Stam: Bibs

top recruit :D

als je even had gekeken zie je dat hij aan de rand van de wereld ligt en dan kan het nog best een goeie zijn
verder is het virj zielig om je naar de top te recruteren en ik hoop dat andere stammen dit ook gaan doen:p
 

DeletedUser69030

Guest
als je even had gekeken zie je dat hij aan de rand van de wereld ligt en dan kan het nog best een goeie zijn
verder is het virj zielig om je naar de top te recruteren en ik hoop dat andere stammen dit ook gaan doen:p

Bibs stond al aan de top, nu zijn ze nog enkel de wereld aan het natrappen door sterke spelers te recruiten & de rest geen kans te geven. Helaas gaan deze spelers er nog op in ook :p
 

DeletedUser69030

Guest
Nog 5 spelers & dan hebben jullie de volle top 20 dusja ;) nog 27 spelers voor de volle top 50


Edit: iets is misgegaan bij het tellen lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je hem eens zou kennen... Volgens mij de beste speler op deze hele wereld. Moet wel zeggen dat het me teleurstelt dat Oh Al! zich ook al bij Bibs heeft gevoegd, moest imo. vooral van deze spelers komen :eek:

Verbaasd me niks. Wie is die homofiele persoon die zo achtelijk bezig is?
 
Reactiescore
533
iRewind
Punten: 209.302
Rang: 178
Verslagen tegenstanders: 349.247 (355.)
Stam: Bibs

top recruit :D
Grappig... Dus omdat deze speler wat minder punten heeft is het geen goede recruit meer?
Enkele dagen geleden was je nochtans van mening dat Bibs enkel ging om de grootste spelers...
Het is wel duidelijk dat Bibs de grootste spelers in hun stam wil hebben en dan maakt de ligging niet uit.

Vind het trouwens wel grappig om dit allemaal van jou te lezen, terwijl er veel ergere verhalen over jou circuleren dan wat recruits.
Zullen we weer een stam dit maal aan de schandpaal hangen opdat NIEMAND gedurende deze hele wereld iets met deze stam te maken wilt hebben :eek: :eek: :eek: :eek:

landerc 15.04.13 17:57
Beste,
ik [player]landerc[/player] ben een genietende speler van dit spel. ik speel dit dagelijks en steek er geld en tijd in. ik had nu 42.000 punten en was MB van [player]Fadetoblack[/player]. nu heeft hij me gevraagt om hem een VV door te sturen, ik was ook op reis en had niet zoveel tijd. ik had eigenlijk best een hechte band met hem en heb veel voor hem gedaan. maar nu zag ik dat m'n VV aan iemand van z'n stam gegeven was. ik beindigde dit en zag het volgenden. mijn 3 beste dorpen van me worden aangevallen door stamgenoten van hem. hij heeft al m'n troupen als ondersteuning gestuurt naar een dorp 100 uur van me. ik kan ze dus niet terugsturen en ben dus helemaal verloren. met deze mail hoop ik een soort van 'oorlog' te creeren tegen [ally]TX[/ally]. Ze spelen het spel best vals en aangezien ik wat ervaring heb weet ik dat sommige tribalwarsspelers hier zeer tegen zijn. het blijft een spel maar dit soort van bedrog gaat ver over de schreef.
m'n dorpen worden overgenomen door [player]Zamunga[/player]

mvg,
[player]landerc[/player]

bik en rode trap 16.04.13 09:05
Wat een laffe streek. Ik zal dit zeker bekend maken.

Zielige flikkers.

Even ter info

De MB Fadetoblack Ik dus heb hier niet aan mee gedaan.

Wou de vv die ik voor check gebruikt heb aan Dagobert geven zodat ik hem eerder kan deffen en ook aanvallen.

Dit plan was er maar niet zonder van te voren minstens 2 dagen NAP. De troepen weg sturen heb ik niks mee te maken en vind dat niet okee. Ik als MH heb ook geen enkele dorpen van hem aangevallen of veroverd!

MVG

Fade

Nha die NAP is meer voor de sier

op zijn dorpen was ik nog geen halve clear kwijt geraakt.

Ook zit hij zelf zo zielig te doen maar hij heeft 2 mensen van notabenen zijn eigen stam overgenomen die hem eerst hielpen. En troepen wegsturen is best laag en sta ik ook niet achter. En backstab had ej het mogen noemen na de 2 dagen N.A.P. dat klopt maar jha als je zelf zo doet krijg je het terug

MVG
FADE

dat ik de vv heb doorgegeven aan dago is idd mijn verantwoordelijkheid. maar ik had van zo een speler dat niet verwacht en ik denk niemand

Nouja, hij doet zijn naam iniedergeval wel eer aan met dit gedrag. Dagobert is ook een gierigaard die alleen op geld uit is, bij hem zijn het dorpjes.

Om dan ook nog maar te zwijgen van de belabberde sfeer die je nu volgens enkele ex-leden in -ST- brengt.
 

DeletedUser68300

Guest
Jongens ik ben terug om jullie te redden:p, bibs moet vallen voor een mooie eindstrijd!
 
Bovenaan