Top/flopstammen

DeletedUser66199

Guest
Wahah, Tara, mogen we die stats dan ff zien..?
Die van toen je in empire zat? Of bedoel je die van DU?
Leuk te zien dat mensen niet kunnen discussiëren op basis van feiten.
Dat is niet een kwestie van beter weten, dat is een kwestie van zaken checken als er dingen gezegd of getikt worden.
En ik zie niet in wat de basis moet zijn van de Top die kloetinge van zijn/haar/hun stam(men) vind.
Geen van die stammen was een lang leven beschoren, wat de reden ook mag zijn, echt TOP!

Dat is tenslotte ook wat je wilt als je een TOP auto koopt: dat je elke 3 maanden een andere moet kopen wahaha
 

DeletedUser

Guest
Wahah, Tara, mogen we die stats dan ff zien..?
Die van toen je in empire zat? Of bedoel je die van DU?
Leuk te zien dat mensen niet kunnen discussiëren op basis van feiten.
Dat is niet een kwestie van beter weten, dat is een kwestie van zaken checken als er dingen gezegd of getikt worden.
En ik zie niet in wat de basis moet zijn van de Top die kloetinge van zijn/haar/hun stam(men) vind.
Geen van die stammen was een lang leven beschoren, wat de reden ook mag zijn, echt TOP!

Dat is tenslotte ook wat je wilt als je een TOP auto koopt: dat je elke 3 maanden een andere moet kopen wahaha


Het draait hier niet alleen om stammen.
in de stammen hebben wij altijd alleen 1 vijand gehad.
Swas - Semper - Narrr.
Dit is al vanaf begin af aan al zo.

Dat zijn onze Oorlogs statustieken.
Niet famous e.d.

Als je na onze stats kijkt ( zet je bril maar vast op )
Dan zie je dat wij nooit te schaften hebben gehad met 1 of andere oorlog die des betreffende stam voerde.
Wij zijn enkel in oorlog geweest ( zijn ) met de boven genoemde stammen.
en dan kijk ik het meest richting Narrr.

Dat weet iedereen in en rond ons account.

Zoals velen al zeiden.
Ga een leven zoeken.
ga van je vakantie genieten.

Maar ga niet onze tijd verdoen.
 

DeletedUser66199

Guest
Alweer onjuist: dit topic gaat over top of flopSTAMMEN...
En dat jij je niet met een oorlog oid hebt bemoeit, wil niet zeggen dat de STAMMEN waarin je zat dat ook niet deden.
Uit de stats van de STAMMEN waarin jij zit/zat blijkt iets anders dan jij wilde suggereren met je grafiekjes...
Jij kwam met statistiekjes van je huidige stam, die zou ik graag eens up2date zien.
Had je enkel met FEITEN gekomen over je eigen account, had ik ook niet gereageerd.
Je kwam echter met onjuiste en/of halve info over je STAMMEN en die heb ik ff recht gezet.

Ik heb nimmer beweert dat jullie account top of flop is, daar gaat dit topic nml niet over :cool:
 

DeletedUser

Guest
Alweer onjuist: dit topic gaat over top of flopSTAMMEN...
En dat jij je niet met een oorlog oid hebt bemoeit, wil niet zeggen dat de STAMMEN waarin je zat dat ook niet deden.
Uit de stats van de STAMMEN waarin jij zit/zat blijkt iets anders dan jij wilde suggereren met je grafiekjes...
Jij kwam met statistiekjes van je huidige stam, die zou ik graag eens up2date zien.
Had je enkel met FEITEN gekomen over je eigen account, had ik ook niet gereageerd.
Je kwam echter met onjuiste en/of halve info over je STAMMEN en die heb ik ff recht gezet.

Ik heb nimmer beweert dat jullie account top of flop is, daar gaat dit topic nml niet over :cool:

Klopt dit gaat over stammen idd.

Maar de enige persoon die jij noemt is team kloetinge , team kloetinge en ojha Team kloetinge.
Geeft niet, de mensen met wie wij te maken hebben weten wat ze aan ons hebben en anders om net zo.

Dat jij het niet hebt kunnen redden op deze wereld is zielig voor je.
En diep triest.

Maar om daar dan spelers van W25 mee lastig te vallen?
 

DeletedUser66199

Guest
Tja, dat komt omdat jullie zelf begonnen met onjuistheden neer te strooien...
Waarom daar spelers van W25 mee lastig vallen?
 
Reactiescore
768
Tja, dat komt omdat jullie zelf begonnen met onjuistheden neer te strooien...
Waarom daar spelers van W25 mee lastig vallen?

Beste meneer,

Ik lees dat u op wereld 25 heeft gespeeld, maar nu niet meer. U speelt nu op wereld 26 en komt op dit forum ( wat eigenlijk bedoelt is voor leden van wereld 25) een
Beetje respectloos praten over bepaalde spelers. Ik ken u niet en u mij niet, maar zou u A.U.B. Zich bezig willen houden met u eigen wereld? U bent vrij om op dit forum te praten, maar dan met respect richting andere spelers. Dat u blijkbaar iets tegen (famous of kloetinge hebt) hoeft u niet met ons te delen. Als zij volgens u zich anders voordoen dan dat ze zijn is dat hun probleem niet uw probleem. U speelt namelijk niet meer op deze wereld en u heeft dus niks te maken met het feit dat 'famous' of wat dan ook zich voordoen als pro spelers of wat dan ook. Waar ik me aan stoor is dat een speler die niet eens meer speelt op deze wereld, na een lange tijd gaat nuilen en respectloos richting andere mensen reageert. Provoceren mag, maar niet respectloos Naar overige leden van deze wereld.

MVG,

Purpletail wereld 25
 

DeletedUser52567

Guest
Wahah, Tara, mogen we die stats dan ff zien..?
Die van toen je in empire zat? Of bedoel je die van DU?
Leuk te zien dat mensen niet kunnen discussiëren op basis van feiten.
Dat is niet een kwestie van beter weten, dat is een kwestie van zaken checken als er dingen gezegd of getikt worden.
En ik zie niet in wat de basis moet zijn van de Top die kloetinge van zijn/haar/hun stam(men) vind.
Geen van die stammen was een lang leven beschoren, wat de reden ook mag zijn, echt TOP!

Dat is tenslotte ook wat je wilt als je een TOP auto koopt: dat je elke 3 maanden een andere moet kopen wahaha

Jij wil mijn stats zien???? ohhhh die laat ik met grote trots zien, ik ben hier niet gauw van showen met mijn stats omdat ik weet dat er spelers zijn die beter zijn dan mij/ons maar hier zijn ze en daarna je bekkie houwe

Hier zijn onze stats geniet en leer ervan :)

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=player&id=1772652&utm_source=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref

hier de stats van IRD

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=437

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=437&mode=conquer_stats

empire

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=17386

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=17386&mode=conquer_stats

DU

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=18856

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=18856&mode=conquer_stats

dan de stats van jou heilige vriendjes

Rineander

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=player&id=1937990

en deze
http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=tribe&id=40&mode=conquer_stats
van famous
zoals je ziet een hele grote internkliek
1500 bb
900 interns



Gewoon niet op zo'n faalhaas reageren ;)

+++++1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66199

Guest
Wahaha, intern kliek..? Bij jullie heet dat toch: omstandigheden, tegenslagen, of welk ander excuus dan ook?
Kun jij wel goed tellen, je schijnt namelijk ook al de kaart niet te kunnen lezen?
Als ik de stats goed bekijk (en dat deed ik al voor die tijd) dan herken ik in elke van die stammen een patroon:
1) Dorpen verliezen aan een flopstam en flopspelers,
2) internen en uit de stam wippen, niet noodzakelijk in die volgorde
3) stam valt uit elkaar en er word weer eens een nieuwe gefuseerd...

Maar dat gebeurd natuurlijk met topstammen: die blijf je steeds vormen...

Ook zie ik in de stats, van wie je mijn heilige vriendjes noemt, een hoop dorpjes langs komen van spelers die in die "topstammen" zaten en volgens eerdere berichten enkel intern zouden zijn overgenomen?

En over internkliek gesproken...
Het account Kloetinge kan daarover meepraten zie ik..?
Groot geworden met interns (immers je hebt goede banden met die andere 3 stammen) en dorpjes van MB's en/of DU's...

kusje :tongue:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60178

Guest
Wahaha, intern kliek..? Bij jullie heet dat toch: omstandigheden, tegenslagen, of welk ander excuus dan ook?
Kun jij wel goed tellen, je schijnt namelijk ook al de kaart niet te kunnen lezen?
Als ik de stats goed bekijk (en dat deed ik al voor die tijd) dan herken ik in elke van die stammen een patroon:
1) Dorpen verliezen aan een flopstam en flopspelers,
2) internen en uit de stam wippen, niet noodzakelijk in die volgorde
3) stam valt uit elkaar en er word weer eens een nieuwe gefuseerd...

Maar dat gebeurd natuurlijk met topstammen: die blijf je steeds vormen...

Ook zie ik in de stats, van wie je mijn heilige vriendjes noemt, een hoop dorpjes langs komen van spelers die in die "topstammen" zaten en volgens eerdere berichten enkel intern zouden zijn overgenomen?

En over internkliek gesproken...
Het account Kloetinge kan daarover meepraten zie ik..?
Groot geworden met interns (immers je hebt goede banden met die andere 3 stammen) en dorpjes van MB's en/of DU's...

kusje :tongue:

Ja jonge, je hebt nu wel bewezen dat je een noob bent.
Hup hup, terug naar je eigen forum!

Je bent gewoon gefaald op 25, en kan daar niet tegen.
 

DeletedUser66199

Guest
Ja jonge, je hebt nu wel bewezen dat je een noob bent.
Hup hup, terug naar je eigen forum!

Je bent gewoon gefaald op 25, en kan daar niet tegen.

Wahaha, als ik nog eens de stats bekijk, dan valt dat falen nog wel mee.
Lijkt erop dat Kloetinge binnenkort weer een stamgenoot minder heeft..?
 

DeletedUser

Guest
Beste,

Zoals iedereen hier vraagt, ga alstublieft van dit forum ! Ik speel op wereld 25 en volg dit forum om altijd de leuke nieuwtjes te weten over wereld 25 ivm de oorlogen etc. Maar nu heb ik net je 3 pagina's gezeik moeten lezen... En het heeft me niets bijgebracht, ik snap echt niet wat jij probeert duidelijk te maken, dat famous een topstam is ofso ?
 

DeletedUser66199

Guest
Wahaha, alweer zo'n reactie.
Ik heb steeds met respect over iedereen gesproken; sterker nog: als je het hele topic terug leest zul je zien dat ik de enige ben die met respect over de zaken tik.
Ik heb enkel de zaken weergegeven zoals ze zijn en wel met respect naar anderen toe.
Terwijl de meesten toch bijzonder respectloos hebben gereageerd...
Oh ja: respect moet je niet verdienen; dat heb je tot je hebt bewezen het niet te verdienen...
 

DeletedUser60178

Guest
Wahaha, alweer zo'n reactie.
Ik heb steeds met respect over iedereen gesproken; sterker nog: als je het hele topic terug leest zul je zien dat ik de enige ben die met respect over de zaken tik.
Ik heb enkel de zaken weergegeven zoals ze zijn en wel met respect naar anderen toe.
Terwijl de meesten toch bijzonder respectloos hebben gereageerd...
Oh ja: respect moet je niet verdienen; dat heb je tot je hebt bewezen het niet te verdienen...

Besluit:
Jij bent noob en failt op alle werelden, hebt een slechte reputatie op w 26 en komt daarom hier wat stoer doen.
Ik ben PRO samen met iedereen behalve famous & Jij.

Discussie opgelost, terug on-topic nu!
 

DeletedUser52567

Guest
vroeger kon je de posten van spelers blokkeren, weet iemand of dit nu nog kan???
 

DeletedUser

Guest
Jazeker. Ga naar instellingen. Dan naar mijn instellingen en daar staat je negeerlijst tussen :p
 
Bovenaan