Top/flopstammen

DeletedUser65376

Guest
Wahaha, alweer zo'n reactie.
Ik heb steeds met respect over iedereen gesproken; sterker nog: als je het hele topic terug leest zul je zien dat ik de enige ben die met respect over de zaken tik.
Ik heb enkel de zaken weergegeven zoals ze zijn en wel met respect naar anderen toe.
Terwijl de meesten toch bijzonder respectloos hebben gereageerd...
Oh ja: respect moet je niet verdienen; dat heb je tot je hebt bewezen het niet te verdienen...

T enigste dat ik zie als ik t terug lees, is hoe jij in t begin Eating Donatz afkraakt over zijn spel fouten :rolleyes:

Daarna is t enigste wat je doet team kloetinge proberen zwart te maken op t aff en hun jouw falen in de schoenen te schuiven? En dan vooral in de persoon van Tara. En in al die posts die ik van je richting Tara heb gelezen staat er niks wat met RESPECT te maken heeft, je posts zijn namelijk op t vijandige af. Daarnaast is 99% van je woorden "whahahaha" en dat bij zowat elke opmerking wat een respect :rolleyes:

Ik heb Tara soms gesproken op w27 en zelf in alle 3 de stammen gezeten tegen wie ze streed/strijd. Maar zover ik dr ken heeft zij wel degelijk sterke stammen opgericht en is lang niet elke stam waarin zei zat gefaald, een voorbeeld is Empire hoeveel moeten had SWAS wel niet met t op edelen van die stam en vooral met t account Kloetinge? Gigantisch veel en t is ze ook nooit gelukt.

Maar terug ter zake ik zie nergens enig betoon van respect tegen welk account hier dan ook, ik ga je geen "noob" ofwat dan ook noemen want dat is weer respectloos tegen jou, maar t enigste dat ik je vraag of je gewoon kan ophouden met t zwart maken van een van de betere w25 accounts. En van dit forum wil vertrekken of fatsoenlijke posts wil plaatsen zodat je niet het lees plezier van de andere afgangers verpest.
 

DeletedUser59402

Guest
Maar terugkomend op de echte topstam Famous. In het verleden hebben zij een vermeende massa op Loseyourmind gedaan, resultaat: 13 verloren dorpen aan de kant van Lym (3 had hij weer terug weten te pakken ofseuh). Nu is Lym een beetje aan het kloten en neemt zo even binnen 3 dagen zo'n 15 dorpjes over van Famous, zonder dat er ook maar een massa aan vooraf ging. Beetje jammer Famous...

Nog bedankt om ons op deze feiten te wijzen daar het ons door gebrek aan kennis en kunde in dit spel nog niet was opgevallen .
Maar nu zitten we zelf even 3 dagen te kloten en we pakken 127 dorpen (154 tot.) van Loseyourmind ...

Vind je het nog steeds ... Beetje jammer Famous... ?
 

DeletedUser52567

Guest
T enigste dat ik zie als ik t terug lees, is hoe jij in t begin Eating Donatz afkraakt over zijn spel fouten :rolleyes:

Daarna is t enigste wat je doet team kloetinge proberen zwart te maken op t aff en hun jouw falen in de schoenen te schuiven? En dan vooral in de persoon van Tara. En in al die posts die ik van je richting Tara heb gelezen staat er niks wat met RESPECT te maken heeft, je posts zijn namelijk op t vijandige af. Daarnaast is 99% van je woorden "whahahaha" en dat bij zowat elke opmerking wat een respect :rolleyes:

Ik heb Tara soms gesproken op w27 en zelf in alle 3 de stammen gezeten tegen wie ze streed/strijd. Maar zover ik dr ken heeft zij wel degelijk sterke stammen opgericht en is lang niet elke stam waarin zei zat gefaald, een voorbeeld is Empire hoeveel moeten had SWAS wel niet met t op edelen van die stam en vooral met t account Kloetinge? Gigantisch veel en t is ze ook nooit gelukt.

Maar terug ter zake ik zie nergens enig betoon van respect tegen welk account hier dan ook, ik ga je geen "noob" ofwat dan ook noemen want dat is weer respectloos tegen jou, maar t enigste dat ik je vraag of je gewoon kan ophouden met t zwart maken van een van de betere w25 accounts. En van dit forum wil vertrekken of fatsoenlijke posts wil plaatsen zodat je niet het lees plezier van de andere afgangers verpest.


Respect...thanks :)

@ Backtrack...

Hoe vreselijk wij het natuurlijk vinden dat lym word weg geadeld...toch wil ik zeggen dit hebben jullie goed gedaan, eerlijk is eerlijk en ere wie de eer toekomt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nog bedankt om ons op deze feiten te wijzen daar het ons door gebrek aan kennis en kunde in dit spel nog niet was opgevallen .
Maar nu zitten we zelf even 3 dagen te kloten en we pakken 127 dorpen (154 tot.) van Loseyourmind ...

Vind je het nog steeds ... Beetje jammer Famous... ?

Nou, jullie hebben dat netjes gedaan. Dat moet ik zeggen, alleen de eerste dag waren jullie treintjes echt triest. Toen is er tijdens mijn vvdienst maar één treintje door geglipt, de rest is gesniped ;)

Edit: even terug gezocht op ons forum bij het café. Zo zag de gemiddelde trein van Famous eruit:

Binnenkomende troepen Aankomend (12) Aankomst:
dodge clear morgen om 00:02:03:908 uur 5:25:28
EDELS niet gesniped morgen om 00:02:09:579 uur 5:25:34
EDELS niet gesniped morgen om 00:02:09:753 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:09:858 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:09:908 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:09:958 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:10:008 uur 5:25:35
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:10:058 uur 5:25:35
EDELS sniped morgen om 00:02:10:277 uur 5:25:35
EDELS sniped morgen om 00:02:10:437 uur 5:25:35

tjah....
 

DeletedUser

Guest
kan je wel om kleine foutjes gaan zeuren, maar ik denk niet dat het heel erg vinden dat die gesniped werden als je de winst kijkt die ze boeken ;)
 

DeletedUser59402

Guest
Nou, jullie hebben dat netjes gedaan. Dat moet ik zeggen, alleen de eerste dag waren jullie treintjes echt triest. Toen is er tijdens mijn vvdienst maar één treintje door geglipt, de rest is gesniped ;)

Edit: even terug gezocht op ons forum bij het café. Zo zag de gemiddelde trein van Famous eruit:

Binnenkomende troepen Aankomend (12) Aankomst:
dodge clear morgen om 00:02:03:908 uur 5:25:28
EDELS niet gesniped morgen om 00:02:09:579 uur 5:25:34
EDELS niet gesniped morgen om 00:02:09:753 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:09:858 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:09:908 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:09:958 uur 5:25:34
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:10:008 uur 5:25:35
LYM C55 - 029 morgen om 00:02:10:058 uur 5:25:35
EDELS sniped morgen om 00:02:10:277 uur 5:25:35
EDELS sniped morgen om 00:02:10:437 uur 5:25:35

tjah....

Volgens mij ben ik dat zelf geweest en de dagen erna waren m`n treintjes niet veel strakker als ik me niet vergis .
Zoals ik eerder al aangaf staat de kennis en kunde in dit spel bij ons niet op een erg hoog peil dus het verbaast me toch dat we ondanks al ons (in hoofdzaak mijn ) geklungel nog zulke vooruitgang boeken .

mmm ... dat zegt niet enkel iets over de kwaliteiten van Famous nu ik er eens goed over nadenk .
 

DeletedUser65376

Guest
Pfff, jullie zijn echt niet bekend met P&P hier :eek:

P&P is gewoon letterlijk je zelf en je stam presenteren en laten weten waarom jullie de beste zijn.

Dit zorgt ervoor dat er leuke discussies zijn over wie de beste is & 9 van de 10k wordt dit uiteindelijk ingame beslist.

Het heeft niks te maken met P&P als je faalt op een wereld en andere daarvan de schuld gaat geven & proberen zwart te maken op de forums. Daarbij kun je geen P&P voeren als je niet meer speelt op een wereld omdat je het dan ingame niet meer volgt.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben ik dat zelf geweest en de dagen erna waren m`n treintjes niet veel strakker als ik me niet vergis .
Zoals ik eerder al aangaf staat de kennis en kunde in dit spel bij ons niet op een erg hoog peil dus het verbaast me toch dat we ondanks al ons (in hoofdzaak mijn ) geklungel nog zulke vooruitgang boeken .

mmm ... dat zegt niet enkel iets over de kwaliteiten van Famous nu ik er eens goed over nadenk .

Nee dat geef ik ook toe, er zijn een paar fouten gemaakt waardoor het mis ging. Gelukkig hebben wij daarvan geleerd ;)
 
Reactiescore
255

DeletedUser66199

Guest
T enigste dat ik zie als ik t terug lees, is hoe jij in t begin Eating Donatz afkraakt over zijn spel fouten :rolleyes:

Daarna is t enigste wat je doet team kloetinge proberen zwart te maken op t aff en hun jouw falen in de schoenen te schuiven? En dan vooral in de persoon van Tara. En in al die posts die ik van je richting Tara heb gelezen staat er niks wat met RESPECT te maken heeft, je posts zijn namelijk op t vijandige af. Daarnaast is 99% van je woorden "whahahaha" en dat bij zowat elke opmerking wat een respect :rolleyes:

Ik heb Tara soms gesproken op w27 en zelf in alle 3 de stammen gezeten tegen wie ze streed/strijd. Maar zover ik dr ken heeft zij wel degelijk sterke stammen opgericht en is lang niet elke stam waarin zei zat gefaald, een voorbeeld is Empire hoeveel moeten had SWAS wel niet met t op edelen van die stam en vooral met t account Kloetinge? Gigantisch veel en t is ze ook nooit gelukt.

Maar terug ter zake ik zie nergens enig betoon van respect tegen welk account hier dan ook, ik ga je geen "noob" ofwat dan ook noemen want dat is weer respectloos tegen jou, maar t enigste dat ik je vraag of je gewoon kan ophouden met t zwart maken van een van de betere w25 accounts. En van dit forum wil vertrekken of fatsoenlijke posts wil plaatsen zodat je niet het lees plezier van de andere afgangers verpest.

Toch moeite met lezen: ik schreef dat je mijn respect hebt, tot je hebt bewezen het niet te verdienen.
Tara heeft bewezen bijzonder achterbals te kunnen zijn en dus respect niet te verdienen...
Ik zie ook stammen die geen enkele moeite hadden met wie ze dan ook maar aanvielen van empire...
 

DeletedUser65376

Guest
Toch moeite met lezen: ik schreef dat je mijn respect hebt, tot je hebt bewezen het niet te verdienen.
Tara heeft bewezen bijzonder achterbals te kunnen zijn en dus respect niet te verdienen...
Ik zie ook stammen die geen enkele moeite hadden met wie ze dan ook maar aanvielen van empire...

Nah heb gelukkig geen moeite met lezen :)

Maar welk respect betoonde jij dan naar Eating Donatz toen je m afkraakte over spel fouten? Of speelt hij ook achterbaks?

Zover ik Tara kan en spreek (laatste dagen nogal veel) lijkt t me sterk dat Tara iemand "naait" m t maar effe zo te zeggen, maar ja iedereen kan je verbazen. (Maar heb er tog heel weinig vertrouwen in dat Tara me negatief verast)

Dan zal dat wel met de individuele klasse hebben van de aanvaller die dat account aanvalt of de individuele klassa van Tara, want niet iedereen kan zomaar een massa tegen houden. En je kan dan niet Tara erop afkraken dat stammen vallen als de klassa er bij andere leden gewoon niet is.

Maar daar ging mijn post niet echt over, het ging erover dat jij over respect begon maar je dat zelf naar weinige toont.
 
Bovenaan